E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...
Evinrude, ali ne obican
Barba:
Pa to je brate nekako normalno. Ovde zabunu unosi regulacija i kombinatorika sa elisama, tezinom camca i brzinom, kao i to sto se EM i ceo sistem elektro pogona posmatra jednako. Marke, ako dobro shvatam ti pricas samo o EM i to sto si pisao je meni kao laiku nekako normalno. EM generise izvesnu energiju potrebnu za pokretanje vratila izvesnom brzinom. Ako smanjis brzinu obrtanja vratila smanjenjem napona i Fq, normalno je da i potrosnja pada. Ako opteretis vratilo EM bice potrebno vise energije za njegovo pokretanje, a EM je generise povlacenjem vise struje.
Snaga na vratilu EM = Moment X ugaona brzina - srazmerna potrosnji
Ta snaga se prenosi na elisu uz odredjene gubitke, a elisa generise potisnu silu opet uz odredjene gubitke.
Snaga potrebna za kretanje broda = sila X brzina broda = (masa broda X ubrzanje + otpor trupa) X brzina broda
I sad kad u to kretanje snage tj. transformaciju energije, dodas razlicite mase camaca, elise, prenose i razlicit OTPOR kretanju trupa, dodjes do toga da sama brzina kretanja camaca u odnosu na masu nije nikakav relevantan podatak.
marke:
Upravo tako nisam govorio o sistemu gde je ugradjen nego o elektromotoru kao spravi.
Pozdrav.
Zoran:
Pazljivo pratim uopste sve u vezi elektromotora,kao pogonskog agregata na brodu.
Nekako imam utisak da se par stvari debelo zaobilazi.Prvo regulacija broja okretaja mo-
tora (to je kompleksan problem za sebe), i drugo hladjenje motora.
Ajde malo vise napisite o tome.
espresso:
adresa za sva pitanja i nedoumice je http://www.planetsolar.org/
mozda ti strucnjaci znaju kao i sta treba :lol:
sceka:
@ Dule - Evo Vam jedna interesantna adresa http://www.myquietboat.be/home_en.php . Ja sam kod njih kupio moj Torqeedo motor i ljudi su jako ljubazni pa ako Vas nesto interesuje slobodno ih pitajte.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju