E, ovako treba... > Johnson & Evinrude

Evinrude 25 hp Inline Engines

(1/7) > >>

skipper:
http://www.evinrude.com/en-CA/Engines/ETEC_INLINES/ETEC_25_INLINE





Zoran Marinković:
 :preved:

Imam utisak da se pomalo razikuju neki detalji kod mene na Johniju 20 ks iz 1969 god :heat:. a i boja je drugačija.... :suicide:

Skiperu, gde će ti duša, pola sata balavimo nad tastaturom.... :aggressive:

busa2:
letos je na mojoj marini dosao prvi ovakav a pre neki dan okacena cak 3 komada a u najavi da ga kupe jos trojica nesto su mnogo napaljeni. kroz pricu sa vlasnikom koji ga ima od letos zamenio je hondu 20 i kaze da je dobio dosta i da se nece vracati na hondu posle ovoga (nemam komentar samo posmatram). inace govorimo o zameni na komanderu 18.

Vuk:
E-tec je savrseno zamisljen motor, izbacena je i 15-ica. Jedina zamerka novim motorima, a pogotovu e-tec-u je tezina. Zasto su toliko teski? Ova 25-ica je teska koliko i moja 50-ica. I ono sto me interesuje je e-tec 50 ali mi jako smeta sto ima samo 2 cil.

SALE NB:
E-tec "pati" od viška težine zbog komplikovanog sistema ubrizgavanja, zbog ispunjavanja normi od izduvnim gasovima.
Ipak, nije ništa teži od konkurencije.
E-tec 50ks ima 109kg, što je na nivou konkurencije, čak je među lakšima, iako su razlike male.
Dva cilindra su mu dovoljna da bude na nivou sa konkurencijom, iako je u nekim uporednim testovima Honda 50 proglašena
šampionom te klase.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju