Autor Tema: motor za specijal 9  (Pročitano 6615 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

savas

  • Gost
motor za specijal 9
« poslato: 31, 03, 2009, 16:45:18 posle podne »
Evo posto vam se pridruzih da vas nesto pitam.Hocu da promenim stari t4 ali na ovom camcu nisam probao druge motore.Camac je isti kao specijal 8 samo ima duplo dno.Gledao sam polovnjake ali sam nailazijo samo na krseve pa resih da probam da uzmem kredit i kupim nov motor.Imam dileme oko TOHATSU 5 2t  80000din TOHATSU 5 4t 102000 din a mozda bi mogao da uzmem i TOHATSU 9.8 2t  136000din koji ima dva cilindra.Ovaj camac ima veliki svans pa nije za jace motore.Vazno mi je da je motor puzdan i da optimalno gura camac ,uglavnom se vozim po Dunavu (pecanje ,kupanje) oko sat dva dnevno a kad idem na kampovanje onda se vozim i dosta duze.Svaki savet ili predlog za neki drugi motor bi mi koristio hvala u napred.

Van mreže espresso

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 726
  • Pol: Muškarac
  • BG-509C
???: motor za specijal 9
« Odgovor #1 poslato: 31, 03, 2009, 16:48:49 posle podne »
raspitaj se u NAUTEC-u za Mercury. Imaju dobre cene (nize od TOHATSU-a) a daju 5 godina garancije. telefon 011/3077792. to su vrhunski motori. mozes i mene zvati na 063/1035622
« Poslednja izmena: 31, 03, 2009, 17:04:10 posle podne espresso »
Ne idite utabanim putem. Umesto toga krenite tamo gde puta nema i ostavite trag.

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
???: motor za specijal 9
« Odgovor #2 poslato: 31, 03, 2009, 17:32:28 posle podne »
Za taj čamac je sve preko 5 ks prejako ,podići će ti se pramac pa nećeš videti ništa ispred sebe  :lol:
Dunav je moje more.....

Van mreže Labud 1258

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 427
  • Pol: Muškarac
  • Ko ne voli karanfile ne treba da živi
    • Revir 2
???: motor za specijal 9
« Odgovor #3 poslato: 31, 03, 2009, 17:32:57 posle podne »
Na vrlo slicnom koritu ja imam Tohatsu 15 2t, ( http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,261.0.html ), motor je malo jak za svakodnevnu upotrebu ali bude situacija kada je bas to dragoceno.

Tvoj čamac ima prilično velik prednji švans i verovatno se dosta propinje u vožnji ako nisi opteretio prednji kraj. Predpostavljam da nećeš koristiti daljinske komande tako da ti je i težina samog motora bitna ( 4t su dosta teži ), ali mnogo drugih faktora odlučuju dali da uzmeš 4t ili 2t ( afinitet najviše ).

Po mom skromnom mišljenju Tohatsu 5 ks 2t je idealno rešenje za takvo plovilo.  :smile:

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
???: motor za specijal 9
« Odgovor #4 poslato: 31, 03, 2009, 19:14:44 posle podne »
Do juče, ne bih razmišljao uopšte o takvoj soluciji, ali jedan renomirani serviser vanbrodskih motora ( Elko,Futog) se veoma pohvalno izrazio o
Parsun motorima. S obzirom da su po ceni više nego konkurentni, vredi razmisliti.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže Labud 1258

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 427
  • Pol: Muškarac
  • Ko ne voli karanfile ne treba da živi
    • Revir 2
???: motor za specijal 9
« Odgovor #5 poslato: 31, 03, 2009, 22:02:01 posle podne »
I ja bih voleo da čujem nešto više o štiftu, na mom motoru ga izgleda nema, zapeo sam par puta na plutajući kanap i ništa, izbaci iz brzine i to je to

Van mreže Labud 1258

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 427
  • Pol: Muškarac
  • Ko ne voli karanfile ne treba da živi
    • Revir 2
???: motor za specijal 9
« Odgovor #6 poslato: 01, 04, 2009, 17:39:28 posle podne »
Ne mogu da verujem da model sa ugradjenim rezervoarom NEMA mogućnost spajanja sa spljnim rez.

 :blink:

Van mreže Vlada 69

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 369
  • Pol: Muškarac
  • Dunav-Sveta reka
???: motor za specijal 9
« Odgovor #7 poslato: 07, 04, 2009, 09:33:20 pre podne »
Moj brat ima isti camac sa motorom Tohatsu 9.8 2t i tacno je da se dosta propinje u toj kombinaciji.Ipak nije losa ideja uzeti jaci motor ako u budicnosti bides imao neku vecu ladju.Honde od 4.5 i 5 ks imaju isto stiftove tako da je to verovatno uobicajena praksa da za uz te male motore idu i stiftovi (po meni to ti je nebitna stvar-zna se dobro za sta sluze).
Sto se tice rezervoara na motoru,mislim da to i nije bas prakticno za nekog ko hoce malo vise vremena da provodi u voznji (a bice i takvih situacija sigurno),moras povremeno stajati da bi dosuo benzin.Ovako ,sipaj u spoljni rezervoar (obicno 12 lit. i vozi misko ceo dan a i pride...).
Vidi ako mozes sebi da priusrtis 4t motor,jeste malo skuplji ali nema zezanja oko mesavine,nabavke kvalitetnog ulja za mesanje itd.Manje trosi po satu a nije mnogo skuplji od 2t.
Jos jedna napomena,ne znam dali su ti u Tohatsu-u rekli da oni 2t motore vise ne prave !Buducnost 4t  :preved:
Pozdrav

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: motor za specijal 9
« Odgovor #8 poslato: 07, 04, 2009, 10:49:17 pre podne »
Moj brat ima isti camac sa motorom Tohatsu 9.8 2t i tacno je da se dosta propinje u toj kombinaciji.Ipak nije losa ideja uzeti jaci motor ako u budicnosti bides imao neku vecu ladju.Honde od 4.5 i 5 ks imaju isto stiftove tako da je to verovatno uobicajena praksa da za uz te male motore idu i stiftovi (po meni to ti je nebitna stvar-zna se dobro za sta sluze).
Sto se tice rezervoara na motoru,mislim da to i nije bas prakticno za nekog ko hoce malo vise vremena da provodi u voznji (a bice i takvih situacija sigurno),moras povremeno stajati da bi dosuo benzin.Ovako ,sipaj u spoljni rezervoar (obicno 12 lit. i vozi misko ceo dan a i pride...).
Vidi ako mozes sebi da priusrtis 4t motor,jeste malo skuplji ali nema zezanja oko mesavine,nabavke kvalitetnog ulja za mesanje itd.Manje trosi po satu a nije mnogo skuplji od 2t.
Jos jedna napomena,ne znam dali su ti u Tohatsu-u rekli da oni 2t motore vise ne prave !Buducnost 4t  :preved:
Pozdrav

naravno da pravi tohatsu 2t motore jos uvek!! sta je onda tohatsu TLDI ? nego 2 taktni. pozdrav

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
???: motor za specijal 9
« Odgovor #9 poslato: 07, 04, 2009, 10:53:15 pre podne »
Tohatsu izbacuje 2-taktaše u klasi malih motora.
TLDI se prave od 40ks na više
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže Vlada 69

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 369
  • Pol: Muškarac
  • Dunav-Sveta reka
???: motor za specijal 9
« Odgovor #10 poslato: 07, 04, 2009, 10:53:47 pre podne »
Govorim o benzincima 2 t.

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: motor za specijal 9
« Odgovor #11 poslato: 07, 04, 2009, 10:58:09 pre podne »
Govorim o benzincima 2 t.

TLDI je isto benzinac , heheh stavrno zvuci malo na dizel.. :taunt:

tohatsu pravi koliko ja vidim na njihovoj starnici jos uvek klasicne 2 takne od 2,5 ks do 140 ks. izgleda da nisu jos prestali .

Van mreže Vlada 69

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 369
  • Pol: Muškarac
  • Dunav-Sveta reka
???: motor za specijal 9
« Odgovor #12 poslato: 07, 04, 2009, 11:15:43 pre podne »
Hvala na informaciji OM.
Koliko sam mogao da vidim,camac bolje ide kada je njih dvoje troje u njemu nego kada si sam.Brze ide kada si sam ali se propinje dosta pa je pregled napred dosta zjbn.Po burazerovoj prici on trosi sa njih 2-3 oko 4 l.A sto se tice "peraja" mislim da ti ona u ovoj prici nebi pomogla .To je koliko sam ja shvatio za jace motore za skracenje brzine izglisiranja i manje naginjanje pri naglom zaokretu.Jedino da imas neki balast kod prednje palube.U svakom slucaju DOBAR izbor.

Van mreže Labud 1258

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 427
  • Pol: Muškarac
  • Ko ne voli karanfile ne treba da živi
    • Revir 2
???: motor za specijal 9
« Odgovor #13 poslato: 08, 04, 2009, 17:32:54 posle podne »
Možemo mi ovde da pričamo dok ne obalavimo, evo da ti dam najbolji savet : probaj šta ti odgovara pa ćeš videti.
Stavi neku desetku pa se vozaj malo.
Ja sam imao Titelovu šiklju sa T 4 - ide odlično a sa Yamahom 8 ide kao k..., zadnji deo roni a prednji nebu pod oblake, što mi je jači gas to gore, kod tebe ovo nebi bio slučaj ali ... ipak probaj.

 :drinks:

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
???: motor za specijal 9
« Odgovor #14 poslato: 08, 04, 2009, 17:35:47 posle podne »
Ja sam imao Titelovu šiklju sa T 4 - ide odlično a sa Yamahom 8 ide kao k..., zadnji deo roni a prednji nebu pod oblake, što mi je jači gas to gore, kod tebe ovo nebi bio slučaj ali ... ipak probaj.

mislim da je problem u trimu