E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA

ponovio bih se...

(1/9) > >>

psale74:
Ipak sam rešio da prodam moj tiger shark i kupim veći čamac sa kabinom. Planiram da dobijem za "tigra" 700E i dodam cca 2500E što čini sumu od 3200E.
Želeo bih da ima i neki motor na njemu koji ne zahteva ulaganje. Ustvari sve da bude tip top, tj. da nema ulaganja (neskromno znam  :preved:).
Pratim svakodnevno sve oglase za čamce i recimo da mogu da razmišljam o:

- pasara istranka - malo sam oladio od nje čitajuću vaša iskustva o njima (matore, osmoza i sl),
- elan ne znam tačno oznaku ali evo ovako nešto http://www.navodi.com/Berza_010/014.html (ne znam ništa o ovom modelu čamca, deluje mi da ima mali kokpit ali možda grešim) i
- "tutanj" proizvođača Pajnik. Ima jedna sa jedrima i bez jedara u prodaji u oglasima. Takođe ne znam puno o ovom čamcu ali ima negde tema gde su ljudi zadovoljni. Ne znam kakva je kabina nigde nisam našao slike kabine ovog čamca http://www.pajnik.com/htdocs/engleski/gallery3_eng.html

Moje potrebe su :

- brzina na Dunavu 8-10km/h uzvodno,
- možda do 10-tak km u jednom pravcu mi je prosečna vožnja,
- kabina mi treba da ponekad dve osobe mogu da prespavaju (ja sam malo povelik h=195cm, ali recimo u mom "tigru se nekako ispružim),
- ne znam kada bih odabrao tutanj sa jedrima da li je to za mene. jednostavno nikada nisam jedrio i ne znam da li je Dunav uopšte za jedrenje. A možda upravo imam ljubav prema jedrenju a da ne znam,
- čamac ne treba da bude za pecenje, nisam pecaroš.

eto ako ima neko vremena i korisnih saveta neka napiše ponešto, a može i da ponudi svoje plovilo ako se rastaje sa njim.

Zoran Marinković:
 :good:

pozdrav  psale74 i čestitam na odluci da se ponoviš !

U "PREMIX" - u u Titelu imaju gotove kabinaše TITEL 9 i momentalna cena sa popustom i PDV-om košta oko 277.000,oo dinara.

ostaje ti i novaca za neki motor i imao bi nov čamac BEZ ULAGANJA.

Ja imam već nekoliko godina čamac TISA 94, isto korito bez kabine i meni je sasvim u redu.

Sretno :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:

psale74:
Hvala Zorane na brzom odgovoru,
Brat ima TITEL 9 i ok je čamac i znam sve njegove kvalitete, ali mi jako smeta kretanje po njemu tj njegova nestabilnost prilikom kretanja po boku čamca.
Upravo zbog toga ga nisam uzeo u razmatranje.
Znači izađe 2500E nov? a TUTANJ je nov 3300E (bez popusta). A vredi li 800E više?
Moram priznati da mi se jako dojmi taj "tutanj", da ne kažem ljubav na prvi pogled, ali samo preko slika (zvuči kao neka sajber veza -fb ili sl :) )

medvedicibgd:
Pre svega pozz,a sto se tice nedoumice sto ne odes da pogledas camac,udjes mozda i provozas pa imas kompletan utisak.Mislim da bi ti prodavci izasli u susret. :good: :drinks:

Darkobp:
Tvoja zamisljena tj zeljena brzina je malo tesko ostvariva bar sa ovm koritima koje si gore naveo,mogla bi se "na misice izvuci"al to bi trazilo motor 10-15-20ks da bude na max obrtajima,jer te brzine prelaze njihovu max.deplasmansku brzinu al recimo 7-8km/h uzvodno bi vec postigao sa 5-6-7ks olako a sve preko toga bi trazilo ogromno povecanje snage i nerentabilnu potrosnju u odnosu na te manje brzine

Zoranom predlog je vec nesto drugo jer taj titel9 je "tabanas" i nesto duzi mislim 5.6m i on bi  to vec lako postigao al taj model vec ima neke svoje druge mane u poredjenju sa onim gore navedenim modeli,tipa-nestabilniji je ,uzi...
Al novo je-novo :good:
E sad to opet novo nije camac bez ulaganja jer ti dobijas klot plastiku,ima tu jos radovao ooohooohoo,tipa-teleflax komande,el.instalacija,tapaciranje,tende,muzika,rasveta,bokobrani...i vec sta drugo da taj camac prilagodis sebi

Kod tog camca(sto si stavio link) to je jos jedna izredba-kopija dobrog Elana495 i nemoj da te prevari vizuelno mali kokpit jer ima tu mesta sasvim ok kao i u kabini :good:  najveca prednost tog korita je sto je glisersko korito i jednog dana kad ti dosadi spora voznja (a porez to dozvoli :lol:)ti okaci 50ks i da te bog vidi glisiranja i brzine od 40km/h i preko

Samo strpljenja i naces za te novce do proleca zeljeni camac u solidnom stanju :good:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju