E, ovako treba... > Sajmovi - Fairs

INTERNAUTICA - Portorož 2010

<< < (3/5) > >>

mossi:

fisherman:
Greenline - Greenline 33
79.900 EUR
Slovenia
http://www.mynautics.com/?site=8&mainG=personal&addid=883

Sta sam sve vidjao kod nas na berzi za 50-60-70 hiljada ovo i nije toliko loshe?
dozivotni kredit i dozivotno uzivanje :)

Профа:

--- Citat: fisherman  19, 05, 2010, 15:00:04 posle podne ---Sta sam sve vidjao kod nas na berzi za 50-60-70 hiljada ovo i nije toliko loshe?
dozivotni kredit i dozivotno uzivanje :)

--- Kraj citata ---
:good:

mossi:
Snaga solarnih panela, omogućava plovidbu od nekih 3.5 čvorova (6km/h) na elektro pogon bez upotrebe dodatne energije!
A 6 čvorova, oko 11km/h uz pomoć akumulatora!

Pravilnom raspodelom energije praktično ni ne morate paliti dizel agregat!  :) :good:

Inače taj hibridni model košta u Portorožu, Slovenija 100.000e.
I ima dizel od 165ks.

 :drinks:

espresso:

--- Citat: fisherman  19, 05, 2010, 12:43:34 posle podne ---
--- Citat: espresso  18, 05, 2010, 14:39:52 posle podne ---
Otišao sam na zakazanu probnu vožnju broda Greenline 33 Hybrid. Jedan primerak je bio izložen i na suvom, tako da sam bio u prilici da ga detaljno razgledam. Opšti utisak je da su ljudi iz brodogradilišta Seaway napravili odličan proizvod. Detaljan info na sajtovima www.seaway.si i www.greenlinehybrid.com .

--- Kraj citata ---
I kakvi su utisci sa voznje... Moze neki detalj, slika ;)

--- Kraj citata ---

bio sam suvise okupiran brodom pa nisam nista snimio na probnoj voznji.
isplovili smo po tramontani od 20tak cvorova i talasi su bili oko 70cm.
brod je podneo to more kao od sale. ni kap nije prelila palubu a kamoli dosla do vetrobrana.
osecaj voznje na elektro motor je fenomenalan. potpuna tisina i odsustvo bilo kakvih vibracija. na punoj snazi ostvarili smo oko 5 cvorova u vetar i talase, a skoro cvor vise niz vetar. zanimljivo je da je brod koji smo probali prototip, odnosno trup broj 1. objasnili su mi da je srijski brod laksi za 1100 kg i da je usteda u tezini ostvarena koriscenjem litijum polimerskih baterija cija je ukupna tezina na serijskom brodu samo 70 kg.
testirani model je imao snazniji vw agregat od 165ks, pa su mu preformanse znatno bolje nego kod slabije verzije od 75ks. putna brzina 12-13 cvorova na 3200 rpm, potrosnja ispod 18 litara. na brodu je bilo 6 odraslih ljudi, 3/4 tanka za gorivo (400 litara ) i pun tank vode (320 litara).
finalna obrada enterijera je na najvisem nivou, raspored je veoma praktican. spremista i ormara vise nego dovoljno. svi aparati rade na 230V.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju