E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..

Pasara Istranka - spojler

<< < (2/3) > >>

Kabe:
Meni u ovoj jednačini nisu jasne neke stvari...

Da li je plovilo trenutno registrovano?

Ako jeste, što bi bio problem da se nadogradi i tako plovi nadalje? Ili sam ja možda propustio neki deo vezan za naknadnu doradu...

vaca:
@Bojan - ne znam da li si mislio na platforme samo za stajanje/silazak u vodu? Video sam da ima dosta toga, ali ovih nadogradnji ne baš. Ova nadogradnja bi trebala da utiče na stabilnost i plovnost tj. potapanje krme pri jačem gasu

@Kabe - moj je čamac bio registrovan do oktobra prošle godine. Kada sam hteo da produžim registraciju, iz Kapetanije nisu izlazili na teren i rekoše mi da sačekam proleće. Tako da je sada trenutno neregistrovan čamac. Da ga sada u aprilu (kad rekoše da će krenuti da izlaze na teren) registrujem pa da posle vidim da možda to uradim i miran sam 3 godine. Dva čamca koji imaju ovo kod mene u marini su već registrovana tako da su mirni do sledeće registracije.

Mene ovde prvenstveno interesuje da li bi od ovoga imao neke realne koristi ili bi, eventualno, samo lepše čamac izgledao?

MiletaStamat:
Pozdrav Vaco. Već znaš da sam i ja imao Istranku. Kao i ti imao sam nameru svašta da radim i dogradjujem na njoj, pa se na kraju pojavio Cranchi, i ona otišla u prodaju takva kakva je bila. Što se tiče tih spojlera-produžetka nazad stvarno lepo izgledaju ako se pismeno urade. Pričao sam sa ljudima koji ih imaju, dobije se tu malo na stabilnosti, malo na brzini i nepotapanju krme pri jačem gasu, ali ne možeš ti sa tim čamcem nešto brzo ni da ploviš, tako da je to potapanje krme zanemarljivo. Čamac je predvidjen za motore do 10 KS, sve preko toga je trošak i za kupovinu motora i goriva. Što se tiče registracije, mislim da tu ne bi imao problema. Tebi motor ostaje na istom mestu, platforma će biti oko njega. Ja imam platformu na čamcu koja je uradjena fabrički, i nosač za motor koji sam naknadno pravio za Hondu, jer je čamac izvorno bio sa brodskim motorom. Kada sam ja registrovao Cranchi, morao sam za taj nosač da radim projekat jer mi drugačije nisu hteli registrovati. Objašnjenje je bilo, pošto je nov pogon i naknadno u samogradnji radjen nosač, oni kao neće da rizikuju i registruju mi tako čamac bez projekta nosača jer u slučaju čupanja nosača i potapanja čamca bili bi odgovorni. Lično verujem da ih sigurno ne bi bilo briga za to, ali eto morao sam da nadjem ovlaštenu firmu koja mi je uradila projekat nosača. Precrtala i premerila ono što sam ja uradio, uradila projekat stavila pečat uzela novac, ja registrovao čamac i svi zadovoljni.  jh jh
Pošto tebi ostaje motor na za to predvidjeno mesto mislim da ćeš ga bez problema registrovati. E sad da ne bi bilo ono ALI, registruj sada čamac tako kako jeste i u naredne tri godine ako baš želiš napravi platformu, kasnije samo produžavaš registraciju, verujem da te niko neće pitati za platformu.

mesechar:
Sto se tice registacije niko ti to na pasari pogledati nece , mozes dograditi spirun spojler sta god pasara je pasara. Vise je upitno da li je to neophodno materijal je poskupeo majstori isto prilicno skupo ce to kostati. Upravo  ti je gosn Mileta prosao tu putanju sta god da doradis pasara ostaje camcic  u okviru svojih performansi i velicine . Uzivaj na vodi tako pa ako budes zeleo brzi ili duzi camac menjaj a pasaricu kao starter nautic pack lako ces prodati u ceni koja nije znacajno velika  zbog ulaganja u spojler....ako me razumes

vaca:
U redu


Izgleda da je racionalnije rešenje da ostavim ovako kako je, da ova sezona prođe bez promena, da vidim prednosti i mane pa onda da razmislim šta dalje

Hvala vam svima puno na odgovorima

Vidimo se na rekama k5

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju