Nautika opšta... > Zakoni i Propisi

Registracija plovila

<< < (6/20) > >>

Kabe:
Ukoliko će nekome značiti, isfotkao sam sve žive "postere" u Kapetaniji NS juče kada sam predavao za međunarodnu dozvolu:



petar_kozic:
Poštovane kolege u nastavku ove poruke imate link ka našem sajtu udruženja gde možete prošitati dopunu pravilnika o vrsti, nameni i pregledima camaca.

https://www.udruzenjenauticara.org/dopuna-pravilnika-o-vrsti-nameni-i-pregledima-camaca/

DuleN:
Sta im znaci ovo:

Pregledom plutajućeg objekta za sport i razonodu naročito se proverava da li se na plutajućem objektu nalaze prenosna pumpa za spasavanje

Sta je to prenosna pumpa za spasavanje?

zoranNSD:
Situacija : Čamac koje se prodaje (fabrički, prilično  nemodifikovan-) još se vodi na prethodnog vlasnika. Registracija istekla. Sadašnji vlasnik ima Punomoć. Poseduje i Plovidbenu.
Koja kupoprodajna procedura:
-ugovor (na osnovu Punomoći da sadšnji vlasnik može da otuđi brod)
-plaćanje
-notar
-porez na prenos
-odjava u kapetaniji ( menja se reg.područje. Ko odjavljuje-sadašnji vlasnik ili onaj upisan u plovidbenu  ? )
-(prevoz do mene )
-prijava u mojoj kapetaniji
-pregled
-registarcija 

Ispravite me ako sam negde pogrešio

LSI:
Чуо сам за такве аранжмане и обично су били пропраћени низом перипетија после којих у сећању остаје само гомила псовки упућених држави и државним органима.
А ипак, постоје неке процедуре које ми, једноставно, нећемо да испоштујемо.

Пријатељски савет с моје стране био би:
Инсистирајте на томе да продавац заврши сву папирологију са претходним власником.
Нека они прођу кроз причу са "шалтерашима" и нека објасне зашто нису извршили пренос благовремено и зашто нису обновили регистрацију, нека плате све порезе и таксе.
Са своје стране, реците им да ћете прихватити цену увећану за трошкове поступка сређивања папира (али будите опрезни, да ли ће вам тако увећана цена бити и даље интересантна?).

Обзиром да је чамцу истекла регистрација и да није продужена благовремено (у року до 30 дана од дана истека важности пловидбене), тај чамац мора бити поново по први пут уписан у регистар. То значи да ћете имати тзв. први преглед чамца (има нека такса и за то), па онда издавање нове пловидбене дозволе.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju