E, ovako treba... > Restauracije

Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma

<< < (33/70) > >>

bak:
Lazo, mnogo mi je drago da su radovi krenuli pravim tokom i ubedjena sam da ce te biti ucesnik regate za koju se spremate!
Bice to jedan lep i funkcionalan camac  :dance1:

Kapetan:
bugi camac je po mojoj proceni star oko 30 godina , pa plus peskiran ...]
ako je pocetna debljina 2mm sada nije iznad 1,5 sigurno .... 

svi misle da AL ne rdja ali veruj mi ima neki proces koji nije rdjanje ali tanji AL vremenom ....

LSI:
Debljina lima dna je i posle peskiranja neznatno ispod 2 mm. Radjeno je vrlo pažljivo, s kontrolisanim pritiskom i pod odredjenim uglom, tako da je skidana stara boja ali se nije agresivno udaralo po samom limu.

Postoje fabrička ojačanja onako kako su konstrukcijom osmišljena.
Po završetku produžetka i nadgradnje sve će biti premazano sa par slojeva boje i verujem da će čamac ploviti još dosta godina.

Ne plašim sa ja problema zbog debljine lima.
Najvažnije je da nove, zavarene, ivice budu vodonepropusne. Zato sam i tražio od Zorana da sve varove predje zaptivnom masom, pa onda da se pristupi farbanju.

LSI:
Pokazalo se da smo zagrizli u vrlo tvrdu jabuku. Sad mi je jasno zašto su se neki iskusni majstori plašili da prihvate posao.

Iskreno, u ovo što mi radimo, mogao je da krene samo neko ko nije bio svestan šta ga čeka. Tim pre, mislim da se Zoki dobro bori sa problemima, jedino što mu treba znatno više vremena nego što je mislio na početku.

Radovi su u toku.
Upravo juče smo analizirali sve što je uradjeno i šta nam još predstoji.

Oštećenja na koritu su sanirana. Krmeni deo je gotovo završen. U toku su neka doradjivanja. Započeti su i radovi na konstrukciji nadgradnje.
Sledeće nedelje, posle farbanja, postavljamo prozore, električnu instalaciju, a zatim sledi sredjivanje enterijera.

Imajući u vidu šta sve još treba da bude uradjeno, mislim da neću stići da pripremim čamac za regatu - sledeće nedelje polazim na godišnji odmor koji je uplaćen još u januaru i nije moguće taj aranžman odgoditi ili otkazati zbog radova na čamcu. Tako da čak i ako Zoran sve dogovorene radove završi, ja neću biti tu da bi sve ostalo bilo uradjeno, a bez čega ne bih krenuo.

Paralelno sa ovim radovima, motor sam odneo kod drugog majstora i u toku je ugradnja anlasera, tako da bi i motor trebalo da bude spreman za vodu kada čamac bude završen.

Sve u svemu, mislim da će to biti solidan čamac, medjutim, propušteno vreme niko nikada nije uspeo da vrati i nadoknadi.
Mi smo izgubili pune dve nedelje dok je čamac bio u dvorištu majstora Luke, a onda još nešto više od desetak dana dok Zoranu nije stigao aparat za zavarivanje, pa zatim da završi započete čamce... Sve u svemu, izgubljeno je dosta vremena - više od mesec dana se ništa nije radilo.

Lično, žao mi je što pre nego što smo počeli nisam bio svestan sa kojim problemima će se Zoran suočiti - ne bih mu dozvolio da počinje onda kada je Luka odustao.
Sada imam veliki problem sa njim.
On ne dozvoljava da razgovaramo o tome da mu nadoknadim trošak zbog neplanirane dužine radova i želi da sve završi u okviru cifre koju je odredio kada smo posao dogovarali. A ja sam svestan i toga koliko truda ulaže i koliko je to što radi teško i mislim da nije u redu da sav teret padne na njega. No, dobro - rešićemo i to. Važno je da on čamac uradi, a naći ćemo rešenje i za ove probleme koji nemaju veze sa samim radovima već sa našom tvrdoglavošću i balkanskim inatom i ponosom.


Priča se nastavlja do njenog srećnog završetka....

maverick:
opalite koju sliku da vidimo sta se dogadja

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju