E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...
Kontroleri
zorter:
Dule, frekventni regulatori su, još uvek, i meni nepoznanica. Znam samo princip njihovog rada, ali detaljno, kako se to postiže, e to još nisam razumeo. Prema tome, ne brini, učićemo zajedno! :)
Zoran Marinković:
:good:
Ako lupim neku glupost, izvinjavam se !
Frekventni regulatori se koriste da se režim rada motora menja promenom frekvencije - to znači da se koristi za naizmeničnu struju.
Ako bi se koristilo za struju iz akumulatora, trebalo bi prvo invertorima dobiti naizmeničnu struju.
Drugo, ako bi se frekventnim regulatorm drastično smanjivao broj obrtaja motora, onda se mora koristiti poseban ventilator na
motoru kako bi imao dobro hlađenje.
Ponovo napominjem da sam mašinske struke a ne elektro, i postoji puno stvari koje ja ne znam, ali volim da naučim. :drinks:
marke:
Monofazni el. motori sa kolektorom imaju priblizno iste osobine kao i jednosmerni motori samo nemogu imati stalne magnete vec jezgro od limova i namotaje i na statoru i rotoru jer im kolektor menja smer struje i u statoru i u rotoru pa motori rade isto kao i jednosmerni. Kolektorski motori za naizmenicnu struju mogu da rade i na jednosmernu samo na dosta manjem naponu.
Vuk:
Mislim da je najlakše iskoristiti elektro viljuškar (isot kao Dule) tu sve ima sto je potrebno samo treba prebaciti na brod. Majstora ima!
Ako Duleta gura motor od 9 kw, ako se ne varam, šta onda može da gura motor od 5kw, 80% plovila u Srbiji nema potrebu da ima veći motor od 5 kw :) Ako se vodimo teorijom 1:3 to dodje 5kw*3=15 kw sus motor. 15 kw= 20 ks.
Onaj brodić što je bio na prodaju, Dragan Smederevo, sa el.motorom od 5kw i osovinskim vodom bi imao i viška snage, jel tako Dule?
Kapetene mislim da ti ne treba motor od 8 kw.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju