E, ovako treba... > Vanbrodski motori

Konzerviranje 4T motora za zimski san, kako i cime?

<< < (2/2)

budens72:
Voda bi trebala sva da iscuri kada se motor izvadi,a ako i ostane nešto malo to nije opasno

Važno je motor položiti u pravi položaj,zbog ulja u karteru, najbolje da stoji uspravno na stalku

zorter:
Najsigurnije je, a tu i ne treba mnogo rizikovati, motor skidati i drzati ga negde u toploj garazi. A kad ga postavis na ladju da se vozis, sto rece zoki novus, kontrolisi da ti ne zaledi kontrolni mlaz. Ostalo znash !

deda:
Bio je nekakav sprej u onoj prodavnici u Sava centru!!Samo se skinu svecice,naspricas,vratis ih i na prolece samo palis motor bez problema!!

Zoran:
   Staviti ga gde ne moze da zaledi i jednom u dve nedelje povuci kanap.

bogdan:
Cetvoro taktni vanbrodski motori su mnogo otporniji na NEkonzerviranje od dvotaktnih ,zbog same svoje konstrukcije odnosno nacina podmazivanja , ali ostavljanje u vodi ( zaledjivanje ) svakako nije preporucljivo. Opasno moze biti ako se motor na zrcalu samo podigne u gornji polozaj a drenazni otvor na cizmi bude zapusen pa se voda NE OCEDI .

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju