E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..

Anlanser i uopšteno oko paljenja motora

(1/3) > >>

broker975fx:
Na sajmu uzeh onu plastimo sklopku za biranje akumulatora, ideja je bila da zamenim postoječu sklopku koja ima samo opciju uklj. isklj.
Kod mene je paljenje nabudženo na 24v a sve ostalo je na 12V. Sklopka je stavljena ali majsror kaže da sada više nemože da izvede paljenje na 24v i da prebacuje na 12V. Kada smo probali da upalimo na 12V ni da čuje, nema nikakakvog verglanja samo ono cak, cak. Da napomenem da je motoru rađena reparacija pre mesec dana a da je jedan od akumulatora potpuno nov. Na anlaseru piše da je 12v ali po električaru je moguće da je neko ranije prebudžio namotaje, ili šta već, i da je najverovatnije reč o anlaseru od 24v koji neće da radi na 12v. Zvuči logično ali stari vlasnik se neseća da je ikada dirao analaser. Sve u svemu skinuo sam ga pa je ideja da se nosi nekom autoelektričaru da pogleda. Jel ima neku ideju šta bi moglo da bude i kako je moguće ako se struja povezuje preko one sklopke da ne može da se namesti paljenje na 24v (kao što je bilo) 

Bane:
nisam jos cuo da neko budzi sa 12 na 24v. ali svaki na 12v moze da pali i na 24v, i to traje ako masina pali iz cuga

wemax:
 
  Kod motora velikih kubikaža(kamiona, čistih dizela)koriste se
  sklopke (rele)za paljenje zbog potrebe velikeh snaga alnasera.
  Ako ti je alnaser premotan na 24v ,na 12v ne može da okrenepa moraš
  da staviš sklopku. Moguće je da motor nije hteo da pali pa je stavljena
  sklopka da bi se brže zavrteo motor (kola pališ na gurku) ako je to
  razlog onda ti je crko alnaser,jer to je isto kao da ventilator pustiš
  umesto 220v na 380v .Na alnaseru imaš debeli kabl koji dolazi na njega
  probaj da ga spoiš sa pletenicom (dve matice iste valičine) i ako zavrti
  onda ti je otišao automat alnasera.

  ps. alnaser 12v.nemoj da pališ na24v pregori :suicide:

broker975fx:
Stvar je u tome što se on na 24V vrti ko blesav a motor pali kao mina a sa 12V se čuje jedino cak,cak i to je to. Pričao sam sa starim vlasnikom pa mi on kaže da je pre par godina menjao anlaser i da je moguće da su mu tada dali na 24V (odnosno da je nekako nabužen jer na njemu piše da je 12V) Ustvari on nije ni siguran da li je menjao anlaser ili bendix ili i jedno i drugo. Seća se samo da ovde treba neki levi anlaser, što nikad nisam čuo da postoji al hajde. Kako god dao sam ga drugaru da ga nosi autoelektričaru pa čekam odgovor. Jel neko možda zna gde u BGD kvalitetno rade remonte anlasera i alternatora i da li bi na DMB pasovao ovaj sa berze.

zorter:
Levi anlaser znaci da okrece u levo i koristi se za levokretne motore a desni znaci sve suprotno od levog. Inace ta sklopka koju si kupio je na polozaju 1+2 da poveze paralelno oba akumulatora, a tebi za anlasovanje treba da se vezu redno a nakon anlasovanje da se vrate u paralelnu vezu.To na sklopki ne postoji vec bi morala da se pravi automatika da se svi ti zahtevi ispune. Zato je bolje proveri ili kupi anlaser za koji si siguran da je za 12V.To ti je jedino sigurno resenje. Pozzzzzzzzzz :good:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju