E, ovako treba... > Motori i oprema

Kontrola Impelera

<< < (2/2)

mossi:
Kontrolni mlaz na Yamahi F25 je SAMO KONTROLNI i nema nikakve veze sa radom impelera.
Impeler gura vodu kroz sistem za hladjenje, a preko jednog malog T račvanja jedan malecki deo vode zbacuje na KONTROLNI MLAZ.
Meni se taj mali ogranak koji vodi ka kontrolnom mlazu zapušio i NIJE bilo mlaza.
Impeler je i dalje radio normalno i sve je funkcionisalo savršeno ali bez vizuelne kontrole da i impeler radi.
Tj. vidi se da radi kad si van brzine, jer se tada niz čizmu sa strane čamca takodje sliva deo vode koju gura impeler.

Tako da dijagnostika koja je na ovaj način izvedena je besmislena. tj delimično besmislena.
Ako imaš mlaz. tada znaš 100% da impeler radi, a ako nemaš onda moraš da pogledaš malo bolje!  :suicide:

"kvar" smo rešili za 2 minuta. Mali rečni račić je nekako ušao u sistem i zaglavio na prelazu iz creva u aluminijumsku sisicu koja vodi na izlaz na kućištu motora.

 :drinks:

Kapetan:

--- Citat: pingvin44  16, 04, 2010, 10:16:35 pre podne ---Secam se nekih malih meraca protoka goriva koje sam svojevremeno montirao na PTTova vozila koja su sluzila za prevoz novca. Od tad su uveliko ta vozila rashodovana ali ne mojom krivicom :) Radilo se o Ladama Nivama na kojima je bilo potrebno preko GPRS-a pratiti kretanje, brzinu kretanja, otvaranje vrata i potrosnju goriva.

Od tada pamtim neku radnju u Zemunu, na Muharu, na kraju Glavne ulice koji su nam tada nabavljali te sprave. Mozda pomocu tako necega? Ako postoji bilo gde pristup cevima kroz koje protice voda, namontira se merac protoka goriva i to najjednostavniji pa i najjeftiniji koji treba da kaze samo da li ima protoka ili ne. A postoji i takva varijanta tih uredjaja.

--- Kraj citata ---

to je vec druga stvar al takodje zanimljiva kao merac protoka goriva , koliko sam ja skapirao jako je tesko naci uredjaje koji rade pre cizno na malim potrosnjama recimo 2 litre ....  posto je bio taj uredjaj ?

Darkobp:

--- Citat: Kapetan  16, 04, 2010, 11:15:14 pre podne ---
--- Citat: pingvin44  16, 04, 2010, 10:16:35 pre podne ---Secam se nekih malih meraca protoka goriva koje sam svojevremeno montirao na PTTova vozila koja su sluzila za prevoz novca. Od tad su uveliko ta vozila rashodovana ali ne mojom krivicom :) Radilo se o Ladama Nivama na kojima je bilo potrebno preko GPRS-a pratiti kretanje, brzinu kretanja, otvaranje vrata i potrosnju goriva.

Od tada pamtim neku radnju u Zemunu, na Muharu, na kraju Glavne ulice koji su nam tada nabavljali te sprave. Mozda pomocu tako necega? Ako postoji bilo gde pristup cevima kroz koje protice voda, namontira se merac protoka goriva i to najjednostavniji pa i najjeftiniji koji treba da kaze samo da li ima protoka ili ne. A postoji i takva varijanta tih uredjaja.

--- Kraj citata ---

to je vec druga stvar al takodje zanimljiva kao merac protoka goriva , koliko sam ja skapirao jako je tesko naci uredjaje koji rade pre cizno na malim potrosnjama recimo 2 litre ....  posto je bio taj uredjaj ?

--- Kraj citata ---

Netreba tebi bas protokomer sa maaalim protokom,na taj kontrolni mlaz prodje 5x vise vode nego sto lada niva moze da potrosi za sat vremena voznje,stavi flasu od 0.5l pa da vidis za koliko ce je napuniti :good:

Kapetan:

--- Citat: Darkobp  16, 04, 2010, 13:34:10 posle podne ---Netreba tebi bas protokomer sa maaalim protokom,na taj kontrolni mlaz prodje 5x vise vode nego sto lada niva moze da potrosi za sat vremena voznje,stavi flasu od 0.5l pa da vidis za koliko ce je napuniti :good:

--- Kraj citata ---

znam ali smo imali temu sa Garminovim meracem goriva koji nije bio koristan za nas koji malo trosimo

Outboard Master:
Svi moderniji motori imaju jedan prekidac koji ugasi motor pri povecanju temparature motora( ja mislim preko 95 stepeni ali nisam siguran), takozvani sos program (neki se gase neki daju signale na komandi a stariji nista nazalost). kad impeler negura vise vodu ili nesto se na pumpi pokvari motorni blok se nehladi dovoljno i moze tako da se pregreje i da rikne. kao sto kaze mossi moguce je i da se nesto zaglavi pri izlanom konrtolnom mlazu pa se tu malo prodzara ili skine slauh i proveri. kod motora sto nemaju taj sos program znaci  mora se gledati kontrolni mlaz redovno, ako se usput nesto desi motor kad se pregreje gubi snagu , to je jedan znak da nesto nije u redu sa njim i treba odmah stati i sve proveriti dok radi na leru, nema mlaza = stopirati rad motora tako ce te proci najjeftinije  :yahoo: :drinks: :drinks:

a neku spravu istalirati za te stavri da meri i kontolise je absolutno nepotrebno ili veoma skupo a i neisplativo.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju