Nautika opšta... > Zakoni i Propisi

medjunarodna plovidba

(1/5) > >>

drazeta:
Bazajuci po internetu,nadjoh neke camce koji bi mi odgovarali,u Nemackoj.Zanima me sta treba ispuniti od uslova da ga dovezem vodom.Da li treba medjunarodna dozvola za upravljanje,trebaju li neke posebne dozvole?Jel neko uopste uradio tako nesto?

Kapetan:
pozdrav drazeta,
sta tacno treba ne znam a koliko nas plovi u medjunarodnim vodama sumljam da cemo saznati... ono sto je sigurno to je da ti treba domaca dozvola za upravljanje motornim camcem kao i plovidbna i kupoprodajni ugovor za camac...

ukoliko planiras da kupujes camac u inostranstvu obavezno neka ti agencija sredi sve papire oni ce ti takodje dati sve dodatne potrebne informacije oko plovidbe u medjunarodnim vodama... SALE NB takodje planira da kupi i spusti camac dunavom verujem da i on zna nesto o ovome...

na ovom linku mozes videti opis puta u medjunarodnim vodama kao i procedure oko papirologije, to je inace opis puta do delte koji je napisao pokojni Carli ...
http://www.navodi.com/Saveti/Duvnavom_Carli/Dunavom-n.html

jedino sto se razlikuje u celoj prici jeste to sto ce brod koji kupis imati tudju zastavu i verovatno nece biti na tvoje ime dok ne dodjes u srbiju....


SALE NB:
Pozdrav Dražeta,
Ima par stvari na koje moraš obratiti pažnju.
1. Čamac mora biti uredno registrovan, osiguran i opremljen za plovidbu.
2. Kupoprodajni ugovor, ovlašćenje od vlasnika, najbolje je ovaj deo završiti u matičnoj kapetaniji , biće manje problema posle.
3. Tvoja srpska dozvola za UMČ. Obrati pažnju da se dozvoljene granice za veličinu čamca ipak malo razlikuju od zemlje do zemlje. Ako juriš nešto preko 12m dužine ili 3m širine, raspitaj se predhodno da li smeš da upravljaš tim brodićem.
4. Sam opis puta je pokojni Čarli-Gatka dao na ovom linku što je Kapetan postavio, s tim što se kroz Nemačku,Austriju i Slovačku nemaš čega bojati, samo se čuvaj kod Mađara - oni su ista govna kao i mi, Rumuni i Bugari.
5. Pri ulasku u Srbiju, prijavljuješ brod-čamac na carinjenje, dobijaš popratnicu i spuštaš se do Beograda ( ili gde si već naumio) i predaješ/ prijavljuješ čamac na carinu. Ostatak priče je manje-više isti kao da uvoziš auto.

Imaćeš manje glavobolje ako stvar prepustiš nekom špediteru da to obavi. Pošto se neki forumaši bave baš time - stvar je još lakša. Vlada 69 je iskusan u tim stvarima, radio je špediciju i za Boru Vasića( Zastupnik Honde).
U svakom slučaju - to je moj plan. S tim što planiram da malo preciznije saznam nemačke propise pre nego što uplovim u tu priču.

drazeta:

--- Citat: SALE NB  09, 10, 2009, 08:03:27 pre podne ---Pozdrav Dražeta,
Ima par stvari na koje moraš obratiti pažnju.
1. Čamac mora biti uredno registrovan, osiguran i opremljen za plovidbu.
2. Kupoprodajni ugovor, ovlašćenje od vlasnika, najbolje je ovaj deo završiti u matičnoj kapetaniji , biće manje problema posle.
3. Tvoja srpska dozvola za UMČ. Obrati pažnju da se dozvoljene granice za veličinu čamca ipak malo razlikuju od zemlje do zemlje. Ako juriš nešto preko 12m dužine ili 3m širine, raspitaj se predhodno da li smeš da upravljaš tim brodićem.
4. Sam opis puta je pokojni Čarli-Gatka dao na ovom linku što je Kapetan postavio, s tim što se kroz Nemačku,Austriju i Slovačku nemaš čega bojati, samo se čuvaj kod Mađara - oni su ista govna kao i mi, Rumuni i Bugari.
5. Pri ulasku u Srbiju, prijavljuješ brod-čamac na carinjenje, dobijaš popratnicu i spuštaš se do Beograda ( ili gde si već naumio) i predaješ/ prijavljuješ čamac na carinu. Ostatak priče je manje-više isti kao da uvoziš auto.

Imaćeš manje glavobolje ako stvar prepustiš nekom špediteru da to obavi. Pošto se neki forumaši bave baš time - stvar je još lakša. Vlada 69 je iskusan u tim stvarima, radio je špediciju i za Boru Vasića( Zastupnik Honde).
U svakom slučaju - to je moj plan. S tim što planiram da malo preciznije saznam nemačke propise pre nego što uplovim u tu priču.


--- Kraj citata ---
Kad saznas za ovo,seti se ove teme,pa napisi koju jer bih ga ja bas odande terao.Najveci mi je izbor,veza sa Dunavom, a imam i rodbine tamo (koju ne bih da maltretiram sve dok ne dodje do kupovine) su osnovni razlozi zbog kojih je Nemacka br.1

Kapetan:
koliko su cene nize nego ovde ?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju