Autor Tema: Evinrude 25 hp Inline Engines  (Pročitano 10795 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #15 poslato: 20, 01, 2011, 13:49:32 posle podne »
Ulje koje koriste Evinrude E-tec motori je


XD - 30



XD - 50



XD - 100




Cene bar ovog ulja XD 100 koje mi koristimo nije bas nesto mala. Mislim da je izmedju 4000 - 5000 hiljada dinara za 1 us gallon ( kanticu ili 1 US gallon = 3.78541178 liters ). Znam da ga ima u ARGO. doo. Bgd. Sava centar. Možda ga ima na još nekom mestu, ali nisam čuo.

Motore E-tec 175 koje ja vozim pomoću dijagnostike, mogu setovati i da troši drugo ulje. Bez ikakvog problema i radi sasvim normalno, samo što se tada menja odnos potrošnje ulja ( na više ).I svaki drugi e-tec motor sa dijagnostikom koju ja poseddujem moze se to odraditi a i više.

Što se tiče ubrizgavanja ulja, to je tačna informacija. E-tec motori ne mešaju gorivo i ulje, vec kompjuter koji je na ovim motorima nazvan EMM (Engine Management Module) to regulišei ubrizgava u radilicu samo onoliko ulja treba i kada treba. Zbog toga je potrošnja ulja između 1 i 2  % . Takodje je zbog toga Evinrude E-tec motor proglašen za NAJ EKOLOGIČNIJI MOTOR NA SVETU.

Servisera u Srbiji, koliko mi znamo i imamo iskustva nema puno. I to što ima je diskutabilna stvar. Neki ih hvale, neki kude ( više kude ). Mi trenutno sami radimo neke sitnice, jer Hvala  Bogu nismo imali potrebe za većim stvarima. Uskoro nam se bliže servisi na 300 sati, pa će mo i to sami uraditi. Što zbog ekonomije, što zbog njih samih ( mislim tih majstora , neko je gore naveo NC. Stefanovic , koje i ja hvalim jer su stvarno drugari ljudine, možda zbog moje firme i možda plaćanja, a za odnos sa drugima , ne mogu da komentarišem ).




Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3179
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #16 poslato: 20, 01, 2011, 14:33:28 posle podne »
 :lol:

Samo mala ispravka, nije NAJ EKOLOGIČNIJI MOTOR, jer motor nije LOGIČAN, nego EKOLOŠKI.   :good:

Zato pretpostavljam da treba NAJEKOLOŠKIJI MOTOR.

Iz čega se može izdvojiti ono LOŠKIJI, pa ispadne da je ENVENRUDE, više loš, nego EKO.  :lol: :lol:

 :drinks:

Van mreže skipper

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 879
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #17 poslato: 20, 01, 2011, 15:51:33 posle podne »
:lol:

Samo mala ispravka, ENVENRUDE,

U pravopisu sam mozda i pogresio. Ali se ipak pise EVINRUDE i to E-TEC.

A sto se tice motora ipak cu se zadovoljiti klipom a trebao bi i ti. Ne kudi konja koga nisi jahao. Sale.


Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3179
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #18 poslato: 20, 01, 2011, 16:27:54 posle podne »
1:1  :lol: :friends:

Ma maštam ja o jednom od 40hp.
Ima ga momak do mene na vezu, strašna mašina!
Jedino ga ne bih od njega kupio, ima čipove za 50 i 60 hp!
I nešto u poslednje vreme ima nekih povećanja potrošnje, tačne detalje ne znam, ali nešto žalio našem zajedničkom ALU majstoru.

Njegova ELISA je fizički barem DUPLO veća!
Ja kad bi tu stavio kod mene, imao bih na punom gasu 1500 RPM  :suicide:

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3179
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #19 poslato: 20, 01, 2011, 16:31:49 posle podne »
E da, što se potapanja tiče, dovoljno je da E-TEC ima teretniju elisu, i da krene pola sekunde ranije. /Što se iz snimka može i videti/
Inače, uopšte nije bilo potrebno SAHRANITI konkurenciju, "pobednik" je bio očigledan!

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3179
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #20 poslato: 20, 01, 2011, 16:37:05 posle podne »
A vozili se konji vrani, zar se ne sećaš?




A evo i konkurencije 25/350 7.1% snage!    / 40 na prema 65 km/h /



Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #21 poslato: 20, 01, 2011, 16:40:43 posle podne »
Pa kako to vozi.. sa kontra strane  :this:
Dunav je moje more.....

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3179
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #22 poslato: 20, 01, 2011, 16:47:07 posle podne »
Video od mene!  :lol:  :lol: :lol:
Ne može se sesti na drugu stranu pošto tu nema klupe, nego su dva nezavisna boxa.  :taunt:

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #23 poslato: 21, 01, 2011, 00:07:08 pre podne »
Na nekoliko stranih sajtova postoje prop kalkulatori, tu možete izračunati i teoretsku maksimalnu brzinu za određenu elisu. Ima jedan dobar na sajtu za Pirana propelere.
Ja sam računao za mog starog Johnsona 25 sa elisom 10x13 na 5500 obrtaja, i dobio sam 46km/h.
U realnosti sam GPS-om izmerio 47km/h, znači da je moj motor postigao malo više obrtaja od kalkulisanih 5500rpm.

Tako se lako proveri da li je u pitanju snaga motora, elisa ili čamac.
Evinrude E-tec je , barem u ovom momentu, verovatno najbolji vanbrodski motor, ali konkurencija ne spava.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže dushann

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 30
  • Brod tip: Čamac sa kabinom
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 6.05m
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #24 poslato: 04, 03, 2011, 00:37:53 pre podne »
Uh ja se zapalio za 25-icu al bas, imam Hondu BF 20ks 2009 i zadovoljan sam sa njom ali nesto me kopka ovaj lepotan pa lako verovatno da padne ove godine jedan na moju deregliju, samo neznam vredi li mi prodavati Hondu i koliko mogu da dobijem za nju?!

Ima li neko tacne informacije potrosnje ulja i goriva, cuo sam od jednog korisnika e-tec 25-ice iz hrvatske da i nije bas tako ekonomican sto se tice potronje ulja, zavisi od rezima rada dosta pa dodje i do 4% potrosnje ulja!

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #25 poslato: 04, 03, 2011, 07:46:53 pre podne »
Motor u zavisnosti od režima rada povlači onoliku količinu ulja koju može da sagori bez ostatka. Na taj način ispunjava sve te eko-norme.
Da li je to 1 ili 4% to u datom trenutku određuje elektronika. Ipak, zvuči kao prilično mnogo.
Ili taj motor radi u nekim baš nepovoljnim uslovima , a možda je kvar u pitanju.
Moguće je da ne koristi originalno ulje, pa je zato veća potrošnja.
« Poslednja izmena: 04, 03, 2011, 07:58:10 pre podne SALE NB »
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #26 poslato: 04, 03, 2011, 09:12:22 pre podne »
Ne moze da koristi drugo ulje osim originalnog,jer elektronika prepoznaje ulje i blokira rad motora.On trosi istu kolicinu ulja kao dvotaktna Yamaha,s' tim sto je ulje specijalno(sagoreva uz minimalne ostatke),a dizne ga pod pritiskom doziraju direktno u lezajeve,kada je to potrebno,tako da jedan deo ulja sagori,a ostatak ide ponovo na podmazivanje(nesto slicno kao turbopunjac kod automobila).Sve je to lepo dok je novo,ali kad se posle eksploatacije pokvari,popravka je komplikovanija nego kod cetvorotaktnog motora.

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #27 poslato: 04, 03, 2011, 09:29:33 pre podne »
Ne moze da koristi drugo ulje osim originalnog,jer elektronika prepoznaje ulje i blokira rad motora.On trosi istu kolicinu ulja kao dvotaktna Yamaha,s' tim sto je ulje specijalno(sagoreva uz minimalne ostatke),a dizne ga pod pritiskom doziraju direktno u lezajeve,kada je to potrebno,tako da jedan deo ulja sagori,a ostatak ide ponovo na podmazivanje(nesto slicno kao turbopunjac kod automobila).Sve je to lepo dok je novo,ali kad se posle eksploatacije pokvari,popravka je komplikovanija nego kod cetvorotaktnog motora.

To baš i nije tačno. Pomoću dijagnostike je moguće podesiti motor da koristi i bilo koje drugo komercijalno ulje, s tim da se onda potrošnja ulja povećava.
E-tec koristi sistem direktnog ubrizgavanja kao i većina drugih proizvođača. Nije to ništa novo niti egzotično, to je proverena tehnologija,  a samim tim i popravka je jednako komplikovana kao i popravka četverotaktnog motora sa direktnim ubrizgavanjem.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #28 poslato: 04, 03, 2011, 10:16:42 pre podne »
@SALENB
U pravu si,moze se pomocu dijagnostike podesiti,da motor koristi drugo ulje,ali se to radi u servisu,pa je jednostavnije kupiti originalno ulje.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Evinrude 25 hp Inline Engines
« Odgovor #29 poslato: 04, 03, 2011, 11:09:42 pre podne »
Eee u srbilendu jos nije sigurno da se moze popraviti jonson iz osamdesetpete godine majstori prave filozofiju od kosachica i testera  i kad povedete pricu o setovanju,programiranju i ostalim tehnoperverzijama zamislim scenu kako neki npr Mile Jonson ili majstor Djole chesshka lobanju nad lavorom punim delova koji su rasklopili sa jednog takvog jebenruda etec zetec bla bla kakve ce to sulude konstatacije kvara biti :) najezio sam se od pomisli:)
nikad kravata nikad stalni posao