E, ovako treba... > Plovila

Vase misljenje

(1/2) > >>

sceka:
Sta mislite o ovom camcu (lepo je mastati):

http://www.bavaria-yachtbau.com/en/motor-boats/sport-28.html

Cena novog, u osnovnoj varijanti je oko 62.000 EUR. Sto bi znacilo za negde 5 godina starog oko 40.000 EUR. Doduse camac se pojavio 2010 u prodaji tako da se mora sacekati tih 5 godina.

Ono sto je interesantno je veliki rezervoar za gorivo i za tu velicinu dosta prostrana kabina (pogotovo zadnji deo).

Ono sto sam procitao je da mu zameraju relativno malu brzinu sa osnovnim motorom, za mene brzina nije problem ali da li to znaci i veca potrosnja? Sledeca stvar je njegova tezina koja je malo veca za tu velicinu.

sceka:

--- Citat: Dule  09, 02, 2011, 12:29:06 posle podne ---Otkud ti ideja da je pogon slab?
Dva motora od 170 do 250 hp HP je vise nego dovoljno za taj brod. Ili jedan od 320 HP
To je sasvim dovoljno da brod ide vise nego dobro. Uopste nije tezak za svoje gabarite. To se uklapa u standart. U testu vidim da mu je brzina oko 40 km na sta pri 5000 obrtaja. Tu nesto ne stima. Ja sam postizao tu brzinu sa 3200 obrtaja.
Sa Petrom koja je i malo duza i malo teza i sa motorom od 340 HP  dostizao sam do 70 km na sat.
Sto se cene tice... cena je povoljna za tu duzinu.

A ako ti je u planu kupovina za pet godina... onda ovo svakako nije camac o kome treba da razmisljas. Vec sada vecina proizvodjaca nudi hibride koji idu na elektropogon pri manjim brzinama a SUS motore koriste za vece brzine.
Za pet godina SUS motori ce biti samo generatori za dopunu baterija.  :)

--- Kraj citata ---

Na zalost nisam rekao svoje misljenje jer sa camac video samo na slikama, to sam procitao (BOATTEST.COM):

And a Little Slow

For a boat as heavy as the Sport 28, 450 horses isn’t much, and considering the boat’s 2.99 m. (9’10”) beam, it’s not surprising that top speed is low – really low, if the test report in the Swiss boating magazine Marina.Ch is accurate. We haven’t tested the boat ourselves yet, but Bavaria makes the Swiss test available on its website, so we assume they agree with its findings. According to the test, top speed with twin 4.3 Volvo Pentas is a blazing 20.5 knots; figure a cruise of around 16 – 17 knots. When we tested the abovementioned Sea Ray 280 Sundancer back in 2002, it broke 40 knots with twin 240-hp 5.0L EFI MerCruisers; even the larger 290 Sundancer, at 4,195 kg. (9,250 lbs.) nearly the same weight as the twin-engine Sport 28, broke 38 knots with a pair of 260-hp MerCruisers in our 2006 test.

Doduse sa 2 motora sigurno da je druga stvar, ja sam gledao za osnovnu verziju.

Sto se tice hibrida kao sto kazete, nisam sklon da poverujem da ce to biti tako skoro (bice sigurno, ali kada). Jos uvek je tehnologija skupa (recimo Greenline poskupljuje za oko 30.000 EUR ako je hibridni pogon).

Ono sto mi je privuklo paznju, izmedju ostalog, kod ovog modela je rezervoar od 520L za gorivo sto je za nase uslove (bez pumpi na vodi) odlicno za visednevna krstarenja.

Misha D:
Ako je osnovna cena 62.000e bez PDV, dodaj na to jos desetak hiljada za nuznu dodatnu opremu, par hiljada za prevoz, + pdv i izadje te oko 90.000-100.000e. Ti motori moraju biti dovoljni za glisiranje (mozda sporije nego drugi modeli), ali sve je to fabrika vec testirala, isuvise je to poznata marka da bi napravila takvu osnovnu gresku.

Ovde pise da je cena GBP 103.000 http://www.motorboatsmonthly.co.uk/reviews/boats/sports-cruisers/2/128150/bavaria-28-sport

sceka:
@ Dule
To je i mene bunilo jer razlika je velika u brzini! Mora da je neka greska jer gledajuci snimke u voznji ne izgleda ni malo sporo niti da ima neke otpore.

Za Greenline sam i ja mislio kao i Vi ali pogledajte ovo: http://www.allertmarin.de/wp-content/uploads/2008/09/GREENLINE-33-PL-II-2011.pdf - po tome je on u osnovnoj verziji samo hybrid ready (kao za televizore HD ready ali ne i Full HD)!

@ Misha D
Slazem se sa Vama oko krajnje cene za novog, gledao sam cenovnik dodatne opreme i to je kako Vi kazete oko 10.000 da bi osnovne stvari usle u cenu (Camper canvas, elektricno sidro, bow-thruster, ...). Svakako da mi je ta cena nedostizna nego me interesuje, a to ce vreme pokazati, cena polovnog za jedno 5 godina, to moze biti interesantno.

Misha D:
Ako hoces dobar brod sa popustom pogledaj ovo: http://www.kupujemprodajem.com/Beneteau-Antares-8-287212-oglas.htm?filter_id=724406

Greenline33 i Greenline 40 (nov model 2011) se rade na hybrid i obican pogon, po zelji kupca. Velika potraznja je poskupela cenu za 25-30% za dve godine. Hybrid verzija je skuplja oko 25-30.000e i kod Greenline i kod Delphie 10.50. 
http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=6775.0

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju