E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..
Nestabilan camac neko resenje?
oblak:
Ubiste čoveka u pojam....ista priča kao i sa mojom jedrilicom....Potopiste mu brod pre nego shto ste ga uopšte videli, kao da svi na Dunavu imaju savršena plovila. Mene druže slično poslaše na dno Dunava kad sam pitao šta da radim kad skinem balast :). Čast izuzecima koji su mi dali pravi savet. Da mu se prodaje ne bi ga ni kupio, uostalom svaka druga ladja na Dunavu je polustabilni kontejner koji vrednost ima samo po 14 din/kg..
Kako sam ja rešio problem....Dobar savet sam dobio od jednog forumaša i od toga sam krenuo. Pošto se poznajem sa Ljubom iz Lia Nautike i njegiovim plastičarom, posavetujem se sa njima i ljudi kažu da su prepravili par jedrilica i da su savršeno stabilne. Da ce mi po istisnini i gabaritu broda izračunati kobilicu. Tako i bi, ispala je na brod oko 8 m kobilica duzine 5,5m a dubine 35cm. Ostaje samo još da vidimo čime cemo je puniti kad brod ubacim u vodu na prolece, odnosno gde i koliko cemo tereta dodati unutar izlivene kobilice.
Ja nisam nikakav strucnjak, i moj ti je savet da nadjesh nekog da to pogleda i kaze sta da radish. Ovako, samo cesh biti zbunjen i razočaran. ja znam da nema uvek sve finansisku isplativost, neshto se radi i zbog srca, nemoj da prodajesh, nema razloga sve se može doraditi....Da je to tako, da se sve shto nije " fabrički" na Dunavu potopi, Politika bi leti imala prepune crne strane :) U mom slučaju je korito bilo oble forme i dodavanje kobilice je za to pravo rešenje...Samo napred!!!
poljo:
--- Citat: oblak 29, 10, 2010, 19:29:24 posle podne ---Ubiste čoveka u pojam....ista priča kao i sa mojom jedrilicom....Potopiste mu brod pre nego shto ste ga uopšte videli, kao da svi na Dunavu imaju savršena plovila. Mene druže slično poslaše na dno Dunava kad sam pitao šta da radim kad skinem balast :). Čast izuzecima koji su mi dali pravi savet. Da mu se prodaje ne bi ga ni kupio, uostalom svaka druga ladja na Dunavu je polustabilni kontejner koji vrednost ima samo po 14 din/kg..
Kako sam ja rešio problem....Dobar savet sam dobio od jednog forumaša i od toga sam krenuo. Pošto se poznajem sa Ljubom iz Lia Nautike i njegiovim plastičarom, posavetujem se sa njima i ljudi kažu da su prepravili par jedrilica i da su savršeno stabilne. Da ce mi po istisnini i gabaritu broda izračunati kobilicu. Tako i bi, ispala je na brod oko 8 m kobilica duzine 5,5m a dubine 35cm. Ostaje samo još da vidimo čime cemo je puniti kad brod ubacim u vodu na prolece, odnosno gde i koliko cemo tereta dodati unutar izlivene kobilice.
Ja nisam nikakav strucnjak, i moj ti je savet da nadjesh nekog da to pogleda i kaze sta da radish. Ovako, samo cesh biti zbunjen i razočaran. ja znam da nema uvek sve finansisku isplativost, neshto se radi i zbog srca, nemoj da prodajesh, nema razloga sve se može doraditi....Da je to tako, da se sve shto nije " fabrički" na Dunavu potopi, Politika bi leti imala prepune crne strane :) U mom slučaju je korito bilo oble forme i dodavanje kobilice je za to pravo rešenje...Samo napred!!!
--- Kraj citata ---
prvi pravi
Kapetan:
--- Citat: oblak 29, 10, 2010, 19:29:24 posle podne --- U mom slučaju je korito bilo oble forme i dodavanje kobilice je za to pravo rešenje...Samo napred!!!
--- Kraj citata ---
u tvom slucaju je korito bilo prvobitno predvidjeno za kobilicu , i ne radi se o novom resenju nego vracanju na staro ali sa modifikacijom :)
tebi bi recimo odgovaralo bilo sta od A B C E, drugim recima jednu kobilicu si zamenio sa drugom, samim time si smanjio gaz i izgubio mogucnost da ides na vetar , znaci sto duza kobilica i sto plica a sira (zbog balasta)
isto to sto su tebi rekli i Lia nautici je receno i ovde sto veca kobilica da bi G bio sto nizi ... ni njemu nece pomoci da sipa beton u korito kao sto ne bi ni tebi ...
mossi:
Eto REŠENJA!
Sipaš beton PORED čamca, ali ravnomerno sa obe strane, dok ne postane stabilan. :taunt:
Idem da se :suicide:.
:drinks:
Kapetan:
dule G uvek mora da je iznad M , inace ce brod odmah da se prevrne i da sam postavi stvari kako dolikuju, dole G gore M...
kempjev post mora iz dva puta da se cita ili polako , ali smislen je i potpuno je u pravu ...
kempi sta tacno znaci : poprecni moment inercije(IB) taj deo nisam razumeo
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju