E, ovako treba... > Domaća proizvodnja
Domaca proizvodnja DANUBIUS
captjerry:
Nije nista zlonamerno Nenade, izvinjavam se zbog greske imen, slucajno sam napisao Dragan, misleci na kolegu...i stvarno nema nikakve zle namere u mojim postovima gde komentarisem Vase i brodove drugih majstora...da su lepi to i ja kazem, mozda cak medju najlepsima ovde sagradjenim samo sto kao sto komentarisem pozitivne komentarisem negativne stvari...budite fer covek pa prihvatite kritike kako dolikuje, ugledajte se na Zorana (kacintata) , od prvog broda koji je ovde predstavio do sada dobio je od nas toliko kritika da bi trebalo da nas apali na prvom okpljanju ali ne, on je vazio svaku i cini mi se da je, najvise zbog toga, njegov svaki brod sve lepsi i lepsi...i ljudi ga zbog toga vole...a drugo, ako ja, vlasnik ili bilo koji slucajni prolaznik ne mogu da prokomentarisu Vas brod i u negativnom smislu onda bolje da zavrsimo pricu sada...
sto se javnog konkursa tice tacno je da niste ucestvovali zato se i pitam kako ste dobili posao na izgradnji pristana za camce za prevoz putnika na Adu Medjicu pored uspesno zavrsenog tendera a po vecoj svoti i gorim karakteristikama pristana nego sto je bilo ko od ponudjaca dao...zato nisam hteo javno...
brodomonter:
--- Citat: brodomonter 20, 09, 2010, 23:02:29 posle podne ---
--- Citat: brodomonter 20, 09, 2010, 22:53:34 posle podne ---
--- Citat: brodomonter 20, 09, 2010, 22:47:58 posle podne ---
--- Citat: captjerry 20, 09, 2010, 21:00:45 posle podne ---a da. slike...
MALI GOC
--- Kraj citata ---
@captjerry:Ja sam Nenad,nisam Dragan.Toliko o poznanstvu sa mnom.Naravno da nisam savrsen i bezgresan,ali mi je zaista ocigledno da ste zlonamerni,mada se slazem sa vecinom kritika.Mislim da ste zlonamerni,jer od pocetka komentarisete moj rad samo u losem kontekstu i nasli ste camac koji sam model napravio samo DVA komada.Osnova je Van de Stadt-ova Pilotina koju smo svi proizvodjaci najvise eksploatisali.Ona je u originalu 6.5 x 2.4 m i tih dimenzija je i ovo moje korito.Ja sam,medjutim hteo da pruzim vise prostora i sadrzaja,pa sam visu kabinu uvecao,produzio.Dobio sam prostor,ali pogorsao stabilitet.U daljem radu,isto korito sam produzio na krmi za 0,5 m i resio ovaj problem.Veci svanc dna na krmi je bolji za spore brodice,sa slabijim motorom,koje je kod nas u ogromnoj vecini.Ovo korito,od 7 m, mi je bilo dosta trazeno,pa sam angazovao mr.Batu Hadziegrica ,dipl.ing.brodogradnje da mi uradi inzenjerski projekat korita po ovim merama.To je nova ZEMUNKA 700.Ing Bata je smanjio svanc na krmi i ispeglao linije.Koliko se secam ja nisam farbao"Mali goc"nego tadasnji vlasnik.Ja NIKADA nisam ucestvovao ni na kakvom Javnom konkursu,o cemu pricate;hajde, moze javno,ali bez izmisljotina.A da moze bolje i brze,to se slazem.Ipak taj "Mali Goc"nije niti moje pravo ogledalo,niti bruka.Samo jedan od...Interesantna mi je pojava da su moji najzucniji kriticari oni koji NEMAJU moj camac.Nadam se da necemo medjusobnim prepucavanjem dosaditi ostalim forumasima.
--- Kraj citata ---
POgledao sam slike malo bolje,ja ovo 100 % nisam farbao,ja ne saram korito ovako.Osim toga koristim "Zorkine"brodske boje,zasto da ne?
--- Kraj citata ---
@captjerry:"Mali Goc" sam pravio 2002.kod Vajsa na pesku,na otvorenom.Ali,lep mi je.
--- Kraj citata ---
@captjerry:Sad vidim odakle vetar duva.Vi ste ,garant,bili u igri da radite taj pristan,pa ste ljuti sto sam Vam preoteo posao.Dragi Jerry,ja za Ljubitelje Save i Dunava radim vise od 20 godina.Camac koji vozi na Adu Medjicu sam pravio 1992g.Doticni pristan je projektovao moj kolega Voja Dragicevic,brodogradjevni tehnicar iz brodogradilista"Beograd"poznat kao jedan od najboljih konstruktivaca za takve objekte.Tezak je 3 t i naplatio sam ga 2.-E/kg.Niko preko racuna ne radi jeftinije.Pristan je javni objekat i pregledan je od nadleznih iz kapetanije,koji nisu dali nikakvu primedbu,jer je uradjen u svemu po standardima Jugoregistra-Beograd.Ja sam samo izrezao i zavario.Uprava Ade Medjice je insistirala da ja to uradim,jer imaju dobro iskustvo sa mnom.Sta Vam se tu ne svidja?Uvukli ste me u zamku da se branim sto me u startu cini odbojnim za citaoce ovog naseg prepucavanja.Hvala Vam sto ste prepravljali moje camce.
captjerry:
:)
i ocekivao sam takvu reakciju i mozda bi sve ovo bilo tacno da je taj tender bio ove sezone pa da kazemo da sam u afektu sad napisao sve ovo...inace, ja Vas znam od 2000 god i moje misljenje o Vasem radu se tu i tamo menja u nijansama...ali to ne poredim sa misljanjem o Vama...
inace, moja firma je dobila na tom tenderu. sem jednog samostalnog majstora, uglavnom su firme i bile na tenderu sa priblizno istom cenom ali sa vecim dimenzijama pontona, tj. za ponton vece istisnine, kako su zahtevali u klubu po uslovima tendera...nakon dobijanja tendera i svih dogovora, cuo sam da ste Vi dobili taj posao ali nesto manjeg obima za nekih stotinak hiljada vise...to je bilo vreme kad smo mi imali dosta posla pa se nisam nesto strasno potresao, cak mi je i laknulo jer je tadasnja uprava kluba bila katastrofa, sve gori od goreg i imao sam nameru da ih malo razvacim po sudu a nema sumnje da bi ih dobio...jedini razlog sto nisam je jer znam Vas...
inace, taj pristan nije nista spektakularno, gotovo da bi ga svaki varioc isprojektovao i napravio...
nadam se da shvatate da ovo sto pisem nema nikakve veze sa nekim revansizmom, ljubomorom i slicno,...kao sto ste rekli na gore napisano, slazete se sa vecinom mojih komentara, e pa u tome i jeste sustina ovog foruma, ja cu Vam kazati i nagovestiti sve greske i mane za koje sam cuo ili ih primetio na Vasim plovilima a Vi ako ste pametni cete ih primiti kao dobronamerne, sto i jesu i ukoliko se jos neko pozali na isto, trebalo bi da razmislite kako da ih otklonite...koliko hocete da se Vasa plovila samo hvale, slobodno mi posaljite PP, niko nece znati i ja cu zacutati...
pozdrav
Kapetan:
--- Citat: zoran 20, 09, 2010, 23:14:05 posle podne ---
Brodomonter,ajde malo smanji citate,narocito svoje.To me podseca na ono,citaju mu
rad a on vata beleske.
--- Kraj citata ---
brodomaketar kada odgovarate samo obrisite text posto forum automatski citira ceo text, znaci obrisite deo koji nije potreban ostavite onaj na koji odgovarate i ispod oznak [ / quote ] dopisite text :)
sto se tice tendera to mozete oboje na privatne poruke (skroz na vrhu imate oznaku Moje poruke kliknite na njih pa polako) , u ovoj zemlji gde se tenderi prave pro forme zaista je suludo komentarisati ko je i zasto dobio isti... nijedan tender za koji znam ili sam ucestvovao nije bio regularan, jednostavno svako se bori za svoju firmu na ovaj ili onaj nacin, i gleda kako ce njegova firma da dobije posao ... ne kazem da je to dobro ali takva je situacija i svaka firma je prinudjena na tako nesto ...
jedini tenderi koji mogu biti donekle ispravni su oni gde organizator tendera trazi bankarske garancije od ucesnika, ali naravno ni to nije garancija ...
da ne mislite da stajem na neciju stranu, ako hocete a priate o tom pontonu sa tehnicke strane super i mene to zanima , al ovo su ipak price izmedju dve firme , danas tako a sutra cete da saradjujete ako imate zajednicki interes .... aj ziveli...
brodomonter:
--- Citat: brodomonter 21, 09, 2010, 00:26:51 pre podne ---
--- Citat: brodomonter 20, 09, 2010, 23:02:29 posle podne ---
--- Citat: brodomonter 20, 09, 2010, 22:53:34 posle podne ---
--- Citat: brodomonter 20, 09, 2010, 22:47:58 posle podne ---
--- Citat: captjerry 20, 09, 2010, 21:00:45 posle podne ---a da. slike...
MALI GOC
--- Kraj citata ---
@captjerry:Ja sam Nenad,nisam Dragan.Toliko o poznanstvu sa mnom.Naravno da nisam savrsen i bezgresan,ali mi je zaista ocigledno da ste zlonamerni,mada se slazem sa vecinom kritika.Mislim da ste zlonamerni,jer od pocetka komentarisete moj rad samo u losem kontekstu i nasli ste camac koji sam model napravio samo DVA komada.Osnova je Van de Stadt-ova Pilotina koju smo svi proizvodjaci najvise eksploatisali.Ona je u originalu 6.5 x 2.4 m i tih dimenzija je i ovo moje korito.Ja sam,medjutim hteo da pruzim vise prostora i sadrzaja,pa sam visu kabinu uvecao,produzio.Dobio sam prostor,ali pogorsao stabilitet.U daljem radu,isto korito sam produzio na krmi za 0,5 m i resio ovaj problem.Veci svanc dna na krmi je bolji za spore brodice,sa slabijim motorom,koje je kod nas u ogromnoj vecini.Ovo korito,od 7 m, mi je bilo dosta trazeno,pa sam angazovao mr.Batu Hadziegrica ,dipl.ing.brodogradnje da mi uradi inzenjerski projekat korita po ovim merama.To je nova ZEMUNKA 700.Ing Bata je smanjio svanc na krmi i ispeglao linije.Koliko se secam ja nisam farbao"Mali goc"nego tadasnji vlasnik.Ja NIKADA nisam ucestvovao ni na kakvom Javnom konkursu,o cemu pricate;hajde, moze javno,ali bez izmisljotina.A da moze bolje i brze,to se slazem.Ipak taj "Mali Goc"nije niti moje pravo ogledalo,niti bruka.Samo jedan od...Interesantna mi je pojava da su moji najzucniji kriticari oni koji NEMAJU moj camac.Nadam se da necemo medjusobnim prepucavanjem dosaditi ostalim forumasima.
--- Kraj citata ---
POgledao sam slike malo bolje,ja ovo 100 % nisam farbao,ja ne saram korito ovako.Osim toga koristim "Zorkine"brodske boje,zasto da ne?
--- Kraj citata ---
@captjerry:"Mali Goc" sam pravio 2002.kod Vajsa na pesku,na otvorenom.Ali,lep mi je.
--- Kraj citata ---
@captjerry:Sad vidim odakle vetar duva.Vi ste ,garant,bili u igri da radite taj pristan,pa ste ljuti sto sam Vam preoteo posao.Dragi Jerry,ja za Ljubitelje Save i Dunava radim vise od 20 godina.Camac koji vozi na Adu Medjicu sam pravio 1992g.Doticni pristan je projektovao moj kolega Voja Dragicevic,brodogradjevni tehnicar iz brodogradilista"Beograd"poznat kao jedan od najboljih konstruktivaca za takve objekte.Tezak je 3 t i naplatio sam ga 2.-E/kg.Niko preko racuna ne radi jeftinije.Pristan je javni objekat i pregledan je od nadleznih iz kapetanije,koji nisu dali nikakvu primedbu,jer je uradjen u svemu po standardima Jugoregistra-Beograd.Ja sam samo izrezao i zavario.Uprava Ade Medjice je insistirala da ja to uradim,jer imaju dobro iskustvo sa mnom.Sta Vam se tu ne svidja?Uvukli ste me u zamku da se branim sto me u startu cini odbojnim za citaoce ovog naseg prepucavanja.Hvala Vam sto ste prepravljali moje camce.
--- Kraj citata ---
@captjerry:Ne znam,zaista o cemu pricate.Iz Uprave Ade Medjice su mi trazili ponudu za pristan 6 x 6 m sa ogradama i prilaznim mostom.Dao sam ponudu koja je prihvacena.U toj Upravi nisam nikoga poznavao,sve novi ljudi.U tehnickoj komisiji je bio jeda gradjevinski inzenjer koji je insistirao na drvenom patosu i jedan masinski inzenjer koji se zalagao,kao i ja, za brodski palubni lim.Na kraju je gradjevinac,uporniji,nametnuo resenje.Nisam rekao da je taj pristan nista spektakularno,ali zavarivaci ne projektuju,pa ni obican pristan 6 x 6 m .Ja imam u mojoj arhivi takve crteze,ali sam,ipak,angazovao Voju,jer je javni objekat i crtez se mora priloziti zbog registracije.Moram Vam odgovarati,jer zaista niste korektni.Pa,zaboga,ne radi se gradnji nekog grandioznog objekta,to je bas sitno.Svi pontone rade tako sto konstrukciju spajaju ceono na plovke,verovatno zbog ustede materijala.Ja konstrukciju splava radim iznad plovaka u dve zone,tako trazi Jugoregistar.Rekao sam da ne mislim da sam savrsen,ali nisam ovde,niti bilo gde,ni nastupio sa samohvalisanjem,vec me primoravate da se branim od nekorektnih komentara.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju