E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Sta mislite o elektro motoru kao pomocnom pogonu ??

<< < (10/13) > >>

masnipalac:
Dule
jel to motor od viljuškara uglavljen umjesto benzinca,
jel bio benzinac od 75 konja,
dali je njegov prenos dobar ili treba nešto prilagođavati,
kako si spojio osovinu motora i osovinu u peti vanbrodskog
te, bili bio dobar i neki manji vanbrodski, cca.30-50 konja,
ja imam drveni čamac od 4.5m i težine oko 600-tinjak kila, sa svom opremom i menom može se računati na 1000kg.
htio bi da plovim barem barem 3 sata s brzinom od 15km/h,
našao sam motor od viljuškara, elektromotor 5kw 80v 2050o/min, sa viličara,
šta bi još trebao (kontroler, punjač...)
ispričavam se ako sam dosadan, ali onekale moram početi
pozzzz

masnipalac:
gledam malo po netu i naišao na
http://www.ebay.com/itm/ME0909-Electric-Motor-Drive-Kit-w-Alltrax-AXE4834-300A-Controller-12-8HP-pk-/250948808405
šta mislite, dali bi to bilo pogodno da se ugradi u neku pentu i od koliko konja bi trebala biti penta,
cjena je prihvatljiva, možda bi čovjek prošo jeftinije da sam nešto smišlja, kemija i kupuje kod nas po buvljacima i oglasnicima,
ali pošto sam ja laik, mislim da mi je bolje uzeti takvo nešto, gotovo, skompletirano,
uz ovaj kit trebali bi mi samo akumulatori ili još nešto?

možda neko već ima neki složeni motor, a da ga želi prodati, ili bi mogao složiti za prodaju?

zoki novus:
O cemu pricate vas dvojica?
O cunu od 4,5m sa  pogonom na motor od viljuskara?
Prvo i osnovno dobre gumene cizme dok jos neko nije nastradao stri

masnipalac:

--- Citat: Dule  17, 01, 2013, 11:43:17 pre podne ---Ovo je prava stvar.
Ima sve osim baterija. Ako si ozbiljno resen mislim da je ovo prava stvar.
A možes ga ugraditi u neki vanbrodski od 25 pa na dalje....
Još bolje ako si u situaciji da ugradis osovinski vod.

--- Kraj citata ---

moj čanac je i građen tako da se može ugradit unutarnji motor, iako je mali, svega 4.5m.
prijašnji vlasnici nisu ugrađivali motor, već su se vozili pentom, tako i ja sad imam pentu od 4 KS,
čamac plovi sasvim solidno, nemam gps, ali na temelju prijašnjih plovidba na određenim relacijama i vremena potrebnog za taj pređen put, mogu ustvrditi da plovi 5-6 milja, znaći cca 10km/h.
problem mi je što ovde u blizini nema nikoga tko bi mi mogao probušiti kobilicu za ugradnju statvene cjevi kroz koju bi išla osovina, trenutno tražim meštra, ovaj s Brodarice je star i neradi više, a možda ima koji u Šibeniku,
pa ovde molim sve forumaše iz i oko ŠB da mi jave ako znadu nekoga ko bi to mogao napraviti,
ako neuspijem do lita, onda ću otići u Betinu, tamo ima kalafata koji će to uraditi.
A i ova opcija da se napravi penta na elektropogon mi je dobra,
tu bi vjerovatno "igrali" i manji motori, npr. oni za e-bicikl,
makar staviti 2 kom.
cjena im nije prevelika, a ima kupit i ostalo šta treba, evo link: http://www.artas.hr/vozila/elektricni_bicikli_dijelovi.htm
pitanje je samo šta je bolje, jednostavnije za izvesti,
čitajući po forumu, mislim da je najbolja opcija direkt propela na osovinu motora,
znaći, unutarnja ugradnja.
Dule i ostali, šta vi mislite o tome?

masnipalac:
onda, ako sam dobro razumio, pošto moj čamac ide sasvim solidno, mene zadovoljava brzina, s ovim vanbrodskim motorom, koji ima samo 4 KS, onda bi E-motor od 2KW bio sasvim dovoljan da mi čamac ide ko i s benzincem,
a za svaki slučaj da ide malo brže i jači motor, npr. ovaj http://www.ev-vozila.com/proizvodi/bldc-motor-hpm000b-72v-5kw/99.aspx
cjena nije pretjerana i novo je, a kod njih ima i ostale stvari za kupit...
dobro, ko ima volje tražit i kemijat, more proći puno jeftinije, ali kod polovnih stvari nikad nisi siguran,
da sam neki maher za elektriku, nebi dvoumio, kupovo bi polovno i porilagođavo potrebama,
a pošto nisam, moram platit meštra i onda me dođe na isto i još imam staro,
dakle, moj zaključak je da mi se onda više isplati kupit novo,
šta vi ostali mislite o tome?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju