E, ovako treba... > Restauracije

Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma

<< < (42/70) > >>

LSI:
Ako mi Hummer uzme meru (mislim - za tendu) do kraja ove nedelje i uradi je do kraja sledeće i još da ulovim Kaćintatu da mi ofarba ove nove delove u medjuvremenu - onda ostaje da se unutrašnjost čamca uradi do kraja aprila.


Mislim da je to prilično realna pretpostavka.

Ostaje taj djavolji anlaser...

stvlada:

--- Citat: zoki novus  20, 03, 2012, 23:35:40 posle podne ---svaki motor preko 9,9ks za tebe je cisto rasipanje novca

--- Kraj citata ---

Nemoj tako druze Zoki,covek bi da glisira, sto ce sa manje od 25 ks jako tesko da se desi...   25648

LSI:

--- Citat: zoki novus  20, 03, 2012, 23:35:40 posle podne ---svaki motor preko 9,9ks za tebe je cisto rasipanje novca

--- Kraj citata ---

Zorane, o tome sam pre neki dan razgovarao sa SaletomNB.
Njegovo mišljenje je da bih sa motorom ispod 10 KS bio osudjen na deplasmansku vožnju brzinom od desetak km/satu.

Letos kada smo probali čamac, sa tri osobe i dve trećine gasa, čamac je glisirao i išao brzinom većom od 30 km/h.
Verujem da bih sa motorom od 15-25 KS imao brzinu iznad 20 km/h. Zato razmišljam o motoru te snage.

A u pravu si jer bih kupovinom motora do 10KS uštedeo i prilikom kupovine i kasnije prilikom eksploatacije. Ipak, ako ne uspem da sredim ovaj motor koji savršeno dobro radi, pokušaću prvo da nadjem nešto izmedju 15 i  25 KS, a ako to ne bude moguće onda ću zaista razmisliti o nekom 4-taktašu male snage.

LSI:

--- Citat: stvlada  20, 03, 2012, 23:39:25 posle podne ---
--- Citat: zoki novus  20, 03, 2012, 23:35:40 posle podne ---svaki motor preko 9,9ks za tebe je cisto rasipanje novca

--- Kraj citata ---

Nemoj tako druze Zoki,covek bi da glisira, sto ce sa manje od 25 ks jako tesko da se desi...   25648

--- Kraj citata ---

Vlado, ne radi se toliko o želji za glisiranjem koliko o potrebi da se čamac kreće većom brzinom.

Upravo zbog vrlo ograničenog slobodnog vremena meni će mnogo značiti da se brzo prebacim s jedne na drugu lokaciju. Taj nedostatak slobodnog vremena bio je i odlučujući momenat prilikom odabira lokacije za vez.

Imao sam mogućnost za vez u Banovcima (tu gde su SaleNB i Kaćintata) i u Beški i to po mnogo nižoj ceni. Ja sam se ipak opredelio za Stari Slankamen jer je u centru akvatorijuma gde ću se ja kretati. A to je potez od Banovaca, Beligiških ada do Titela, Gardinovačkog rita, Arkanja i Beške. Do svih ovih destinacija biće mi potrebno najviše pola sata ako budem ima brzinu iznad 20 km.



A sada vas sve pozdravljam i isključujem se - vreme je za spavanje. Sutra se opet radi ali nastavićemo sa razgovorom na ovu temu sigurno.

SALE NB:
Lazo, problem sa brzinom je svima isti i svodi se na sledeće: ili je motor dovoljno snažan da izglisira, i tada će postići brzine iznad 25-30km/h ili nije, a tada će da ore brzinom 15-18km/h i troši k'o besan!
Brzina plovidbe nažalost ne raste paralelno sa porastom snage.
Zaboravite sve motore između 10 i 25ks. Uzmite 9.9ks, plovite lagano, štedite gorivo i troškove registracije ili uzmite 25ks ili više ( bolje više) , glisirajte i uživajte u vetru i brzini.
Sa 15-20ks ćete samo baciti i vreme i novac, a nećete dobiti to što želite.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju