E, ovako treba... > Plovila

Gliseri i cene...

(1/4) > >>

fisherman:
Ide zima, splav se privodi kraju....  A ja ponovo razmisljam o camcu... Naravno gliseru....
Odlucio sam da kupim gliser sa brodskim motorom 135 hp, mercuiser ili volvo ....
Znate da sam imao fishermana 450 sa dvotaktnom yamahom, uvideo sam da njegova potrosnja je malo manja nego brodskog cetvorotaktnog motora.......
Hteo bih da kupim gliser od 5-6 metara, e sada tu nastupa nase trziste koje je totalno ludo....

Meni nije jasno kako bilo koji gliser star 30 godina ljudi traze po 4-5000 eura za njega....
Recimo neki regal star 15 goddina traze 9000 eura....

Solidna mi je cena kada vidim glastron 2006 za 10000 eura , ili bayliner 175 2006 godiste oko 8000 ...

A ovo ostalo mi je sve totalno nejasno....

PA imam par pitanja...
Recimo bayliner MX 175 , 3.0 mercuiser , 2006 godiste mi je najprimamnjivija ponuda trenutno....
hteo bih sto mladji gliser, samo me interesuju vasa iskustva sa njim.... DA li da kazem da mu je "mala" cena , odnost godiste i kvalitet manja od ostalih, pa me to malo brine...

Sta vi mislite?

Vuk:
http://www.boatingmag.com/shootout-17-entry-level-runabouts
Pogledaj ovaj članak. Postoji mnogo, mnogo poredjenja izmedju Baylinera i Glastrona na net-u, prošnjuvaj. Da se ja pitam ja bi kupio Baylinera iako sam svestan svih njegovih mana. Ako si bio zadovoljan sa elanom 450 bićeš još zadovoljniji baylinerom.

srsa:

--- Citat: zulle  04, 12, 2010, 14:17:23 posle podne ---samo me interesuje  sto svi trce oko baylinera,,on jeste ok ali cena sta fali ovom a za manje apra...elan camci se nikad nisu pokazali kvalitetni

--- Kraj citata ---

Одакле то да се елан није показао као добар.  Још увек се возе еланови чамци од 1975. године на овамо, и им их веома пуно. Чак ти старији еланови модели су много бољи него новији. На крају крајева најбоље пасаре су управо еланове.

Vuk:
Znaš kako zulle, svako kupuje ono što mu odgovara i ti to znaš. Bayliner je lakši ima manji motor, ne treba preveliki auto da se vuče i još mnogo toga. Poštujem da neko voli veće glisere i sa jakim motorima ili motorom ali to iziskuje i dublji dzep. Bayliner troši 5-10-15-20 lit. uz sasvim pristojne performanse, 4.3 l ili 5.0l troši više. baja je i veći gliser, skuplji je vez u marini, održavanje itd.
Trenutno imam elan gt402 kupljen nov 1980 i  ja sam generalno zadovoljan kvalitetom, još je uvek u fabričkom stanju, zelkot nije ispucao niti je matirao. Jedino su sedišta počela da pucaju po šavovima od gaženja po njima i verovatno su konci istrulili.
Nije mali broj novih glisera kojima je želkot ispocao-ponegde. Verujem da će bar moj sledeći gliser biti bayliner 175.

Vuk:
Ima jedan za 8000e, drugi za 9000e, treći za 11000e, četvrti 17500e. Šaroliko :)
Kakva je situacija u CG? Da se ja pitam kupio bi dobro očuvanog baylinera 175 (enterijer i eksterijer) sa neispravnim motorom pa polako ga sredjivati.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju