E, ovako treba... > Tomos

Potrosnja i brzina T10

<< < (5/6) > >>

Qsha:
Obavezno probaj sa nekom sporijom elisom...ako je krenuo da ga izglisira sa tom sto imas....sa sporijom ce sigurno uspeti da ga izgura iz vode i dostigne pun broj obrtaja!!!!ja sam imao slican problem i resio sam ga sa promenom elise!!!!

Bakara:
@Joja imas odlicnu brzinu uzvodno, prosto mi neverovatno da 10ka moze to da izgura, sto znaci da nesto kod mene nije odgovarajuce :)
@Qsha moram pogledati koja je kod mene, jer ako je brzinska 225x275, sigurno cu je zameniti za srednju, 225x250 (225x225 je teretna)

Zoran T:
 T 10 ima 4500 obrtaja max na radilici.To jednostavno nije motor za G370,ako te nista ne kosta menjaj elise ali nekog efekta tesko,tvoje korito je malo dublji V cak i od 401 pa zahteva malo vise ks.Taj od 30. Skoro pa idealan.

joja:

--- Citat: Bakara  13, 05, 2015, 13:20:25 posle podne ---@Joja imas odlicnu brzinu uzvodno, prosto mi neverovatno da 10ka moze to da izgura, sto znaci da nesto kod mene nije odgovarajuce :)
@Qsha moram pogledati koja je kod mene, jer ako je brzinska 225x275, sigurno cu je zameniti za srednju, 225x250 (225x225 je teretna)

--- Kraj citata ---
Mislim da je stvar u koritu. Nelt 506 ima mali "kontra svanc"( ako se tako kaze),  tako da vec sa recimo 2/3 snage je uspevao da izglisira..ostalo je islo na brzinu...10-tku sam uvek cepao do kraja..elisa sha nemam pojma koja je bila..verovatno standardna..

mića p.:
Ljudi, nemojte šta zameriti, svako ima svoje mišljenje o Tomosu 10, a ovo je moje.  thumbup

Imao sam ovu mašinu pre 5-6 godina na metalnom čamcu bez kabine 6,4 m i mogu da kažem da je to motor koga je prost pregazilo vreme.  sail
Zašto ovo mislim. Guta gorivo kao blesav što je krajnje neprimereno za današnje uslove, čak 4,5 do 5 litara/h, a mislim da nema izlaznu snagu kao Yamaha, Honda ili nešto drugo od 10 ks na elisi. Jednostavno, njegovih 10 ks gura kao Yamahinih ili Hondinih recimo 8 ks i to u najboljem slučaju, a trebalo bi da je 10 ks, uvek 10 ks, ma o kom motoru da se radi.  sail
Potrošnja je već nešto drugo. Ona zavisi od mnogo čega, ali je krajnje bezveze danas trošiti na sat vožnje 5 l, a da drugi motori, iste snage troše duplo manje.  no125

Sledeći problem je bendiks na pužu startera. Danas ga radi uglavnom mala privreda i to od nekog teflona ili mekše plastike, pa moraš imati uvek 1-2 u rezervi, a troše se ko nezdravi.  m4

Sve u svemu, po mom mišljenju, prevazidjena mašina, a o tome da ih je 90% skoro skroz izraubovano i da ne govorim. Danas je teško naći neki da je iole očuvan.  25648

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju