Ista priča je i kod mene. Stim što kod mene postane mekana za 2h okvirno, tako da maltene svaka malo duža bleja mora da se dopumpa. Razlog je svakako gubnjenje pritiska jer negde uvlači vazduh. Gde, pitaj boga jer ima 10 mesta. Na spoju creva u rezervoar, na prvom ulazu u pumpicu, na drugom, (ko ima filter i kod njega) na izlazu iz nje i ulasku u "džek" za motor, pa na kraju i samo prijanjanje džeka koji je diletanski. Džek kupljen u Grosinoxu.
Ja sam utegao sve do njega metalnim šelnama (ne vezicama) da bi dihtovalo, ali opet slaba vajda... Mislim da je najveći falš kod džeka.
Inače, manifestovanje ovoga može biti i opasno u slučajevima dužeg spuštanja rekom sa ugašenim motorom (što jelte nije dozvoljeno :) ). Neretko bude potrebna brza reakcija za aktivaciju motora i sklanjanje, a onda imate ceo jedan korak viška - pumpanje benzina (ili dva u mom slučaju), jer je pumpica unutar boksa pa je potrebno sve skinuti sa njega otvoriti ga i napumpati pre pokretanja.