E, ovako treba... > Vanbrodski motori

Koju Marku Vanbroskog Motora vi imate na Vasim Plovilima?

<< < (9/10) > >>

Vuk:
Nažalošt ili sreću ima. Niske cene su povezane sa niskim standardom u Srbiji, samo novo ima pravu cenu koja je opet veća ovde nego u EU ili USA zbog carine, poreza i transporta. Prosečnom čoveku je teško da izdvoji za motor, čamac, brod ili bilo šta vezano za nautiku, a da mu nisu ugrožene osnovne egzistencijelne potrebe. Na zapadu nisam bio ali verujem da se krvnički radi ali i ostaje. U Srbiji se radi mnogo ili malo ali uvek ostaje malo. Prosečnom čoveku je normalnije da kupi auto od 5000e i koristi ga celu godinu sa zadovoljstvom, čak se malo i pohvali sa time, a mogao je za te pare kupiti čamac, ali nije lud da u to ulaže. Stranci kupuju čamce zato što mogu, imaju višak para pa hajde da to priuštim sebi i porodici. Možeš primetiti da ima stranih čamaca koji su jeftiniji nego vani, gomila brodova, čamaca, motora se prodaje na berzi koji su stari par meseci ili godina i sve se to karakteriše kao skoro novo. Šta misliš zato, da bi kupili veći :) Ne nego da bi skinuli muku s vrata, da rasterete i onako preopterećen budzet.
Možda malo preširoko i neobjektivno ali je poenta i razlog jeftinije ponude kod nas upravo razlog bezparice.
Ne znam zašto sam ti ovo pričao, neće škoditi, a što ne škodi znači koristi :drinks:

Vlada 69:
Mislim da visoka cena novih motora kod nas nema veze sa stopom carine (koja je samo 1% na uvoz vanbrodskih motora) i stopom pdv-a od 18 % (u Hrvatskoj 23 % ako se ne varam) već sa nečim drugim.Naši uvoznici,ovlašćeni,neovlašćeni itd su u nabavci-uvozu motora druga ili ne retko treća ruka.Uvozi se od Hrvatskih firmi i  slovenačkih koje su od ovlašćeni regionalni prodavci tako da u tom lancu dok se svi "namire" motori koji dođu u Srbiju imaju ozbiljnu ulaznu cenu + marža uvoznika i to je to.
Dok smo se mi bavili "patriotizmom" drugi su se bavili ekonomijom...

Vuk:

--- Citat: Vlada 69  21, 10, 2010, 22:04:12 posle podne ---Mislim da visoka cena novih motora kod nas nema veze sa stopom carine (koja je samo 1% na uvoz vanbrodskih motora) i stopom pdv-a od 18 % (u Hrvatskoj 23 % ako se ne varam) već sa nečim drugim.Naši uvoznici,ovlašćeni,neovlašćeni itd su u nabavci-uvozu motora druga ili ne retko treća ruka.Uvozi se od Hrvatskih firmi i  slovenačkih koje su od ovlašćeni regionalni prodavci tako da u tom lancu dok se svi "namire" motori koji dođu u Srbiju imaju ozbiljnu ulaznu cenu + marža uvoznika i to je to.
Dok smo se mi bavili "patriotizmom" drugi su se bavili ekonomijom...

--- Kraj citata ---
Tačno tako, hteo sam i to da kažem al me mrzelo. jooooj Srbijo

mesechar:
trenutno je u AC opremi tohatsu 9.8 sa komandama elektro startom i rezervoarom 2105evra  sto kupovati polovno?? ljudi daju 2.5 godina garancije zar to nije dobra kombinacija??
Koliko sam ja zakljucio ponuda polovnih motora je jako slaba  lnema motora od prvih vlasnika kupljenih ovde jer se malo kupuje novo.Polovno iz inostranstva cesto dolazi u losem ili poluispravnom stanju pa se ovde doradjuje prepakuje popravlja i onda okaci u oglasu kao novo...gledao sam ja motor svojevremeno na oglas u razgovoru 2005 kad sam otisao da vidim 2000 covek se ladno korigovao "mislio sam da me pitas kad je uvezen a ja potegao 60 km za ragu izradjenu kao novu sveze ospricanu... slucaj drugi jamaha petnestica koja je u stvari desetka ali covek kaze da je samo razlika u karburatoriu i da je on ugradio od petnestice,,, pa nesretni mariner sa napuklom nogom jos nesretnije zavarenom pa zamaskiranom iz shvajcarske kao nov ,malo radio...imo  bi jos da pishem ... e zato je kod nas jeftinije jer je promenilo puno vlsnika izradjeno i najcesce punoletno!

srsa:
А каква је ова СЕЛВА 25 2т, што се у последње време стално врти по огласима. 400 Е ??? Дали то вреди купити?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju