E, ovako treba... > Restauracije
PASARA-REPARACIJA,NADOGRADNJA,PRODUZAVANJE..
taurus021:
Vera u nas rad se ponovo vratila, znanje smo skupljali od prijatelja, poznanika, sa net-a, svi su bili ukljuceni. Nastupilo je vreme poravnjavanja korita, koje je posle brusenja bilo vrlo neravno i jako ruzno. Ponovo smo potrazili pomoc u farbari. Kupili smo dvokomponentni kit sa vlaknima koji je namenjen striktno za poliestersku plastiku.Nismo imali cak ni slajfericu da mozemo sve to obraditi, pa smo kupili dve, za mene vecu i malo manju za moju suprugu, i vecu kolicinu brusnog papira granulacije 60. Pristupio sam jednom od tezih poslova-gitovanje.U pocetku mi je vrlo lose islo ali kako je vreme odmicalo odlicno sam savladao tehniku tog posla.
taurus021:
Farbara se zove Duga i nalazi se u ulici Partizanska u Novom Sadu,i prodaju poliestersku smolu kao i sve ostalo za tu vrstu posla,odvajace za kalup i mnogo toga,ako ti treba bilo sta mogu da se raspitam kod njih,nudili su mi cak pakovanje od 200 kg po povoljnjijoj ceni.
Darkobp:
Tih 20kg mi je sasvim dovoljno,posto isto hocu nesto kao i ti da pravim kao neki hardtop-tendu za t-500 +novi produzetak na krmi
Nacicu tu farbaru nije problem :good: Hvala na informaciji :drinks:
A to zeznuo nismo se razumeli,svi smo pomislili da ti tek pocinjes sa radom a ti se odavno vec ljuljskas i uzivas po Dunavu snjom,samo ti pici i salji slike i objasnjavaj sve detaljno-znanja i iskustva nikad dovoljno a ponarocito je najlakse i najjeftinije kad se uci na tudjim greskama,mnogima ces pomoci :good:
taurus021:
Posle dva meseca posla,toliko smo se ohrabrili da smo poceli da razmisljamoo jednoj stvari koju smo davno videli na Dunavu tj.o produzetku zadnjeg dela na camcu, isti je uradio izvesno doktor koji ima takav tip camca i to nam se jako svidelo. Angazovao sam sve prijatelje po Novom Sadu da saznaju ko mu je to radio.Posle kratkog vremena dobio sam telefon od izvesnog gospodina,koji proizvodi camce u "kineskoj cetvrti"u Novom Sadu.Stupio sam sa njim u kontakt i na moje insistiranje kao i njegov blagoslov i par piva u kafani, pozajmio mi je kalup koji je bio u losem stanju.Uz malu prepravku,nadogradnju i popravku poceli smo i sa tim delom posla.Donji deo kalupa smo pricvrstili direktno za camac i tako direktno lili i sjedinjavali sa camcem, normalo prethodno smo na tom delu sve osmirglali do plastike.Kalup smo prethodno premazali odvajacem da se ne bi plastika zalepila.Lilio sam ga u 9 slojeva, gornji sam odnosno poklopac lio na zemlji. Kada se sve osusilo, spojio sam jedno sa drugim, a spojeve premazao poliesterom pre sklapanja. Sve sam to ojacao sa takozvanim popnitnama (aluminijumskim). Za ovo sam potrosio jos 20 kg poliestera puno rada i puno truda. :dance1:
taurus021:
U medju vremenu, poskidali smo svu opremu koja je bila na camcu, od koje mnoga vise nije bila upotrebljiva.Pristupio sam otvaranju rupe na repu za motor. Sve sam pazljivo odmerio izbusio cetiri rupe i sa ubodnom testero, koju smo prethodni dam kupili, isekao otvor.Od spera sam isekao kocke koje sam potom presvukao poliesterom i uglavio izmedju donjeg i gornjeg dela da bi dobio zatvorene stranice otvora.Zatim sve presvukao sa vise slojeva poliestera i staklene vune. :dance:
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju