E, ovako treba... > Tehnike i saveti...

Zanima me kako savladati (strah ili tremu) kod pristajanja

<< < (15/16) > >>

MiletaStamat:
Uh, čitajući sve ovo što ste napisali već se  plašim kako ću ja sve to naučiti. U mladjem dobu provodio sam vreme na jezeru na čamcu sa veslima, i tu sam svoj na svome, a sada sa pasarom i motorom biće čupavo :) , Još ne znam ni gde ću da vežem čamac a tek o pristajanju, šta da kažem. U svakom slučaju lepo je čitati vaše tekstove i makar teoretski nešto naučiti. Pozdrav za sve.

LSI:
Милета,
Сви ми који смо на води ретко и кратко, у истој смо ситуацији. Нико се научен није родио, а то је само још једна од вештина које се кроз праксу уче.

Сва теорија пристајања коју можемо да прочитамо, само је теорија коју је добро имати на уму. Ипак, најважније је да приликом пристајања то радимо крајње пажљиво и уз најмању могућу брзину.

Тек кад упознамо своје чамце и моторе и како се наши чамци понашају на води и како реагују на гас и закретање елисе, и наше пристајање изгледаће као она која гледамо на интернету или у нашим маринама кад "стари вуци" без напора, с лакоћом, без много маневрисања пристану као да је то нешто најнормалније у животу.

Kapetan:
ponesi 10 litara goriva jedan dan... i opredeli taj dan samo za pristajanje ...
odes 100 metara od pristana, pa se vratis i privezes camac.... odvezes camac opet se udaljis 100 metara pa ponovo pristajes ...

to je jedini nacin ... pa kad se malo osetis sigurniji , onda se pristaj malo gde je guzva ... pa ovako , pa onako ... ceo jedan dan to radi i nesto ce uci u krv :)

pa onda to sve uradi po slabijem pa jacem vetru ...

ne znam koliko znas, ne zameri ako pogresim,  ali kad god pristajes na reci,  pristajes tako da se krces UZVODNO .. nikad nizvodno .....

milan vlajkovic:

 hi

mozda ovo pomogne

http://uk.boats.com/how-to/perfect-marina-berthing-10-tips/

poz.milan

Ljuba:
Ja dok sam naučio uglavnom sam lupao brodom o ponton, e posle je to nekako leglo. U stvari problem može da napravi vetar, tu je malo čupavo pogotovu ako menja smer i intenzitet ali i to se savlada, važno je da poznaješ spregu motor/brod tj kako se ponaša pri rikverc gasu, spremiš jednu čaklju na dohvat ruke i teraj.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju