E, ovako treba... > Johnson & Evinrude

Johnson 40ks VOJNI

<< < (10/11) > >>

SALE NB:
E.tec je strašan motor, i naravno da je jači od nekog 4t motora, pa i obični 2t motori su superiorni u odnosu na 4t motore što se tiče obrtnog momenta, performansi i održavanja. :good: :good: :good: To se, zatim, sve lepo plati na benzinskoj pumpi.  :sorry:

Oni testovi su realni, bez obzira ko ih je pravio, ali nisu fer! :nono: Trebali su staviti E.tec protiv 2t Yamahe HPDI, pa da se vidi ko je bolji!
4t motori su jednostavno preslabi i preteški. Ne mogu da se mere sa 2t motorima u tom segmentu.

tyger:

--- Citat: SALE NB  05, 06, 2009, 08:34:54 pre podne ---E.tec je strašan motor, i naravno da je jači od nekog 4t motora, pa i obični 2t motori su superiorni u odnosu na 4t motore što se tiče obrtnog momenta, performansi i održavanja. :good: :good: :good: To se, zatim, sve lepo plati na benzinskoj pumpi.  :sorry:

Oni testovi su realni, bez obzira ko ih je pravio, ali nisu fer! :nono: Trebali su staviti E.tec protiv 2t Yamahe HPDI, pa da se vidi ko je bolji!
4t motori su jednostavno preslabi i preteški. Ne mogu da se mere sa 2t motorima u tom segmentu.

--- Kraj citata ---
Skoro pa sam siguran da ti imaš 2T motor  :lol: Nije samo potrošnja goriva,a gde je vibracija i nepravilan rad a gde je buka a gde je smrad mešavine i oblak dima dok se ne zagreje 2t motor,ima još koliko hoćeš.........
Što se tiče E-TEC-a,čak i u Americi 4T motori Honda,Yamaha,Suzuki, na forumima se bolje kotiraju nego E-TEC.
PS. Ja još nisam upoznao nekog ko je posle 4T kupio 2T motor,zašto ???

SALE NB:
U pravu si !  :dance: Vozim starog, dimljivog, bučnog Johnsona!
Sve što si naveo je tačan opis mog Johnsona! :good: :lol: ali, ima nešto u mirisu mešavine.....

Isto tako sve navedeno ne odgovara opisu jednog E-teca ili Optimax-a.
Ti motori su tihi kao 4T, štedljivi kao 4T, imaju kulturu rada kao 4T, a sve to uz bolje performanse i manju težinu.

Stvari sigurno stoje tako po forumima, ali treba znati da su 2t motori sa direktnim ubrizgavanjem i modernom elektronikom tek od nedavno na tržištu. A pogledaj koliko je trebalo vremena da se 4t motori etabliraju na tržištu.
Na kraju krajeva, nije sve u max. brzini i ubrzanju, osim ako ne voziš gliser. Svakom vlasniku kabinaša ili šiklje bih toplo preporučio neki 4t motor.
Činjenica je da bih i ja rado uzeo neki 4T motor, ali još radije bih uzeo E-teca. Naravno, tu se javlja poznati problem vezan za finansije... :sorry:

Ipak mi ovde raspravljamo o kvalitetima motora koje nismo lično isprobali. Priču tipa Yamaha 4t sa 4, 9,9 ili 20ks je bolja od Tomosa 4,10,18 nije potrebno pričati, ovde se pisalo o ozbiljnim motorima sa 100-200ks.
Argumentacija nam se sastoji od proizvođačkih reklama i izjava sa nekih tamo stranih foruma. Većina tih forumaških kometara su "navijački". Ko vozi Hondu, njemu je najbolja, a E-teca nikad nije imao, ali ZNA da ne valja. Isto važi u obrnutom slučaju.
Ja se uvek lepo nasladim kad sa mojim matorim Johnsonom prozujim pored neke Hondine ili Yamahine 25-ice, ali zato trpim sve ono što si ti naveo!

Za objektivnu ocenu moraćemo da sačekamo da se ovde pojavi neko sa E-tecom, pa nađemo nekog sa Hondom ili 4t Yamahom iste snage i sami napravimo poređenje. A do tada, ma bitno je da smo na vodi! Šta ko ima!  :drinks:

 

drug_igrutin:
Bio pre neki dan na otpadu u Rakovici, iliti Kneževcu. Imali su 2 Johnsona od 40 KS, jednog od 20 KS, i jednog tomosa valjda 10 KS. Cena prava prilika, svega 8.300, ja se nisam baš nagledao motora ispod kape, al na ovima i nema mnogo da se vidi, dosta delova fali, a ponešto je i izlomljeno. Jedino je tomos imao elktro paljenje - postoje tragovi od anlasera, dok su johnsoni na potez.
Toliko sa otpada
E da, imaju neke aluminijumske cevi od šatora koje bi možda mogle da se iskoriste za neku tendu, i imaju one mešine za vodu - od 300 l je valjda oko 800 din.

power70:
KOja je adresa tog vojnog otpada ili broj telefona?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju