E, ovako treba... > Tomos

Pomoć TOMOS T4 STARI TIP

(1/2) > >>

miliczlatko81:
Karburator sve čist, novi plovak, nova iglica koja zatvara dotok goriva, nove platine, nova pumpica za gorivo, gorivo dolazi u karburator, proverio struju baca 1 centimetar plavu boju,nov kondezator, nova bombina Motor upali i ode u turažu i nakon dve tri sekunde se ugasi,Nova membrana na pumpi.Potom sam pomislio da li negde hvata falš vazduh i OTVORIO MOTOR I NA RADILICI ZATEKO ČUDO TRI SEMERINGA. Interesuje me na donjem delu radilice sta konkretno ide znam da ide semering i šta još. Postavio sa slike rasturenog motora, a Druge slike sa delovima da mi nagovestite koji još deo ide uz semering ili neku šemu ako imate.
Hvala unapred

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Bećar:
Ovde imaš radioničke šeme za Tomosa. Pogledaj
https://www.jurec.hr/hr/tomos-vanbrodski-motori

miliczlatko81:
Evo konkretno sta me zanima, gledao sam šemu ali koliko vidim ide neka dva dela gde se spaja čizma i motor ali ne znam koja su.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

George:
Evo ovako. Prva slika gde je prikazan blok motora, posle ležaja radilice imaš semering (17x35x7 ili 17x40x7 u zavisnosti od godišta), i to samo jedan a ne tri, a posle dolazi zaptivna guma kardana fi 35 ili fi40 opet u zavisnosti koja ti je spoljna dimenzija semeringa, u tvom slučaju skoro sam pa siguran da je fi 40. E sad, kada blok motora postavljaš na čizmu (druga slika) paziš da ti ta zaptivna gumica kardana nalegne na zaštitnu cev kardana koja se vidi na drugoj slici da štrči oko 5mm iz čizme (ti si je čak i obeležio crvenom linijom) . U principu ja sam zaštitnu gumu kardana uvek prvo stavljao na nju, i onda blok motora stavljao od gore tako da ta guma ulegne u ležište do semeringa.
Nemoj zaboraviti da između bloka i čizme imaš okrugli zaptivač koji se razlikuje  T4 u odnosu na T4. 5. U principu na T4 možeš staviti bilo koji samo na T4. 5 moraš baš njegov pošto ima jedan otvor za prolaz rashladne vode auspuha što T4 nema. Sudeći po slici tvoj je T4 stari tip, pa ti nemaš taj problem. Namažeš dihtung sa tavotnom masti sa obe strane, sastaviš i nemaš jeda.
Ne znam koliko sam uspeo da budem jasan u ovim objašnjenjima, ali ako treba neka daljnja asistencija, javljaj...

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

miliczlatko81:
HVALA PUNO, BAŠ TAKO SAM SASTAVIO SVE FUNKCIONIŠE KAKO TREBA. SEMERING JE 17X35X7, INTERESUJE ME SAMO DA LI JE TO STARI TIP MOTORA

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju