E, ovako treba... > Honda

HONDA 5 ks

<< < (4/10) > >>

Labud 1258:
Pardoniram što odvlačim temu u off ali, moram da se oglasim. Pisali smo o ovome već dosta. Pomoćni motor 4T ili 2T.

Ako poredite koji je teži, onda poredite uporedive jedinice. Tomos 4, oko 15 kg = Honda 2.3 koja ima oko 13 kg. I koji je teži ? Snaga je skoro ista. 4T su osetljiviji  ako ga okrećete i prevrćete. Noviji su motori (ili novi ) i samim tim pouzdaniji.  Ako već imate glavni motor 4T onda je snabdevanje pomoćnog motora lako jer sisaju istu posudu. Servis postoji svakako, za svaki motor, a za 4T Vam ne treba majstor sem ako sami ne želite da ga uradite. Na YT ima tutorijala koliko vam duša ište. A ja iskreno volim da se igram sa tim . E sad, cena je nesporna. Al braćo, skup nam je hobi, mada ja sam se sa tim odavno pomirio.

Mlogo se izvinjavamo  114

mmarkez:
@Labud

Trenutno imam Tomos 4 kao pomocni motor. I super sluzi za to kada radi.
Ali ono sto me nervira sto mora da mu se gleda u pasulj da li ce da upali. nekad moram teglim kanap i po 20min da ga ubodem

Razmisljao sam o kupovini Honde 2.3. . Da li je taj motor dobar obzirom da cu ga upalim jednom u godinu dana ali to jednom da mi upali bez pogovora ?

Labud 1258:
To je upravo ono o čemu pričam. Za mene, pomocni motor mora da upali svaki put kad mi treba. To mu je i namena. Ovde pričamo o hondi ali to važi za sve te male motore. I jos jedna napomena, uglavnom su vazdusno hladjeni tj nema impelera. Honda je čuvena po pouzdanosti ali svakako ja pomocni motor ( Mercury 5 ) startujem bar jednom mesečno. Volim da ga cujem.

neptun:
Pozdav i srecna nova.
2t motor je za takvu namenu, pomocnog camca, sigurno bolji izbor. tohatsu 5 2t je sigurno mnogo bolji nego neki 4t 5ks.laksi je 10 kg, manje ima odrzavanja, a pouzdaniji je sigurno.
meni se ti 4t sa jednim cilindrom nesto ne svidjaju.
honda 5 je mozda tu najbolja. ja sam imao oni malu od 2ks i uzasno sam prosao sa njom. kad radi stvarno je odlicna, ali prelivanje karburatora, pojava nekakve vode u loncetu, naravno i to rdjanje lonceta.. a konstrukcija je takva da bi se skinuo karburator za ciscenje,mora da se poskida pola delova..a inace gura slicno kao tomos 4.
sad sam kupio suzuki 2,5 i ne znam kako ce se pokazati, prve sezone je ok radio. on je isto kao honda 2,3. 13,5 kg. ali je malo jaci i konstrukcija je laksa za odrzavanje, a ima i onaj klasican menjac. napred i ler. mala honda ima nekakvu spojnicu umesto menjaca koja mi se ne svidja.. ove zamerke za hondu se ne odnose na 5 ks.
ako bas hocete 4 t, a nije vam bas bitna snaga, mozda su bolja resenja motori od 3,5 ks. npr. yamaha. daleko su laksi od 4ks.

zankiki:
Meni je motor na pomoćnom čamcu johnson 6, moje godište (1979).
Preko zimi ga nekad ne upalim po 3-4 meseca, posle toga upali na prvi, nekad drugi potez.
I tako već nekih 5 godina koliko ga imam... Nikad ništa servisirano ni pipnuto, kapiram da bih ga ove zime mogao bar počastiti zamenom ulja u peti.

Tako da što se tiče pouzdanosti, nije sve ni u tome kupiti novi motor.... I oni mogu da zezaju, a može i stari biti pouzdan, ako valja.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju