Nije baš da imam nekog naročitog iskustva sa ovim novijim 4t motorima, ali ne mogu a da ne primetim da drugar koji ima Yamahu 5ks (4t) staru desetak godina uspeva da je upali posle 10 ili više cimanja. Kada pored ovoga uzmemo u obzir i da je neko ranije u ovoj temi napisao da upravo ove Yamahe nisu baš naj, naj, pa onda uzmemo u obzir Neptunov i Drive-ov post od malopre, neizbežno dolazimo do zaključka da ovi motori možda i ne pale bolje od T-4. Bogami drugar redovno ima crnu štraftu preko grudi a nema Tomosa, već kao što napisah relativno novu Yamahu.
Moram još da dodam da su 4t motori osmišljeni u vanbrodskoj varijanti isključivo iz ekoloških razloga, i tu se završavaju sve njihove prednosti u odnosu na 2t. Dok jednostavnost, lako i jeftino održavanje, težina, snaga u okviru određene kubikaže, su sve prednosti 2t. Na žalost iz već pomenutih ekoloških razloga 2t se više ne proizvodi, pa smo prisiljeni da ako kupujemo nov motor da to bude robustan, i ne baš jednostavan 4t, koji je itekako podložan raznoraznim dečijim bolestima.
Zaključak ovog mog izlaganja je da po meni ako čovek može sebi da priušti novo, onda je novo ipak novo, makar i 4t, ali ja sigurno ne bih bežao od polovnjaka i to neki očuvani 2t.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk