Autor Tema: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora  (Pročitano 31739 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #15 poslato: 12, 01, 2009, 20:42:00 posle podne »
 :o :o :o :o :o
i to kosta  5o evra !!!!!!!!!!!

ijaoooooo

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #16 poslato: 12, 01, 2009, 20:49:31 posle podne »
:o :o :o :o :o
i to kosta  5o evra !!!!!!!!!!!

ijaoooooo

zasta si platio 50 evra???  :-\

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #17 poslato: 12, 01, 2009, 21:01:39 posle podne »
pa nisam ni platio rekli mi ili konzerviraj za 50 evra ili ga vozi cele zime :) dovoljno je bilo da cujem da trebam da ga vozim cele zime i to je bilo to :)

doduse kod mene je trebalo skidati sajle, struju  i izvlaciti 140 kila za te pare...

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #18 poslato: 12, 01, 2009, 21:05:50 posle podne »
DEKONSERVIRANJE VANBROSKIH MOTORA  ;D ;D

kako da probudim motor iz zimskog sna ? procedura je jednostavna...

Kod motora sa AUTOLUBE = motori koji mesaju ulje i benzin automatski:

Prvih odprl. 5 litara benzina u rezervoaru pomesati sa za motor potrebnom mesavinom i ako je motor samomesavinac sa npr. 1:50 ili kod Yamaha pretezno 1:100 i tako ga probuditi polako iz sna.
Motor ce jako dosta da dimi crne oblake a to dolazi zbog toga sto je u cilindrima i karburatoru bilo ulje za konservans. Motor pustiti da odradi jedno vreme i dostigne potrebnu temparaturu.
Naravno posle toga se moze upotrebljivati normalan benzin bez mesavine u sklopu sa dobrim samponjanjem motora od zimskih naslaga i starog zastitnog masnog filma koji je cuvao motor.

NEZABORAVITE DA OBRADUJETE MOTOR SA NOVIM SVECICAMA , ZAHVALICE VAM SE MOTOR NA SVOJ NACIN :D :D :D


e pa onda: LETS GO START  ;D ;D ;D ;D

Van mreže Pera GARMIN

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 724
  • Pol: Muškarac
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #19 poslato: 12, 01, 2009, 21:08:03 posle podne »
Ja sam na preporuku prodavca kupio Quicksilverov Corrosion guard umesto WD40.
Gušći je i bolje prijanja za metalne površine (ne curi). Mislim da je čovek u pravu...

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #20 poslato: 12, 01, 2009, 21:08:09 posle podne »
kod broskih motora je konserviranje malo obsirnije, mora da se radi puno sa antifrizom i nije tako brzo zavrsljivo kao kod vanbrodkog motora, ali ja mislim da su za brodske motore 50 evra sasvim ok.

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #21 poslato: 12, 01, 2009, 21:12:26 posle podne »
Ja sam na preporuku prodavca kupio Quicksilverov Corrosion guard umesto WD40.
Gušći je i bolje prijanja za metalne površine (ne curi). Mislim da je čovek u pravu...

tacno pero i bolji je guard...
samo ako ja ovde pocnem da razbacijem neke produkte sto u srbiji mozda nema da se kupe i to je glupo zato sam mislio da naglasim WD40 kao solidnu mogucnost.
ja sam uzimao za to YACHTICON- ov preparat koji je absolutno ludilo , nakon 5 minuta se stvori matiran zasticujuci film po motoru.
http://cgi.ebay.de/YACHTICON-Motor-und-Vergaser-Konservierung_W0QQitemZ320161746925QQcmdZViewItemQQptZBootsteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item320161746925&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #22 poslato: 12, 01, 2009, 21:14:50 posle podne »
nije ni skup 8 evra ... a kapiram d asa jednim moze da se odradi 20 motora ...

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #23 poslato: 12, 01, 2009, 21:20:06 posle podne »
nije ni skup 8 evra ... a kapiram d asa jednim moze da se odradi 20 motora ...
jeste 8 evra pa + postarina 7 evra  ;D ;D ;D
nemoze 20 motora , 1 spray za 1 motor... isprobaj pa ces mi verujes a i ja sam mislio kao ti dok nisam narucio spray.
Da sam imao jos jedan taj spray naprskao bi i trailer sa njime  :o :o :o kaobojagi da i njega zastitim :D :D


EVO NA OVOJ SLICI se lepo vidi kako je Spray presvukao motor sa finim masnim filmom
« Poslednja izmena: 12, 01, 2009, 21:26:21 posle podne Outboard Master »

Van mreže Pera GARMIN

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 724
  • Pol: Muškarac
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #24 poslato: 12, 01, 2009, 21:20:56 posle podne »
Fogging oil i corrosion guard su bili svaki po 12 ili 13€ krajem 2007, ako se ne varam, u firmi Inteh V (uvoznik Mercury).
Bile su užasne gužve u gradu pa nisam mogao da stignem do njih, a oni mi poslaše sprejeve City Expresom sa otkupninom, milina!

Mislim da sam potrošio tek 1/2 Corrosion Guarda posle druge konzervacije motora, uz obilato prskanje spoljnašnjosti.
Potrošnja fogging oil-a je mizerna, dva cilindra na mom suzukiju ne mogu mnogo spreja da prime :)

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #25 poslato: 12, 01, 2009, 21:27:59 posle podne »
http://www.inteh-v.co.rs/i

evo ih .. ali ne nadjoh nista sem raznih motora ...

Van mreže captjerry

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 967
  • Pol: Muškarac
    • BARBA - Almaks Marine Security Systems
  • Marina: Klub Ladjari, Sava 17 plkm
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #26 poslato: 12, 01, 2009, 21:31:29 posle podne »
OM,
konzervacija vanbrodskog cetvorotaktnog motora pretpostavljam ista...ovo za dvotaktne sam gledao (zamalo da napisem: necu da kazem gde da me admin ne bi obrisao - sta ti je fobija, strah u kostima)...uglavnom znam da se gorivo ispusta iz lonceta karburatora i sve ono sto si naveo....ali za 4 takt nemam pojma...
mada, ja se i vozim preko zime, nego pitam onako...
..."make way for the positive day"...

065/514 33 58
062/200 763
http://gpsplus.rs/pracenje-plovila/

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #27 poslato: 12, 01, 2009, 21:36:46 posle podne »
OM,
konzervacija vanbrodskog cetvorotaktnog motora pretpostavljam ista...ovo za dvotaktne sam gledao (zamalo da napisem: necu da kazem gde da me admin ne bi obrisao - sta ti je fobija, strah u kostima)...uglavnom znam da se gorivo ispusta iz lonceta karburatora i sve ono sto si naveo....ali za 4 takt nemam pojma...
mada, ja se i vozim preko zime, nego pitam onako...

kod 4 taktnog je ista procedura samo sto nesmes naravno da pravis mesavinu kad ga budis, i steljivo prskati u cilindar u toku uzimljavanja.
aaa kod 4 taktasa moras da menjas ulje posle zimnice a kod 2 taktnog nema ulja  ;D ;D ziveo 2 taktni motor E-tec, TLDI i ostala familija  ;D ;D

Van mreže Bane

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 422
  • Pol: Muškarac
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #28 poslato: 12, 01, 2009, 21:37:36 posle podne »
mada, ja se i vozim preko zime, nego pitam onako...

Capt,
slažem se sa tobom, najbolja konzervacija je....
voziti se preko cele godine! Ovo malo leda neće bitnije promeniti stvari, zar ne?
Duško Radović: Pametni i skromni ljudi neće ono što ne mogu. Zato se drugima čini da oni mogu sve što hoće.

Van mreže namcor

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 161
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: titel 9
  • Marina: biser boljevci
  • Veličina: 5,8
???: Zimske Inspekcije Vanbrodskih Motora
« Odgovor #29 poslato: 12, 01, 2009, 21:42:21 posle podne »
svaka čast majstore, sada mije jasno zašto hoćeš da mi prodaš selvu kozna koliko puta sije sastavljo i rastavljo možda si i zaboravio poneki šraf ili je ostalo viška delova,