E, ovako treba... > Brodski motori
Hidraulika vs Osovinski vod
Mezija:
:)
Mezija:
Polako da privedem ovu temu kraju.
Uspesno radi hidraulika , Brzina postignuta nije impresivna 5-6 km uzvodno 8-9 nizvodno
nisam imao gps kod sebe, pa neznam tacno.
Potrosnja 4 lit. dizela na sat.
Da i zbog buke sam vozio na trecini gasa .
Brzinu cu popraviti kad ugradim hladnjak za ulje malo istrimujem nogu i probam sa drugim propelerima.
Na kraju mozda i Kort zavrsi posao.
I marinizacija je super negreje se motor samo da smanjim malo buku.
To je to
Zurim na vodu.....
Mezija:
Neznam zasto je hidraulika bucnija od motora na snimku realno nije tako,al to je do kamere verovatno.
Dakle nizvodno na malom gasu
Mezija:
Posto sam zadovoljan kako radi Hidro pogon ,pogotovo sto sam ga u najvecoj meri sam uradio ,napisacu spisak i koliko je kostalo.
Motor i menjac 250e
Pumpa 40l 350e
Hidromotor 32l 170e
Hidro ventil (komanda) 170e
Creva i fiting 190e
Rezervoar 50e
Jonson noga i elisa 200e
Orbitrol i hidraulicni
klip sa crevima 130e
Ulje 60e
Ovo je spisak svih potrebnih delova za pogon i upravljanje ukupno 1570e .Marinizaciju sam sam radio pa me je kosao samo materijal ,oko 150e.
Za novce koje sam potrosio mogao sam da kupim jednu dobru pentu 9,9 i da imam manje troskova priliko registracije, ali dizel mi deluje pouzdanije.
Uzvodna brzina je 8-9 pri potrosnji manjoj od 4 litra.Dobio sam na brzini povecanjem redukcije na menjacu tako da motor sad dostize zeljenih 2400 obrtaja.
Snimak je iz novembra pre nego sto sam menjac prebacio u trecu brzinu.
Mezija:
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju