E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Elektro Motori na nasim plovilima .... Vol 2.

<< < (9/11) > >>

zorter:

--- Citat: Dule  18, 10, 2010, 09:05:18 pre podne ---...........
Što se mene tiče ja sam uradio šta sam uradio. Jedno godinu dana ću se voziti ovako a onda verovatno jači motori. .......

--- Kraj citata ---

Mislim da ti nece trebati. Bices ti zadovoljan i s ovim. :good:

Ko ce povecavati kapacitet baterija, veci agregat...... Samo da uzmes prave elise i sve ces ostaviti ovako a dobices ono sto si zeleo!!! :good: :good:

marke:
E kad cemo da docekamo da se motori menjaju za jace i bolje koji god da su pa da nam ih ugrade u marini koja ima prave majstore i uslove a ne da sve krpimo stedimo improvizujemo i sami unapredjujemo?
Ovo na cemu mi plovimo drugde prodaju i kupuju bolje.
Mozda ce nasa deca moci da biraju i plove na lepim i novim camcima a da nam reke budu ciste.
Ali ima i ovo svojih drazi.

 

zorter:
Jos jedan veoma vazan podatak o klasifikaciji radne temperature motora prema njihovim uslovima rada:

Klasa C - do 220stepeni (Automobili, brza zeleznica i teski uslovi rada)
Klasa H - do 180stepeni (klasicna zeleznica)
Klasa F - do 155stepeni (celokupna industrija)
Klasa B - do 130stepeni (jeftina izvedba i mali motori)
Klasa A - do 90 stepeni (motori koji pokrecu sitne kucne aparate)

Naravno prema ovoj klasifikaciji se vrsi i klasifikscija izolacije motora.

A i lezajevi za elektromotore se tako proracunavaju. U industrijskoj primeni najcesce vidjeni maksimum je 100.000 radnih sati sa domazivanjem.

Hladjenje ovakvih motora je vazdusno. Najcesce tamo gde ima mesta,motor se hladi prinudnim ventilatorom. Sopstveni ventilator je nemoguc,jer ne mozes vrteti ventilator na 10.000 obrtaja a da podjednako dobroradi i na 250 obrtaja (na primer). Kod sportskih auta je hladjenje bezventilatora - znaci koristi se strujanje vazduha jer je brzina auta dovoljna da obezbedi dovoljan protok vazduha.

zorter:

--- Citat: Dule  20, 10, 2010, 02:02:19 pre podne ---.........
Da li bi bilo rešenje dodati na kućišta motora aluminijumske hladnjake? Kao one na diodama.

--- Kraj citata ---

Kako ne bi. :good:

Mada, Dule, ja mislim da se tvoji motori uopste ne greju vise nego sto je, za njih, dozvoljeno. Pokusaj da nadjes kojoj klasi pripadaju pa ces znati sta da radis. Mozda taj podatak ima i na plocici na motoru. U svakom slucaju je to preko 100 stepeni. A to je prilicno velika temperatura za kontrolu na "dodir" rukom.
Mozda ima na nekom viljuskaru oznaka ili po oznaci motora moze da se nadje taj podatak.

locomotiveMEN:
motori koje je dule ugradio su sa rednom ili paralelnom pobudom ?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju