Nautika opšta... > Zakoni i Propisi

Cetiri konkretna pitanja (ipak tri)...

<< < (2/3) > >>

Evil_Zo:

--- Citat: zoke  08, 06, 2010, 23:57:29 posle podne ---potrbno je prijaviti camac i motor koji je u gepeku jer moze imati problema pri izlasku nema ulaz u zemlju,koji zavedu u pasos ili posean formular a kad ga vracas to se ponistava

--- Kraj citata ---
Da li moze biti problem da se taj pecat lupi u pasos drugoj osobi koja mi prevozi camac i ima moju punomoc?

Kapetan:

--- Citat: Evil_Zo  09, 06, 2010, 00:25:32 pre podne ---Da li moze biti problem da se taj pecat lupi u pasos drugoj osobi koja mi prevozi camac i ima moju punomoc?

--- Kraj citata ---

mislim da moze , ali proveri gde se vadi punomoc.. AMSS procenjuje vrednost camca naprimer mozda daju i dozvolu za upravljanje tudjim camcem u inostranstvu

Bucho:
Sto se tice Crne Gore stvari stoje ovako, ja sam nosio maestral i tomos 4, nisu bili registrovani, prijavio sam i nasoj i njihovoj carini i niko nije mislio da je potrebno nesto evidentirati i nisam imao nikakav problem pri povratku. Moj prijatelj je vukao na prikolici elanov glisercic koji je registrovan. Njemu su na obe granice trazili plovidbenu i nije imalo potrebe nista evidentirati jer plovilo ima papire (kao da upisuju automobil). Po njihovom zakonu, potrebno se prijaviti u  najblizu kapetaniju gde se placa plovidbena taksa za strana plovila. Medjutim to niko nas ne radi (osim skupocenih jahti) jer mala plovila, a pogotovo gumenjake niko ne kontrolise. Tako je bilo proslog leta a ovog...

Kapetan:

--- Citat: roberto_s  09, 06, 2010, 08:29:20 pre podne ---Potvrda o polozenom ispiti za UMC je medjunarodna, i u zemljama u okruzenju je MORAJU prihvatiti, stim da na moru ne smete da napustite pojas od 5 NM od obale. Pogledajte na dozvoli, ispisana je i na Engleskom jeziku

--- Kraj citata ---

jeste medjunarodna, i morali bi da je prihvataju... ali je ne prihvataju pogotovo ne u primorju ... problem je charter jer onda ne moras da uzmes njihovog skipeera ako bi je priznali, ovako moras da uzmes skipera... za gumenjak ne verujem da ce praviti problem

najgora stvar je naprimer kod skiperske... hrvatska je podpisala ugovor o uzajamnom priznanju sa preko 36 zemalja.. ali sa srbijom nije.... tako da se desava da dodjes sa porodicom po unaped dogovoren brod a onda ti uvale skipera i dignu cenu najma

Evil_Zo:
Upravo sam se vratio iz kapetanije Beograd, neke stvari su mi razrijesili:



--- Citat: Evil_Zo  08, 06, 2010, 17:12:34 posle podne ---1. Ako polozim i u Beogradu dobijem dozvolu za upravljanje camcem, da li mi treba jos neki papir da bi mogao upravljati gumenjakom na teritoriji Crne Gore, BiH i Hrvatske?
--- Kraj citata ---
Za teritoruju Crne Gore sigurno vazi dozvola za upravljanje motornim camcem i ne treba nikakav dodatan papir.



--- Citat: Evil_Zo  08, 06, 2010, 17:12:34 posle podne ---2. Ako registrujem gumenjak i motor u Beogradu i tu dobijem plovidbenu dozvolu (koliko sam shvatio tako nazivamo saobracajnu dozvolu za plovilo jel'), da li mi treba jos neki papir da bih mogao unijeti gumenjak+motor i ploviti na teritiriji Crne Gore, BiH i Hrvatske?
--- Kraj citata ---
Ista stvar, plovidbena dozvola je jedini potreban dokument za moj camac.



--- Citat: Evil_Zo  08, 06, 2010, 17:12:34 posle podne ---4. Da li je potrebno na ulazu u drugu drzavu prijavljivati na granici da u kolima imam gumenjak i motor?

--- Kraj citata ---
Rekli su mi da obavezno prijavim/pokazem camac carini i na izlazu i na ulazu u svaku drzavu.



Sve sam rijesio osim:

4.a. Da li je mom bratu koji ce mi kolima prenijeti camac u CG dovoljno ovjereno Ovlastenje (totalna punomoc) za camac (uz plovidbenu dozvolu naravno?)

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju