Autor Tema: Yamaha 25 autolube  (Pročitano 29638 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Yamaha 25 autolube
« poslato: 14, 07, 2011, 16:15:35 posle podne »
Pre 7 meseci sam kupio ovu Yamahu,ali tek pre neki dan je kompletno sredjena za voznju,jer majstori nisu mogli da konstatuju kvar i svaki je postavio drugaciju dijagnozu,a tek peti je uspeo da je nasteluje.Mozda neko bude imao slicnih problema,pa mu ovo bude od koristi.
Kada sam je kupio,zamenjen je impeler,jer je bio uglavljen od Honde,koji je slican,ali ne i isti,pa mu je puklo par pera koja su se zaglavila u kanalima za vodu,te je protok bio slab,a motor je dizao temperaturu.Neko je "doskocio" problemu i otkacio kablove sa termoprekidaca,sto je prouzrokovalo pucanje dihtunga na glavi motora.Ka sto rekoh zamenjen je impeler,procisceni su kanali za vodu(izvadjeni parcici starog impelera),poravnata glava i zamenjen dihtung.








Motor je upaljen,nije dizao temparaturu,kontrolni mlaz vode je bio izuzetno jak,taj problem je dobro resen,ali se javlja novi:neko stucanje na leru,koje hoce da ugasi motor.
Svaki majstor je naplatio stelovanje uz komentar da ne moze bolje,a popravka se ne isplati,a dijagnoze su bile razlicite:
-Oslabili su namotaji na statoru,pa je slaba struja na leru i elektronika brljavi(baca varnicu kad ne treba),ne isplati se popravljati jer stator kosta 500 evra.
-Elektronika je negde probila pa brljavi,takodje preskupa investicija.
-Razbalansirala se radilica,potrebna generalana sa zamenom radilice sto je neisplativo.
-Oslabile karike,pa kompresija prolazi pored njih,isto je neisplativo jer treba promeniti i dihtunge,semeringe,lezaje...
-Iskrivljen blok motora zbog pregrevanja,potrebno ravnanje i trnovanje bloka uz generalnu.
Svi majstori su se slozili u jednom:
Vozi dok ide,a posle prodaj u delove.

-
« Poslednja izmena: 14, 07, 2011, 17:38:05 posle podne kemppi »

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #1 poslato: 14, 07, 2011, 18:22:32 posle podne »
Da nastavim.
Imao sam dve mogucnosti:
-da lako pali,stuca i gasi se na leru,ili
-da tesko upali,ali manje da stuca.
Posle 6 meseci majstorisanja,rece mi kolega za majstora koji je njemu uradio generalnu na T4 i Suzuki-ju 6,kaze da lako pale i da je dobio garanciju 1god.
Odneo sam motor i kod njega,nastelovao ga je ,da na leru radi kao cetvorotaktni,stucanja i pucanja uopste nema,a pali iz prvog puta.Fantazija.
Sada se pitam da li je moguce da svi majstori do sada nisu mogli da nasteluju jedan obican dvotaktni motor.

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #2 poslato: 14, 07, 2011, 18:43:47 posle podne »
Kempi,

Sve je to lepo, ali si nas uskratio za informaciju o majstoru (a sam rece: "mozda ce nekom trebati").

Gde je, ko je, telefon broj ... ?

Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1624
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #3 poslato: 14, 07, 2011, 20:09:04 posle podne »
Da nastavim.
Imao sam dve mogucnosti:
-da lako pali,stuca i gasi se na leru,ili
-da tesko upali,ali manje da stuca.
Posle 6 meseci majstorisanja,rece mi kolega za majstora koji je njemu uradio generalnu na T4 i Suzuki-ju 6,kaze da lako pale i da je dobio garanciju 1god.
Odneo sam motor i kod njega,nastelovao ga je ,da na leru radi kao cetvorotaktni,stucanja i pucanja uopste nema,a pali iz prvog puta.Fantazija.
Sada se pitam da li je moguce da svi majstori do sada nisu mogli da nasteluju jedan obican dvotaktni motor.
to je još jednom dokazano da je 90% naših nazovi majstora demagozi i da im je priča jača strana,a ne poznavanje materije(motora)...   :suicide:

Van mreže Barba

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 903
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #4 poslato: 14, 07, 2011, 21:35:52 posle podne »
Sada se pitam da li je moguce da svi majstori do sada nisu mogli da nasteluju jedan obican dvotaktni motor.

Moguce je matori, ne znam zasto te to cudi.
"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.

Van mreže busa2

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1199
  • Pol: Muškarac
  • "TEHNONAUTIKA" ZEMUN
    • www.tehnonautika.rs
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #5 poslato: 14, 07, 2011, 21:40:34 posle podne »
Drago mi je da si resio problem !  :drinks:
E sada,  izvozaj taj motor jedno par dana i vidi dali sve to radi kako treba . Ako bude sve ok postavljaj telefon tog majstora jer njegov broj je onda neophodan na ovom forumu (posto znam da mnogi veliki majstori nisu mogli da ti zavrse taj problem -dali zato sto nisu znali ili iz nekog drugog razloga ) . :yahoo: :yahoo: :yahoo:
www.tehnonautika.rs - KONTRAADMINISTRATOR

Van mreže zoke

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 736
  • Pol: Muškarac
    • PERAVA
  • Brod tip: MBD-Hausboot
  • Marina: N:K:-Moja ladja-Brcko
  • Veličina: 10x4,40N:K
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #6 poslato: 14, 07, 2011, 22:36:26 posle podne »
nema tu sta da se voza par dana kad majsor nasteluje koji zna posao to nema sta da se potkrade ili da se rasteluje to ili radi kako treba ili neradi  svaka cast majstoru zna radnju i to je to i treba jedno upamtiti nista se necacka sto dobro funkcionise,ja vjerujem da je ovdje sa naseg foruma dosta svijeta nabrijano kakvim podacima cackalo samo i cvrc a serviseri takve najvise vole hahahaha

Van mreže tule

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 161
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #7 poslato: 14, 07, 2011, 23:52:42 posle podne »
Ha,  Majstor , kako to gordo zvuci,

(da parafraziram Alekseja Maksimovica)

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #8 poslato: 15, 07, 2011, 01:20:01 pre podne »
Izvozao sam se sa motorom,nosio ga u kolima i svaki put posle tumbanja i stavljanja na camac on upali iz prve,a iz radoznalosti sam ga milion puta upalio.Nije poenta sto nisu mogli da ga usteluju,nego su me ubedili da je to krntija koju treba voziti do raspadanja,a uz to motor sasvim solidno izgleda,cak ni srafovi na bloku nisu nikada odvrtani,a svi su naplatili svoj rad,a ja svaki put sve vise razocaran.Jedan ga je tako nastelovao,da je nesto skripalo na punom gasu kao da lezaj vrti na suvo.
Majstor koji ga je popravio nije hteo nista da naplati,vec je rekao da se izvozam,pa ako sve bude u redu lako cemo regulisati,cak mu to nije osnovna delatnost vec onako usput popravlja motore.
Meni i dalje zvuci neverovatno,da je tesko naci majstora koji moze da popravi prevazidjeni i prosti dvotaktni motor.
Ako nekom treba broj telefona, poslacu na PP,necu nikog da reklamiram,a mozda bi se i ljutio,otkud znam,ne poznajem ga dovoljno.
Kao sto rekoh,mom kolegi je radio generalnu na Suzuki-ju 6 ks,karike nije mogao nigde da nadje,vec je narucio da se naprave,namontirao ih,probao i konstatovao da nisu dovoljno okaljene,i vratio nazad da mu napravi nove i kada je sve ponovo namestio,dao je coveku garanciju godinu dana.Posteno i previse.

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #9 poslato: 15, 07, 2011, 08:25:03 pre podne »
E to je majstor, kad može da da garanciju na svoj rad.....on zna šta ja uradio  :good:

Drago mi je Kemppi da si rešio problem i da si zadovoljan, to je odličan motor  :good:

neka te dugo i dobro služi  :drinks:
Dunav je moje more.....

Van mreže fisherman

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 436
  • Pol: Muškarac
  • 44°42'5"N 20°18'32"E
    • Docek Nove godine
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #10 poslato: 15, 07, 2011, 10:23:15 pre podne »
@kemppi ,
Ja isto imam imam tu yamahu. (25 autolube)
I voleo bih da imam kontakt tog majstora.

E sad da te pitam ovako... Meni kontrolni mlaz je odlican, ali na nozi gde je auspuh slabo izbacuje vodu....
Ajde snimicu klip pa da pogledas i uporedis sa svojom ako nije problem...

Takodje mi reci gde si kupio impeler, jer bih ja takodje iz predostroznosti ga zamenio.

Pozdrav,
F

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #11 poslato: 15, 07, 2011, 15:21:12 posle podne »
@fisherman
Impeler sam kupio u "Galija nautika" na Adi,i treba ga menjati iz razloga sto vremenom guma pocne da se raspada i delic ce se zaglaviti u kanalima,sto ce prouzrokovati smanjenje protoka ili zapusenje,a impeler ce bacati vodu ako mu fali  cak i nekoliko pera,samo je problem sto ti parcici ne mogu da da ispdnu sami.
Ako se prilikom redovne zamene impelera vidi da nedostaje neko pero,moraju se obavezno procistiti kanali,jer su parcici sigurno u motoru,a najsigurnije ciscenje je kada se rastavi masina od cizme,postoji i drugi nacin,a to je gurati tanku sajlu kroz kanale,ali nije siguran,jer je tesko progurati sajlu i izgurati gomilu sitnih komadica gume.Zapusenje je najcesce na izlazu iz cevi do bloka motora.
Tako da je najjeftinije menjati impeler na 2 godine.
Slicna stvar je i sa zamenom ulja u cizmi,jer ulje nije potrebno dugo menjati(kao menjacko ulje u automobilu),ali ne postoji nacin da se proveri da li je usla voda i prljavstina,ako se ulje ne ispusti,a kada smo ga vec ispustili,steta je da se ne zameni,jer se zupcanici ne pokvare od loseg ulja,vec od peska i prljavstine koja prodre unutra.
Kontrolni mlaz vode treba da bude takav,da vec prilikom verglanja ne kanap voda krece napolje,a kada motor radi na leru,mlaz mora da bude pod jakim pritiskom i prav(nikako parabolican).
Na nozi,gde je auspuh i treba samo da frkce,i izbacuje vodu u kapima zajedno sa izduvnim gasovima.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #12 poslato: 15, 07, 2011, 19:37:14 posle podne »
kempi bacaj mi fon tog lika, imam Yamahy 8 konja 4t, spole servisa (a bogami i pre) gasi se poneka na malom gasu, uopste ne mogu da provalim o cemu se radi , neki put se gasi kada je motor hladan a neki put kada je vreo bez ikakve logike...

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #13 poslato: 15, 07, 2011, 20:47:24 posle podne »
Ma dajte bre taj telefon i identifikaciju u ADRESE MAJSTORA.

Nije problem reklamirati ono sto valja. Mozda covek zna da radi i druge motore. Moze svakom zatrebati.

@kemppi,

ako nisi siguran da li ce se majstor ljutiti, pa pitaj ga za misljenje i dozvolu.

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Yamaha 25 autolube
« Odgovor #14 poslato: 15, 07, 2011, 21:11:28 posle podne »
Ja bi tom motoru promenio i karike, kažeš da se pregrejao, a tada obavezno odu i karike. Nećeš to odmah primetiti nego vremenom će kompresija polako padati. Auto kad prokuva obavezno posle nekog vremena počne da troši ulje i kasnije nije nizasta. Meni je yugo prokuvao i majstor kaže otići će ti karike zbog toga, nije prošlo godinu dana i motor počeo da troši ulje i slabo pali, sada truli u dvorištu, na puntu isto tako samo ga još vozim  :)