E, ovako treba... > Johnson & Evinrude
Johnson 30 2t
SALE NB:
Ovo nije pravi Elan, nema pur pene, a duplo dno je bilo prazno.
Doduše, ne kažem da nije moguće, nešto mora biti razlog, ali to se jedino može proveriti tako da se čamac odveze na vagu.
Darkobp:
Ja sam imao problem sa prvobitnom onom krmenom nadogradnjom sto je bila svancovana za 4do 5cm,pa ni sa 60ks ja ga nisam mogao izglisirati samo je orao kao Srsin i sve to zbog jeb...5cm,ako nije to pravi Elan ko zna kako je to korito odradjeno,mozda je problem u takvom nekom svancu,trebalo bi ga pregledati dobro na prikolici
Barba:
@maverick
OK, ako znas iz iskustva onda je tako. Primljeno k znanju. :good:
@Sale
Matori ovo vise nema veze sa proracunima nego sa prostom logikom. Opet, kako bre isto korito, manji deplasman, jaci motor, a ne moze da izglisira, dok ti glisiras bez problema. Stvarno nemam drugu ideju sem da korito samo lici, a da ima lose karakteristike ili da motor ne daje dovoljnu snagu, ali primetio bi da nesto ne stima oko motora. Prosto je neverovatno da ne mozes da ga prebacis u gliserski rezim. Pa ja sa dubke natovarenom pasarom i 8HP idem ~10 km/h prosecno, oblak sa jedrilicom ide 15. Vi ste isli 17 sa 30HP, klasican deplasmanski rezim, ako motor stvarno daje 30HP.
Nego negde je srsa i napisao da su mu rekli da nece moci da izglisira sa 30HP, moguce da to korito ima neku falinku u odnosu na elanovo.
retfala:
Meni na titelu 9 elisa od 13 nije mogla izvrtiti ni kad sam sam. elisu sam dao kolegi koji ima fišermana i Tohatsu 30. Fišerman je 4,5m i nije teži od 230 kg. Motor mu se vrti na točno 5000 , trebo bi max 5850. gotovo sam siguran da je kod srse u pitanju prevelika elisa
SALE NB:
Nisam video čamac na suvom, tako da ne znam kako izgleda korito i koliko se razlikuje od mog korita.
Predložio sam Srsi da, neovisno o elisi i motoru, ugradi trim tabove na zrcalo. Video sam da Svetionik ima one podesive nosače tabova po nekoj stvarno pristupačnoj ceni. Tabovi bi korigovali eventualne manjkavosti korita, ako je samo do toga.
Treba probati sporiju elisu.
Ovi Johnsoni imaju WOT raspon od 4500-5500 rpm, za razliku od većine drugih motora koji idu od 5000 do 6000 rpm.
Zato sam siguran moj Johnson nije vrtio 7000 rpm na starom Zeki, jer bi se verovatno raspao! Možda 5800- 6000 , ali i to mi deluje mnogo.
Moj Johnson je glisirao Elana, ali sigurno ne na 5500, i pritom, sa troje u čamcu, morao sam da držim pun gas da bih glisirao, čim bih malo popustio, čamac bi počeo pomalo da ore i gubi brzinu. Zato sam i računao da će ovih 5 ks više, biti taman ona rezerva snage koju moj Johnson nije imao.
Šteta što se Srsa toliko razočarao, pa nije imao volje da proba sam jedan krug. Verujem da bi tada izglisirao.
Jedno je sigurno, ovaj motor i ova elisa su trebali pogurati taj čamac preko 30Km/h u najgorem slučaju!
Čisto za podsećanje, Johnson 25 na Elanu 495
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju