E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...
Elise za elektromotore
Kapetan:
--- Citat: Dule 17, 08, 2010, 01:51:56 pre podne ---Pa ne piše kakvi su motori već samo njihova snaga :)
--- Kraj citata ---
100 % su outboard klasicni, taj software je pravila neka marina za njihove clanove (gde mi zivimo :suicide: ) , posto je recimo 1kw el kao 3kw obicnog onda mora i druga elisa definitivno ...
taj obrtni momenat je ono sto celu stvar komplikuje i cini prisupacnom :)
ispada da 100 kila perja i 100 kila olova nisu isto :)
Kapetan:
evo barba iskopao u drugoj temi
--- Citat ---Dakle ono sto prvo upada u oci jeste da je elektromotor direktno vezan za posebno dizajniranu elisu i da je pod vodom. Znaci nema nikakvih mehanickih gubitaka i verovatno opasnosti od pregrevanja samog motora, a posebno dizajnirana elisa ima znacajno veci koeficijent iskoriscenja od klasicne elise.
Sve u ovom sistemu se svodi na smanjenje gubitaka.
--- Kraj citata ---
ljudi ima li neko neku informaciju
Kapetan:
jurim svugde po netu i svi nesto nagadjaju ....
ono sto sam procitao kao korisno je da se propeleri prvo prave od drveta radi testiranja pa onda tek od metala za exploataciju ...
Barba:
Kako ja shvatam nije tu napravljen nikakav tehnoloski proboj. Vec posto DC motor ima veliku snagu, ali ne i brzinu, on moze da tera sporu elisu uz prihvatljivu potrosnju. A opet se sama elisa dizajnira na osnovu karakeristika motora ili mozda obrnuto. Ona prica, koka ili jaje. U principu, na ovaj nacin mozes da teras ogromne tezine, motorima relativno male snage, jer motor ima ogroman moment, ali ne mozes da postignes vecu brzinu, jer bi motor u tom opsegu opterecenja mnogo trosio. To je po informacijama koje sam do sada iskopao.
http://www.torqeedo.com/us/hn/background-knowledge/propeller-technology-and-hydrodynamics.html
Kapetan:
hoces da kazes da se dobije teretna varijanta ? i da je onda brzina ogranicena velicinom korita ?
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju