E, ovako treba... > Plovila
brod sa berze
SALE NB:
--- Citat: giganova 20, 01, 2010, 17:57:12 posle podne ---
--- Citat: SALE NB 20, 01, 2010, 10:18:29 pre podne ---Misho, gledao sam taj čamac, (u Zemun polju), traži veoma mnogo ulaganja, nažalost na slici je mnogo lepši nego u stvarnosti! :this: :sorry:
--- Kraj citata ---
Sale a jel smatras da ces proci jeftinije u samogradnji,nego sto je cena ovog ?
--- Kraj citata ---
Čovek traži 3.800, a spustio bi još za 200 evra. Da bi se tim čamcem vozio, treba da se odradi i prefarba celo korito i nadgradnja, da se predihtuju prozori (pušta vodu unutra), da se sredi cerada ( fale drikeri, ulazi voda). Zbog svega toga, moraju se promeniti ( ili barem dooobro oribati) itisoni i ostale obloge unutra i u kokpitu. Drvenarija u kokpitu zahteva farbanje i sređivanje, ponešto bi se moralo i zameniti. Instrumenti uglavnom ne rade. Z noga deluje upotrebljivo, ali i to je pitanje, motor je 2.2 litra volvo penta sa 2 dvogrla karburatora.
Troši više nego Duletova Petra!!! Porez na to motorče iznosi 96.000 dinara!!!! ( 138.000 - 30% zbog starosti)
Sve to skupa slabo održavano, krpljeno i zapušteno. Sve u svemu, bez 3.000 evra ulaganja nije za ozbiljnu upotrebu.
Za tih 6.500 mislim da se može štošta uraditi u samogradnji, i imaš novo!
giganova:
Dal sam dobro razumeo ili ne ?Znaci treba ti 3000e da se ulozi u restauraciju,farbanje,pranje etisona i jos po nesto a sdruge strane ako gradis novo ulozices isto 3000e da opremis komplet golo korito........
Sale tvoj poduhvat nije izvodljiv u tvom stilu bez 12000e.Mislim da bude sve po jusu kao sto ti volis.
Inace svojevremeno sam poceo brod sa predracunom oko 8000e a sad posle dve ipo godine presao sam 20000e i jos ne plovim :party:
SALE NB:
U te 3000 sam mislio da uđe i drugi motor. Farbanje i sređivanje unutrašnjosti ne bi prešlo 1000-1300 evra. Opremanje..... ovisi šta ko želi i može.
Giganova, za razliku od tebe, ja se ne bi mogao suzdržati da toliko gledam brod, a ne plovim.
Zato bih i išao na varijantu da napravim čamac, ofarbam i zastaklim, ugradim komande i izađem na vodu.
A sve ostalo polako i usput. To bi verovatno trajalo godinama, kao što Dule kaže, i verovatno nikad ne bi bio završen baš do kraja, ali ako se plovi, pa to onda i nije toliko bitno.
Realno, samo kad pogledam gabarite tvoje lađe, rekao bih ti iz topa da će koštati barem 15.000 evra!
Kako stvari stoje, za ono rusko gliserče od 6 metara, u varijanti šper/epoksi, izlazak na vodu bi koštao oko 6500 evra, a u varijanti aluminijum oko 4500 evra. (bez motora)
Pritom bi naknadni troškovi kod alu čamca bili veći (izolacija kabine, podovi i oblaganje bokova itd)
U varijanti sa običnim limom možeš izaći na vodu već za 2000-2500 evra, ako radiš nešto jednostavno kao Zoki kacintata.
Svakom po želji i mogućnostima.
U svim varijantama, ako kupiš Baylinera, Regala i sl. starog 15-20 godina, kupio si bolji čamac od svih gore navedenih! Ali i potrošio si više para! Duplo više!
budens72:
Samo Sale mislim da grešiš što se tiče cena materijala....Aluminijum je najskuplji materijal za gradnju! Po meni je i najbolji, ali definitivno najskuplji...Računam materijal i ruke...
giganova:
Sa motorom OK,to je realno za restauraciju,ali nov da opremis sa 3000e tesko,opet zavisi ko sta zeli :good:
Ali recimo da ovih par sitnica treba:
Malo hroma za ogradu,drzace zadnju platformu i sl 600e.
Elektricni vinc,moze i nemora zavisno od fizicke kondicije vlasnika,ali recimo da je pozeljno.800e
Sporetic,plus frizdercic,boca instalacija 400e
Zaboravio sam ono malo signalizacije ,bokobrane i slicne spoljnje sitnice 300e.
Upravljacki sistem polovan sa sajlama 300e.
Recimo da Novus za stakla neuzme vise od 300e
Brod te velicine na sebi ima tapetarskuh usluga bar za 500e
WC sa tankovima ili bez 150e
Rezervoar za vodu kaki taki sa nekom pumpom bar 150e
Jos jedno 1000e za neplanirane sitnice koje nemozes da zaobidjes.anisam ih nabrojao.
I na kraju pomocni i glavni motor po zelji i mogucnosti.Ovo bi trebalo biti dovoljno da se ode do Djerdapa :party:
Ja brod radim za penziju kada cu moci da mu se posvetim u plovidbi,a sadasnje rute ne propustam ni sa malim camcem.U izgradnji uzivam sa svakim zavrnutim srafoma a posto sam od "projekta" pa do sada jedini izvodjac radova ,dve ipo god i nisu neka cifra :superstition: normalno imam kao i svi i redovne zivotne obaveze,,
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju