E, ovako treba... > Tomos
TOMOS motori 4-20 konja .. skoro sve i svja :)
zorter:
Moj ti je savet da ako vec mozes sam da prepravis, to i uradis. Nisi blesav da nekom "idiotu" koji nema veze s mozgom das 150€ kad mozes kako si sam rekao da za te pare kupis ceo motor. Samo vodi racuna o kucistu noge. Ne znam da li mozes da je skratis za toliko pa da je posle spojis. Imaj u vidu da je aluminijumska i ko ce je zavariti nakon skracenja. Ona je konusna, ali mozda i ima 10-12cm pravine da moze da se skrati. Samo bih ti savetovao da prvo pozajmis od nekog motor sa kratkom nogom i probas na camcu da uocis razliku, jer posle j..anja nema kajanja. Ako je bolja kratka noga, kreni u ostvarenje zamisli. Puno uspeha u radu ti zelim. Pozzzzzz
Kapetan:
citam temu i cudim se... koje crno skracivanje noge... uzmi za pocetak podigni dasku 10 cm i vidi kako ide a onda uzmi odradi trim kako treba i nece biti problema..
SALE NB:
Roberto ,mislim da džaba čekaš. Ne verujem da je to iko tako radio.
Postoje motori ( ne znam da li i Tomos ), koji imaju umetak za produženje noge, a takvo im je i vratilo unutra.
Ti motori mogu , po potrebi, da se prebacuju sa kratke na dugu čizmu i obratno.
Kraćenja tipa "bonsek" pa zavaruj teško da mogu da donesu bilo šta drugo osim upropaštenog motora.
Probaj prvo neki motor sa kratkom čizmom, vidi koliko i da li uopšte time nešto dobijaš. Ja mislim da ćeš jedva primetiti razliku. Ipak je to samo 4 ks.
Ako se ipak ispostavi da je to značajno bolje, ponudi svoj motor ovde na zamenu za neki sa kratkom čizmom, ili podigni dasku na čamcu.
To sam i ja na svom čamcu radio.
Daleko bolje rešenje od tog kraćenja i budženja.
zorter:
roberto mozda si u pravu sto se tice konusa. Kod moje 4,8 je kratka noga i nemam ovaj ravni precrtani deo, vec samo ovaj zaokruzeni konusni pa nisam znao da li ima na dugoj nozi umetak ili je ceo deo konusan. Sad vidim da bi verovatno mogao kao sto rekose kapetan i sale, pre mene, da samo izbacis umetak i eto ti kratke cizme. No kao sto ti rekosmo prvo probaj (na bilo koji nacin) kako ce se ponasati kad je elisa vislje pa onda odluci. Pozzzzz
Labud 1258:
Pozdrav kolege.
Moram prvo da konstatujem da smo mi ovde uglavnom veliki amateri ( čast izuzecima ) te Vas molim da pre nego se odlučite na radikalne zahvate konsultujete proverenog majstora. Ovo se najviše odnosi na skraćenje duge osovine kod T4, vrlo je nezahvalno davati savete ovog tipa ali mi smo svi ovde odrasli ljudi i na kraju krajeva svako uradi kako misli da je najpametnije.
Ja sam imao T4 sa dugom osovinom i nisam primetio posebno značajne probleme sa tim u vezi, izuzev česte zamene štifta ali tome sam u velikoj meri sam kriv, moj prijatelj je takođe imao T4 sa dugom osovinom ( ali je njegov motor bio MNOGO bolji od mog ) i jednog dana mi odemo kod majstora sa istom idejom - da je skratimo - majstor nas gleda, i meni kaže " tvoj motor je loš, gubiš vreme sa njim " a drugara pokuša da urazumi pa mu kaže da je velik posao sa neizvesnim krajem po metodi - seci, brusi,vari ali kako je on bio čvrst u odluci, majstor se ipak baci na posao i uz odeređena sredstva ipak završi i na kraju se moj prijatelj razočara jer se napatio a nije dobio mnogo. Ja sam moj motor takav kakav je bio, udao dodao još 50 e i kupio T4 sa kratkom osovinom koji je SAVRŠEN.
Moj savet ti je da lepo prodaš svoj motor i kupiš drugi za iste pare ili uz mala ulaganja mnogo bolji, time se ti nećeš cimati ili cimati prijatelje i u roku od nekoliko dana imaš dobar motor sa odgovarajućom dužinom osovine, a mogu se naći sasvim korektni motori za prihvatljive pare.
Eto možda sam nekome pomogao
:drinks:
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju