Autor Tema: Kako se motor transportuje  (Pročitano 11804 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Kako se motor transportuje
« poslato: 14, 03, 2009, 20:13:40 posle podne »
Imam Yamahu 9,9 4-takta, znam da bi trebalo da bude u uspravnom položaju ali kada se transportuje na koju se ono stranu beše stavlja? Trebalo bi da piše ali mislim da mi je ta oznaka otpala. Pa pošto bih je ovih dana stavljao u kola iz špajza na koju stranu da je stavljam u gepek? Hvala unapred i izvinjavam se za glupo pitanje :pioneer:

Van mreže Admiral

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 244
  • Pol: Muškarac
  • Moje Malo Brodogradilište....... 063/200-396
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #1 poslato: 14, 03, 2009, 20:17:58 posle podne »
Levo, desmo, samo ne dizi nogu u vis.
Mada moze i tako.
Dobro došli u moje i Vaše Malo Brodogradilište

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #2 poslato: 14, 03, 2009, 20:26:01 posle podne »
Znači može i na stranu gde je ručica i na drugu stranu, samo da bočno leži i da čizma ne bude iznad glave motora(nazovimo je tako :suicide: ). Jesam li ja ovo dorbo razumeo?

Van mreže Admiral

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 244
  • Pol: Muškarac
  • Moje Malo Brodogradilište....... 063/200-396
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #3 poslato: 14, 03, 2009, 20:30:58 posle podne »
Da, to je mali i lagan motor, drugo sigurno ces ga voziti u gepeku i podmetnuti neke krpe da se ne guli.
Ako je i bilo nesto benzina u karburatoru, sigurno je ispario preko zime.
Ulje nema gde da izcuri, a ko negde krene, mora da  se vidi gde i zasto.
Ako nisi dugo vozio motor ili je neciji, obavezno proveri ulje u u nozi. Ako je belo, menjaj.
Imas dosta oko te teme negde na forumu.
Dobro došli u moje i Vaše Malo Brodogradilište

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #4 poslato: 14, 03, 2009, 20:33:32 posle podne »
Ma motor je bio na servisu u novembru i sve je zamenjeno, samo da proverim ulje i da krešem :yahoo:

Van mreže Admiral

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 244
  • Pol: Muškarac
  • Moje Malo Brodogradilište....... 063/200-396
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #5 poslato: 14, 03, 2009, 20:34:23 posle podne »
Pazi kako kreses   :yahoo:
Dobro došli u moje i Vaše Malo Brodogradilište

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #6 poslato: 14, 03, 2009, 20:34:45 posle podne »
Ne može na obe strane. Obično ide na stranu na kojoj je ručica.Vidi se sa strane,mora imati kao male stopice. Samo na tu stranu se može položiti motor.
Dunav je moje more.....

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #7 poslato: 14, 03, 2009, 20:36:38 posle podne »
A pitanje nije glupo!  :good: jako je bitno motor položiti u pravi položaj,naravno važi za četvorotaktne
Dunav je moje more.....

Van mreže Admiral

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 244
  • Pol: Muškarac
  • Moje Malo Brodogradilište....... 063/200-396
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #8 poslato: 14, 03, 2009, 20:41:29 posle podne »
Sta ce se desiti u protivnom?
Dobro došli u moje i Vaše Malo Brodogradilište

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #9 poslato: 14, 03, 2009, 20:47:22 posle podne »
Napuniće cilindre uljem
Dunav je moje more.....

Van mreže Admiral

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 244
  • Pol: Muškarac
  • Moje Malo Brodogradilište....... 063/200-396
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #10 poslato: 14, 03, 2009, 20:49:22 posle podne »
jedino ako okrene nogu iznad glave.
Dobro došli u moje i Vaše Malo Brodogradilište

Van mreže Admiral

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 244
  • Pol: Muškarac
  • Moje Malo Brodogradilište....... 063/200-396
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #11 poslato: 15, 03, 2009, 09:19:11 pre podne »
Ako ulje prodje pored karika, motor moze odma na generalku. Ako ti ulje udje u cilindar, samo ne znam kojim putem, opet generalka. Ako prodje kroz ventile, menjaj gumice, jer ti motor duva zestoko. Ako ulje na bilo koji nacin udje u cilindar, generalka.
Ako ti je dobra gumica na meracu ulja i cepu poklopca gde sipas ulje, nece nista iscureti za to malo transporta.

Ulje u cilindru   :lol: :lol: :lol:

« Poslednja izmena: 15, 03, 2009, 09:47:16 pre podne Admiral »
Dobro došli u moje i Vaše Malo Brodogradilište

Van mreže Admiral

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 244
  • Pol: Muškarac
  • Moje Malo Brodogradilište....... 063/200-396
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #12 poslato: 15, 03, 2009, 12:17:36 posle podne »
Kratko uputstvo o radu motora bez obzira na broj taktova, cilindara, kubika, proizvodjaca ili
za upucene ili one sa VELIKIM znanjem.

1. Klip na sebi ima dve ili tri karike, jedna je uvek kompresiona, a druga uljna. Kada bi ulje "procurelo" izmedju njih motor bi imao kompresiju 0 i nikako ne bi radio.
2. Ventili prolaze kroz gumicu i tuda kada prodje ulje, moraju da se promene gumice, jel motor "jede" ulje i dimi na iberlaufu -
3. da bi ulje uslo u karburator, moralo bi prvo da prodje kroz prethodne dve faze, pa kroz otvoren usisni ventil, pa kroz grlo, pa tu negde da nadje diznu 0,5 npr. pa da pomeri i plovak i lepo udje u karburator. U istoriji masinstva to se jos nije dogodilo, mada ocigledno ima ucenih svedoka za isti.
Dobro došli u moje i Vaše Malo Brodogradilište

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #13 poslato: 15, 03, 2009, 22:29:09 posle podne »
ma jeste to sve tako ali sigurno je sigurno , sto reskirati kad se nemora . ja bih stavio motor na neko staro cebe i da cizma ima mali pad da ulje nebi uslo za svaki slucaj.  znaci dule je u pravu a i admiral u nekom smislu= ma samo po propisu proizvodjaca i njihovim instrukcijama .....  :good: :good:

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
???: Kako se motor transportuje
« Odgovor #14 poslato: 16, 03, 2009, 13:00:57 posle podne »
OM nije u pitanju dvotaktni motor već četvorotaktni koji ima karter, klackalice, ventile.. sve kao motor automobila. Probaj da okreneš naopako automobilski motor. Nije u pitanju ulje iz čizme već motorno ulje iz kartera koje ode kanalima u poklopac ventila i ...
Znači, dobro pogledati sličicu koja pokazuje kako treba položiti motor, a na njoj je ručica uvek dole.

znam dule znam , pa i ja sam to mislio da se treba poloziti kako je na slicici ili sta i kako pise u uputstvu motora. nisam nista drugo mislio...