E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Elise za elektromotore

<< < (2/13) > >>

zorter:

--- Citat: Kapetan  16, 08, 2010, 22:11:32 posle podne ---
--- Citat: zorter  16, 08, 2010, 21:23:59 posle podne ---Na prvi pogled bi se reklo da imaju veci korak od klasicnih. Da li se to meni samo cini ili je tako?

--- Kraj citata ---

ja sam pokusavao saleta nb da razumem oko tih picheva al nikako ne uspeh :) jebiga iz like sam :)

--- Kraj citata ---

 :lol: :lol: :lol: :lol:
Jbg, niko nije savrsen!!! :taunt: :taunt: :taunt:

Barba:
Pa sta tu ima komplikovano, pitch je rastojanje koje elisa predje za jedan svoj obrt.

Ako napravimo paralelu sa kolima, veci pitch (korak) je slicno kao i visa brzina na menjacu u kolima. Znaci imas veliku brzinu kretanja koju bez problema odrzavas, ali je ubrzanje malo i obratno.

Precnik elise bi bio pandam precniku tockova automobila. Predjes veci put za jedan obrt tocka, ali vise opteretis motor. Upravo se zbog velike snage elektromotora prepurucuju elise od 18-20 inca. 

Broj krakova elise je pandam broju cilindara, znaci finiji rad. A posto ih ima vise to je i opterecenje na njima manje, pa su same lopatice tanje. Ali navodno su takve elise manje efikasne.

Ima tu jos zajebancija tipa poprecnog profila krakova, ugla krakova u odnosu na osovinu... Ma i to je nauka...


zoke:
malo da dopunim -elisa i konstrukcija elise je nauka na koju jos nije stavljena tacka. Recimo u avijaciji elise djele na dvije kategorije lijevu ili desnu i po broju krakova elise
. Elisa zavisno od konstrukcije moze da ostvari svoju snagu kod samog korijena elise ili centra ili na izlazu kraka ili kraja elise. dvokrake elise imaju jaci potis ,brze se poleti ,manji zaletni put,i dosta je bucna pri lomljenju vazduha, trokraka je elisa tisa brza letilica ali treba veci zalet i stednja goriva je prisutna itd sa povecanjem broja krakova,ali je nauka dokazala da najveci potis i snagu ima jednokraka elisa jer uzima pun zamah bez ometanja drugog ili treceg kraka,tako da mnogi ljudi grijese kad ugradjuju motore pa ne dobijaju zeljeni efekat pa pribjegavaju mjenjanjem kopce ili redukcije umjesto da se pozabave iznalazenjem odgovarajuce elise

Kapetan:

--- Citat: Dule  16, 08, 2010, 23:03:16 posle podne ---
Evo jednog programa... pa ko hoće neka ga skine i instalira.
http://www.svetbiciklizma.com/dd/propeler.exe

--- Kraj citata ---

ja mislim da je tu trik... ovaj program je za elise koje se kace na motore sa unutrasnjim sagorevanjem... ako nisam lupio onda sam u pravu :)

zorter:
Mislim da je Kep u pravu. :good:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju