E, ovako treba... > Brodogradnja

Plastika vs metal

<< < (17/17)

Nemo:
Zaboravio sam da dodam da cak nosaci motora koji su metalni i bez obzira sto imaju gumu na sebi prvo se ulaminira drvo za trup pa se onda nosaci motora usrafe u gredu.

I osovina od propelera se nekad laminira ali na samom kraju cevi gde je lojanica ili volvo lezaj su fleksibilni.

Imao sam prilike da na jednoj jedrilici vecih razmera rebra od kobilice su bila od Alu-a koja su bila ulaminirana za trup preko drugih ukrucenja jedna preko drugih, malo je zamrsena prica ali ni posle 15god nije pokazalo znake delaminacije. Ako se nesto tako radi mora da se radi po redu i sa planom.

Kapetan:

--- Citat: Nemo  04, 07, 2011, 21:09:34 posle podne ---Zaboravio sam da dodam da cak nosaci motora koji su metalni i bez obzira sto imaju gumu na sebi prvo se ulaminira drvo za trup pa se onda nosaci motora usrafe u gredu.

--- Kraj citata ---

upravo tako je kod mene radjeno ... a sto se tice kobilice to je posebna tehnologija laminiranja ...

Nemo:
To sto sam video rebra za kobilicu ulaminirana fiberglassom sve ce vam reci Carroll Marine.

Posetite njihove stranice i brodove koje su radili sve je jasno ko dan.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju