E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA
Malo poređenja
skipper:
Potrošnja ulja u E-tec motorima je 0,8 %. Naravno da je po defaultu postavljeno Evinrude ulje ( sigurno neće " Galax " ili " Yamalube " ) ali kad već to znaš, onda bi trebalo da znaš da se i to može softverski promeniti i motor preprodramirati da koristi drugo ulje. Motori koje ja koristim troše Evinrude XD 100, ali i da bi trošili Evinrude XD 50, mora se izvršiti softvreska promena ulja.
Što se tiče E-tec motora, koji trenutno kod nas rade a to su 36 motora po 175 hp, samo je jedan imao kvar, ali dokazana fabrička greška ( koja je ispravljena dobijanjem novog zamenskog motora od BRP-a ) , jedina mana im je gorivo. Ali naše LOŠE gorivo, puno vode i svakakog đubreta i u tom slučaju najčešće stradaju brizgaljke. Najbolja zaštita od toga je redovna promena filtera goriva koji se menja na 50 sati a košta 500 dinara.
A SALE za tvoje postove imaš pravo da probaš E-tec 2 x 175 (prvom prilikom kad se sretnemo ) .
Što se tiče cene servisa, naravno da su cene u USA, kada se kod nas ne proizvode a sve ima svoje a naravno da treba i kvalitetan servis.
Ovo su servisni delovi koji su vam potrebni da izvršite 300 satni ili 3 godišnji servis na vašem V6 E – tec motoru od 150 pa do 300 hp / konjskih snaga.
BRP delovi i oni obuhvataju :
• 6 - Champion svećice
• 2 - thermostats
• 2 - O-Ring,
• 2 - gaskets - dihtung
• 1 - fuel filter
• 1 - water pump kit
• 2 - drain screw seal
• 1 - HPF XR gearlube with pump
• 1 - prop nut cotter pin
• 1 - anode
• 1 - anode
A Šta je sve potrebno odraditi na 4-stroke motoru za isti period i koliko puta X eura = ?
skipper:
evo još malo teme za razgovor i razmišljanje !!!
http://www.evinrude.com/en-US/Flash/index.html
Pogledajte " Why E-tec " , " Easy to own "
skipper:
Fuel economy
skipper:
Dimensions for 130 / 150 E-TEC
SALE NB:
--- Citat: kemppi 04, 11, 2009, 23:06:54 posle podne ---Neznam samo zasto se E-TEC ne koristi u automobilima,kada je toliko"dobar"
--- Kraj citata ---
Ako ćemo pravo, mnogi renomirani proizvođači trenutno vrše testiranja prototipova sa modernim dvotaktim motorima u automobilima.
U tome prednjače, gle čuda, upravo Japanci, lideri 4t tehnologije!
Sistemi koje koriste su manje-više isti kao sistem E-teca, koji je nastao 2003-e godine.
Svi pričaju istu priču. Smanjeni troškovi proizvodnje, manje habanje ( pročitaj svoj post?!), manje održavanje i lakše ispunjavanje sve strožijih ekoloških normi - pritom zadržavajući sve pozitivne osobine:snagu, potrošnju, kulturu rada.
Dvotaktaši su prešli dug put od dimljivih vibrirajućih goropadi do E-teca. Glupo je ignorisati jasne prednosti ove tehnologije. Jednako glupo kao što su to radili Ameri sa četverotaktnim motorima, pre jedno 30-40 godina. Zato su svi njihovi proizvođači otišli u stečaj ili bili na rubu istog.
--- Citat: skipper 04, 11, 2009, 23:48:51 posle podne ---A SALE za tvoje postove imaš pravo da probaš E-tec 2 x 175 (prvom prilikom kad se sretnemo ) .
--- Kraj citata ---
Skipperu, hvala! Jedva čekam!!! :yahoo: :dance1: :yahoo: :dance1: :yahoo: :taunt:
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju