E, ovako treba... > Restauracije
Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
LSI:
Danas smo Kemppi i ja malo prčkali oko čamca.
Za koji dan stiže i cirada.
Ali evo da vidite par sličica šta smo to napravili.
Kao što znate, uradjena je krovna konstrukcija koja je laka i pomična! Na slikama vidite položaj krova kada je postavljen u standardni položaj i kada prekriva čitav kokpit. Na drugoj slici vidite kako to izgleda kada se pomeri prema pramcu.
U tom položaju ostaje otvoren prostor prlikom pecanja, senka na polovini kokpita i senka iznad kabine.
LSI:
Danas postavljena dugo očekivana tenda.
Hvala majstorima na majstorskom radu (i strpljenju!).
Slike koje govore više od 1000 reči:
bugi:
Prva je slika kako je dosao tj u kom stanju a sad kako izgleda
http://i1149.photobucket.com/albums/o587/bugigrande/Prozori.jpg
http://i1149.photobucket.com/albums/o587/bugigrande/sudopera.jpg
LSI:
Danas, 02.06.2012. ušli smo u konačni obračun sa ladjom.
Član našeg foruma, Bugi, bio je raspoložen da dodje i pomogne da radove privedem kraju.
Prvo smo deo dana utrošili na montiranje volana na novi komandni pult i na prosecanje otvora u koje će biti postavljena tabla sa prekidačima i radio.
Iza toga postavljena su svetla, sirena i far.
Kada smo pomislili da ćemo dan završiti sa čitavim poslom uradjenim pojavio se problem.
Prvo smo proverili svaki potrošač posebno i sve je funkcionisalo.
Signalna vetla su svetlela, sirena je svirala, far je svetleo.
Kada je sve to trebalo da uključimo preko table sa prekidačima, žiice koje su vodile do fara i sirene počele su da se greju i dime!
O tom problemu pisaće Bugi nešto kasnije i postaviće pitanje našim stručnjacima sa foruma šta se to desilo i zašto, a ja bih molio kvalifikovane odgovore i upotrebljive predloge.
A sada, evo par fotografija sa kojih možete videti kako je to izgledalo večeras (bilo je još uvek vedro i signalna svetla se ne vide najbolje ali verujte na reč - rade!
Sutra nastavljamo sa radom, a priča u nastavcima ide dalje...
LSI:
Najnovije vesti:
Kabinska oplata otkačena, nove žice većeg preseka razvučene i povezane sa potrošačima, oplata vraćena.
Rezultat - elektroinstalacija proverena i radi!
Po obodu čamca, postavljena ukrasno-zaštitna lajsna. Meni se čini da je to sada neki drugi - novi čamac (vi, kojima se ni ovo ne dopada, ne morate da se javljate)!
Ostalo je još dosta posla na sredjivanju enterijera i sedišta za upravljača i putnike ali videćemo koliko ćemo stići u narednih sedam dana.
Bugi, veliko hvala za odvojeno vreme i strpljenje.
Na fotografijama možete videti mog junaka, u društvu mog dobrog prijatelja, Mirka, koji nam je pomagao kad je trebalo pridržati lajsnu ali i kada je trebalo popiti pivo.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju