E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA
Kanali i prevodnice Vojvodine
zankiki:
Ne vidim merdevine kojima se penje do prevodničara, i koje su korisne dok pridržavamo mala plovila prilikom podizanja / spuštanja?
Kako se ovo rešava u praksi? Terca?
leptirica:
Evo odgovoriću ja..
Nema bitvi i merdevina u samoj komori, kao što je to slučaj sa ostalim prevodnicama. Prevodnica je sanirana i vraćena onakva kakva je bila (izgrađena polovinom 19. veka), jer se smatra spomenikom kulturnog nasleđa. Bitve se nalaze na obali uz komoru i sa njih su spuštena užad koja se koristi za privez tokom prevođenja. Što se tiče merdevina, biće napravljene montažno-demontažne koje će se spuštati u slučaju potrebe.
Komunikacija sa prevodničarem će se obavljati u početku telefonski, a onda i lično privezom na obali u kanalu.
STG:
Resenje mogu biti obalne bitve, koje nisu problem i kada je dubina prevodnice veca, samo nauticari moraju biti opremljeni duzim konopcima za vezivanje, sto uglavnom i jesu.
Svakako divne vesti i naravno cestitke!
Terca:
Aj da malo obogatimo temu, nekome se možda svidi plovidba kanalima u jesen.
Jutra čarobna, hladna, i do 8 stepeni, a voda 18, kabine tople i bez vebasta...
Terca:
ne morate gledati emisije o egzotičnoj prirodi na kablovskoj TV, ne trebaju vam skupe bele brodarice da budete nautičari...
Izgleda strašno a ustvari nije, na ovoj slici pred nama prti put čovek od 75 godina sa vanbrodskim motorićem, a i tako je samo na jednoj deonici gde prelivi ne rade i voda stoji.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju