E, ovako treba... > Mercury & Crysler
Mercury 25 - 2005
Bera:
Imam ponudu za Mercury motor , početnik sam pa bi pitao neke stvari:
Motor je :
Mercury 25
2005 god ,2-taktni,kratka čizma,daljinski,12 volti,ručno paljenje.
Pitanje :
-Koliko vredi realno ovaj motor kod nas , mogu da ga uzmem u inostranstvu sa svim papirima računom itd.
-Čamac na koji bi koristio biće jedan od od ovih :Primus 17, Big Foot,Nelt 506 - da li je to dobra kombinacija sa ovim motorom ?
Hvala na odgovorima i savetima
SALE NB:
Mercury 25 je sigurno dobar motor, a u kombinaciji sa navedenim čamcima, može se smatrati skoro idealnim izborom.
Dovoljno snage i brzine u svakom trenutku, uz pristojnu potrošnju! Uz to, i porez će biti taman još podnošljiv.
Vrednost je malo teže odrediti, ali okvirno bih rekao da vredi oko 1500 evra.
Bera:
Slike sam zaboravio
LSI:
--- Citat: SALE NB 11, 11, 2009, 23:02:13 posle podne ---Mercury 25 je sigurno dobar motor, a u kombinaciji sa navedenim čamcima, može se smatrati skoro idealnim izborom.
Dovoljno snage i brzine u svakom trenutku, uz pristojnu potrošnju! Uz to, i porez će biti taman još podnošljiv.
Vrednost je malo teže odrediti, ali okvirno bih rekao da vredi oko 1500 evra.
--- Kraj citata ---
Bero,
Ja sam takodje nov u ovim stvarima i upravo sam u postupku kupovine čamca i motora. Rekao bih da je Sale NB dao sasvim korektnu procenu i ocenu na osnovu onoga što sam do sada naučio. I sigurno je da će 25 KS na navedenim tipovima čamaca biti vrlo moćan pogon.
Moje razmišljanje ide u pravcu - a da li je nephodno toliko snage (pa i toliko para pri kupovini i za porez)?
Naime, koliko vidim ti čamci su svi otvorenog tipa i namenjeni su prevashodno pecanju i kratkim relacijama.
Možda im je dovoljno i manje snage, jer su svi vrlo laki.
Možda bi mogli da razmislite i o drugoj mogućnosti?
Ja sam pre tri nedelje bio u kontaktu sa čovekom koji je oglasio prodaju motora Mariner 8 (Yamaha 8B) i juče mi se javio da je okončao carinsku proceduru, tako da više nema problema oko papira i registracije.
Čovek traži 550 evra i možete ga kontaktirati na 065 689 22 60 - Vlada, Zemun, a sam motor možete pogledati na: http://www.navodi.com/Berza_006/051.html .
Da nisam već ugovorio kupovinu čamca sa motorom, ja bih verovatno uzeo ovaj Mariner.
Razmislite o svemu još jednom pre odluke.
U inostranstvu se zaista mogu kupiti vrlo kvalitetni motori i po nižim cenama nego što možemo da nadjemo kod nas, a ovaj koji ste prikazali na slikama, sa svom opremom koja je priložena, je zaista dobra ponuda. Ako se odlučite za kupovinu u inostranstvu, nemojte da zaboravite da pripremite računu ili ugovor overen od strane notara - bez toga i bez dokaza da poseduejte registrovani čamac, imaćete velikih problema da dobijete dozvolu za carinjenje.
Ne znam koliko je moj tekst od koristi ali verujem da će se javiti još neko, možda i sa više iskustva, ko će Vam pomoći i više i bolje od mene.
Srećna kupovina!
Bera:
--- Citat: SALE NB 11, 11, 2009, 23:02:13 posle podne ---Mercury 25 je sigurno dobar motor, a u kombinaciji sa navedenim čamcima, može se smatrati skoro idealnim izborom.
Dovoljno snage i brzine u svakom trenutku, uz pristojnu potrošnju! Uz to, i porez će biti taman još podnošljiv.
Vrednost je malo teže odrediti, ali okvirno bih rekao da vredi oko 1500 evra.
--- Kraj citata ---
Motor bi koštalo ovde kod nas sa svim troškovima oko 16oo eur . To je problem da je na daljinski ali meni to bi trebalo samo ako bi uzeo kommandera za koji neverujem da ću odlučiti zbog cene mada jako mi se sviđa zbog velike dimenzije. 2ooEur bi koštalo da ga prepravim na ručno upravljenje . Savetovali su mi da uzmem nekog japanca da posle mogu lakše da prodam i zbog cene rezervnih delova.
--- Citat: LSI 12, 11, 2009, 09:34:51 pre podne ---
--- Citat: SALE NB 11, 11, 2009, 23:02:13 posle podne ---Mercury 25 je sigurno dobar motor, a u kombinaciji sa navedenim čamcima, može se smatrati skoro idealnim izborom.
Dovoljno snage i brzine u svakom trenutku, uz pristojnu potrošnju! Uz to, i porez će biti taman još podnošljiv.
Vrednost je malo teže odrediti, ali okvirno bih rekao da vredi oko 1500 evra.
--- Kraj citata ---
Bero,
Moje razmišljanje ide u pravcu - a da li je nephodno toliko snage (pa i toliko para pri kupovini i za porez)?
Naime, koliko vidim ti čamci su svi otvorenog tipa i namenjeni su prevashodno pecanju i kratkim relacijama.
Možda im je dovoljno i manje snage, jer su svi vrlo laki.
Možda bi mogli da razmislite i o drugoj mogućnosti?
--- Kraj citata ---
Čamac voleo bi da koristim najviše za pecanje , to su mi relacije oko 15 km u jednom pravcu , koji smatram da nije malo zato gledam motore od 2o-25 ks .
--- Citat: LSI 12, 11, 2009, 09:34:51 pre podne ---
U inostranstvu se zaista mogu kupiti vrlo kvalitetni motori i po nižim cenama nego što možemo da nadjemo kod nas, a ovaj koji ste prikazali na slikama, sa svom opremom koja je priložena, je zaista dobra ponuda. Ako se odlučite za kupovinu u inostranstvu, nemojte da zaboravite da pripremite računu ili ugovor overen od strane notara - bez toga i bez dokaza da poseduejte registrovani čamac, imaćete velikih problema da dobijete dozvolu za carinjenje.
--- Kraj citata ---
Najverovatnije ću da odlučim za kupovinu u inostranstvo jer ima puno više ponude i nadam se da ću nešto naći što je i jeftinije.Najviše gledam njemačko tržište jer mesećno 2-3 puta sam tamo.Oko carine znam da nije jednostavno iz svoga iskustva .
Hvala na odgovore i savetima !
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju