Moj brat ima isti camac sa motorom Tohatsu 9.8 2t i tacno je da se dosta propinje u toj kombinaciji.Ipak nije losa ideja uzeti jaci motor ako u budicnosti bides imao neku vecu ladju.Honde od 4.5 i 5 ks imaju isto stiftove tako da je to verovatno uobicajena praksa da za uz te male motore idu i stiftovi (po meni to ti je nebitna stvar-zna se dobro za sta sluze).
Sto se tice rezervoara na motoru,mislim da to i nije bas prakticno za nekog ko hoce malo vise vremena da provodi u voznji (a bice i takvih situacija sigurno),moras povremeno stajati da bi dosuo benzin.Ovako ,sipaj u spoljni rezervoar (obicno 12 lit. i vozi misko ceo dan a i pride...).
Vidi ako mozes sebi da priusrtis 4t motor,jeste malo skuplji ali nema zezanja oko mesavine,nabavke kvalitetnog ulja za mesanje itd.Manje trosi po satu a nije mnogo skuplji od 2t.
Jos jedna napomena,ne znam dali su ti u Tohatsu-u rekli da oni 2t motore vise ne prave !Buducnost 4t :preved:
Pozdrav