Nautika opšta... > OPŠTA DISKUSIJA

Brod(ic) mojih snova

<< < (14/23) > >>

Sinke:
 Da mi je ovako nesto pa da ga stisnem do Djerdapa za pola sata! 2 X Mercuty 300 OPTIMAX

Labud 1258:

--- Citat: Admiral  24, 03, 2009, 21:20:52 posle podne ---Ona drazetina skica je dobra, narocito krmeni deo sa platformom izdignutom, a opet ima i funkciju spojlera.
WC je premali i ipak treba dobro pretresti projekat, da se posle ne bi brisao u polustojecem stavu.
Bazicno projekat je dobar i komforan za reku i trebalo bi mu posvetiti dosta paznje.
Kada vec radite projekte recnog broda, gde je presudan faktor niska cena, sto bar ne izvarite malo vece i udobnije brodice, koji ce imati razuman odnos duzina, sirina, visina.
Ne nesto sto je visoko, upadljivo nestabilno, usko, nekomforno i td.
Sto vam je veci komfor, vise cete biti na vodi, imati vise drustva, nositi vise potrepstina, jednostavno vise cete uzivati.



--- Kraj citata ---


Cenim svaki savet dobronamernih ljudi koji vecinom iskusniji od mene. Kakav je tvoj predlog Admirale sto se tice duzine, sirine i visine. Ja imam na umu nesto oko 9.5 m ( cenim da je dovoljno ) ali opet volim da cujem savete, ako Vas ne mrzi...

Outboard Master:
moja skromna zeljica ....  :)  NO RIB NO FUN


ZAR 97 SkyDeck Concept and Limited
specific characterisics
The items in red are available for Limited version
only

• Stern deck with folding ladder (Limited version only)
• Stern deck with gangway and electrical gangway fitting
(Limited version only)
• Full set of stern cockpit cushions (Limited version only)
• N° 1 external cockpit wash basin with chopping board
• Stern sunbathing area
• Bow sunbathing area
• Full set of cabin cushions (n° 1 double bed in the bow + n° 1 in the stern)

Admiral:
Ja bih radio camac od 10m duzine, 3,3 sirine, gaz koliko ispadne.
Motor stabilan, u sredini, sa osovinskim vodom. Moze i neki oko 100ks mariniziran.
Kabina napred, kabina pozadi, kormilarski prostor na sredini, izdignut sa vratima na obe strane, velikim prozorima. Masinski prostor celom sirinom broda. Unutra sve, tankovi za vodu, instalacije, mini radionica, ma sve prljavo, rezervno, a neophodno.
Obavezno sirok prolaz oko celog broda, visoka ograda, tende sto vise.

10m kao maximum za upravljanje jednog coveka u svim uslovima.
3,3m za stabilnost, nosivost i sigurnost.
Dovoljno je 4mm za korito, eventualno 5mm za dno.
Ravne linije, nema mnogo uvijanja, relativno nizak profil.

Natankuj i vozi sa celom porodicom.
Ima takvih camaca na vodi dosta i nekako bar lice na recne brodice.
Normalno ima tu jos hiljadu detalja ali ovo je samo ugrubo.
To je sve predlog za jeftino a bas doobro.

Meni je onaj saletov predlog topknot32 zapao za oko i mora da bude napravljen, al to je druga prica.



Labud 1258:

--- Citat: Admiral  24, 03, 2009, 22:33:11 posle podne ---Ja bih radio camac od 10m duzine, 3,3 sirine, gaz koliko ispadne.
Motor stabilan, u sredini, sa osovinskim vodom. Moze i neki oko 100ks mariniziran.
Kabina napred, kabina pozadi, kormilarski prostor na sredini, izdignut sa vratima na obe strane, velikim prozorima. Masinski prostor celom sirinom broda. Unutra sve, tankovi za vodu, instalacije, mini radionica, ma sve prljavo, rezervno, a neophodno.
Obavezno sirok prolaz oko celog broda, visoka ograda, tende sto vise.

10m kao maximum za upravljanje jednog coveka u svim uslovima.
3,3m za stabilnost, nosivost i sigurnost.
Dovoljno je 4mm za korito, eventualno 5mm za dno.
Ravne linije, nema mnogo uvijanja, relativno nizak profil.

Natankuj i vozi sa celom porodicom.
Ima takvih camaca na vodi dosta i nekako bar lice na recne brodice.
Normalno ima tu jos hiljadu detalja ali ovo je samo ugrubo.
To je sve predlog za jeftino a bas doobro.

Meni je onaj saletov predlog topknot32 zapao za oko i mora da bude napravljen, al to je druga prica.





--- Kraj citata ---

Jos samo jedno pitanje, hladno valjani ili toplo valjani lim ?
Sa aspekta otpornosti i korozije. Dali je potrebno bas 4 i 5 mm , ja sam najcesce nailazio na ladje oko 2 do 3 mm, ali opet ja sam  :pioneer:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju