E, ovako treba... > Vanbrodski motori
MEŠAVINA - šta, kako......
LSI:
Kad je već reč o mešavini, mogu li da postavim par pitanja?
Ja imam motor Evinrude 25 HP iz 83. godine i ove sezone ću početi da ga koristim.
1. Kako vi odmeravate ulje (koju posudu, kakav pribor koristite)?
2. Pretpostavljam da je zbog nepreciznosti u odmeravanju preporučljivije napraviti bogatiju smešu nego siromašniju - do koje mere bogatija smeša neće uticati na rad motora negativno?
3. Da li ulje dodajete direktno u rezervoar ili prethodno u kanisteru napravite smešu i kasnije sipate u rezervoar?
Možda bi ovo pitanje i odgovori koje očekujem mogli da budu i u nekoj drugoj temi (Vanbrodski motori ili Nautički priručnik - molim administratora da odluči o tome).
Hvala na odgovorima na postavljena i nepostavljena pitanja, a koja su u vezi sa ovim "problemom".
Zoran:
Najbolje je mesavinu praviti od 20l benzina.Greska fakticki i ne postoji.Ne treba
povecavati kolicinu ulja od propisane.Onda dolazi do problema na svecici hvata se
kamenac.
drpop:
--- Citat: LSI 16, 04, 2010, 07:28:52 pre podne ---Kad je već reč o mešavini, mogu li da postavim par pitanja?
Ja imam motor Evinrude 25 HP iz 83. godine i ove sezone ću početi da ga koristim.
1. Kako vi odmeravate ulje (koju posudu, kakav pribor koristite)?
2. Pretpostavljam da je zbog nepreciznosti u odmeravanju preporučljivije napraviti bogatiju smešu nego siromašniju - do koje mere bogatija smeša neće uticati na rad motora negativno?
3. Da li ulje dodajete direktno u rezervoar ili prethodno u kanisteru napravite smešu i kasnije sipate u rezervoar?
Možda bi ovo pitanje i odgovori koje očekujem mogli da budu i u nekoj drugoj temi (Vanbrodski motori ili Nautički priručnik - molim administratora da odluči o tome).
Hvala na odgovorima na postavljena i nepostavljena pitanja, a koja su u vezi sa ovim "problemom".
--- Kraj citata ---
LSI,
najpristupacnija stvar za merenje zapremine, a koju svako ima u kuci je dozer (casa) za prasak za ves kojeg imas u svakoj vrecici praska za ves masinu. Mislim da maksimalno staje nesto oko 230ml i lepo je gradiran na po 10ml podeoke, pored toga ima i malu rucku (kao mini bokal).
Pozdrav!
Kapetan:
LSI jedan bitan savet , nikad ne pravi mesavinu u kanisteru jer nikada ne znas koliko ima benzina sa starom mesavinom a koliko si tacno sipao cistog benzina da dopunis...
znaci treba da imas dva kanistera,
prvi koji se veze za motor i u kome je "uvek" mesavina ,
i
drugi kanister sa kojim kupujes benzin ,
neposredno pre sipanja u drugom kanisteru napravi mesavinu i onda tek dopunjuj kanister koji je na motoru ... tako ces uvek imati dobru mesavinu
SALE NB:
Motor je iz 1986-e.
Što se ulja tiče, Johnsoni se voze na 1,5-2% mešavini. Ja sipam uglavnom 1,5% ulja.
Doduše, desilo mi se na regati da sam morao da kupim neki domaći dvotaktol, njega sam sipao 2,5%, za svaki slučaj.
Svaka, ali baš svaka kantica dvotaktola sa kojom sam se do sada sreo ima dozer na sebi.
Čak i ovi domaći.
Treba pripaziti da se sipa najmanje 1%, manje od toga bi moglo napraviti štetu, ako se duže vozi.
Previše ulja ne može da škodi, barem ne na kratko.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju