E, ovako treba... > Brodski motori

Kako u rikverc ? ???

<< < (8/9) > >>

Barba:
Zorter, koliko ja mogu da zakljucim, ovo resenje koje si predlozio ne bi trebalo da funkcionise. Ja mislim da se pogonska sila na kraku propelera generise okretanjem propelera kroz vodu, a ne kretanjem vode iza propelera. Ovaj nacin pogona ne funkcionise na osnovu III Njutnovog zakona. Ovim bi resenjem dobio samo preveliki otpor na krmi koji bi se suprotstavljao pogonskoj sili na elisi i podizao pramac. Tebi treba kontra sila. To je kod aviona reseno thrust reverserima, ali citav je princip stvaranja pogona drugaciji. Mozda bi ovo imalo smisla kod hidro dzetova, ali ne bih da nagadjam.

Pozdrav,

zorter:
Barba, almukantar mi je poslao skicu sa tog guraca kako to radi. On kaze da je ok. Evo kako to izgleda. Ako je almukantar pogresio, onda sam i ja. Pozzzzzzzzzzzz :good:

giganova:
Zoki sve jet turbine koriste rikverc na taj fazon.Nije neki rikverc ali zavrsava posao.Mozes pogledati na katamaranu kojim sam bio na regati,rikverc resen na indentican nacin.

zorter:
Znaci moze. A treba samo za isplovljavanje sa sidrista i meko pristajanje. Za to ne treba ni velika brzina ni dugo koriscenje. :good: :drinks:

Danube scallywag:

--- Citat: zorter  26, 03, 2009, 07:51:50 pre podne ---...Sta ako je napolju pljusak, vetar, hladno? ...
--- Kraj citata ---

Извини ако је питање благо неумесно, а јел планираш ти да везујеш/одвезујеш пловило кад напољу пада киша  :smile:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju