E, ovako treba... > Brodski motori

Mercuiser 4.3 MPI sa Z nogom Alpha.

(1/3) > >>

Savska meduza:
Pozdrav svima,
Dugo me nije bilo na forumu, sto nisam stigao od posla, sto nisam plovio. Moj prvi brodic "Ljubica" otisao je u vječna lovišta, u medjuvremenu sam vozao neke čamce čisto da smirim dušu na vodi. Sada mi se ukazala prilika da za relativno malo novca kupim nadam se dobar brod. Radi se o donaciji koju je dobila naša opština za vrijeme poplava od nekog gospodina, ali taj brod ne zadovoljava njihove potrebe pa evo nakon proteklih 5 godina mogu po zakonu da ga prodaju. Radi se o gliseru Windy 22 , sa motorom Mercruiser 4.3 MPI za Z nogom Alpha  Gliser je čini mi se 77 godište, uredno održavan, nema tragova osmoze na koritu, malo nekih prepravki treba sitnih i šminkanja ali ništa strašno. Ono što me potencijalno brine je stanje motora. Motor je 2004 godište, znam da nije paljen sigurno 0d 2014 godine jer je tada stigao kod nas. Ono što znam sigurno i što sam provjerio je to da je  voda ispuštena, ulje kao da je promjenjeno pred sam dolazak jer nije tamno odnosno bistre je boje, lijepo se razmazuje medju prstima. Da li je neko imao iskustva sa ovakvim motorima, da me posavjetuje koje radnje eventualno treba da preduzmem prije paljenja čisto da vidim da li je motor u radnom stanju. Predpostavljam da moram vršiti i mjerenje kompresije itd.  U prilogu postavljam par fotografija. Unaprijed hvala svima.
I ako neko moze da mi kaze kako da postavim slike  oops

LSI:

Погледајте овде:
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,35.msg72.html#msg72

А било је и у другим темама.

Savska meduza:

--- Citat ---Погледајте овде:
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,35.msg72.html#msg72

А било је и у другим темама.
--- Kraj citata ---

Hvala puno.

calypso2:
Motor delujue neverovatno dobro na oko. Menjan je naravno i MPI ti je osetljiv na gorivo tako da u Tehnonautiku kod Buse ili vec negde i uzmi predfilter sa odgovarajucim protokom i separatorom. Imao sam dva takva na Regalu 2860 commodore. Proveri kolektore da nisu truli=ali nema sanse jer motor izgleda zacudjujuce dobro.
Impeler ODMAH zameni ma u kakvom je stanju na oko jer je krt i otpasce mu neko perajce i oticice u motor i praviti ti cudo dok ga ne pronadjes. Ulje se godinama  ukiseli i izgubi viskozitet (ne providnost)-menjaj ga, menjas filtere naravno i prvo gorivo uzmi kanticu benzina sa aditivom za ciscenje dizni i upali ga na nju, a ne rezervoar. Mozes ocistiti dizne i ultrazvukom ali obelezi gde je koja stajala pa na isto mesto vrati.Rezervoar isperi, osusi /osetljivi su na vodu i lose gorivo jezivo. Kada palis sacekaj da signalni zvuk odradi svoje, pa tek onda verglaj-da ti ne pregori dioda na kompu motora i da motor dobije od pumpe gorivo koje mu je uz sve i smanjenje hladnog starta i habanja u prazno...Svecice menjaj obavezno za najkvalitetnije *ne Mercruiser, Volvo da te deru) nego NGK pa na gore, sve zameni imas ih samo 6 nije mnogo . WD40 oko razvodne kape i kontakta mozes sam.
Remenje proveri, nategnes prstom kontra na unutra i ne sme da ima sitne poprecne pukotine.
Eto malo saveta 114 pitaj za dalje.
Savet dva tije da nadjes pouzdanog majstora
Z noga proveri ulje da li je belicasto *primalo vodu, a onda ako nije belicasto/ zameni ga jer ne pusta vodu z pogon , mazetnu obavezno zameni jer je i ona krta i ukocena i prvo trimovanje ce ili puci ili spasti. Proveri lager-cuje se kada ode...
Sajla komande takodje. Cimaj malo u marini, oko marine, vidi da li koci iz prelaska u napred/nazad u neutral...
To ti je osnovno

Savska meduza:

--- Citat ---Motor delujue neverovatno dobro na oko. Menjan je naravno i MPI ti je osetljiv na gorivo tako da u Tehnonautiku kod Buse ili vec negde i uzmi predfilter sa odgovarajucim protokom i separatorom. Imao sam dva takva na Regalu 2860 commodore. Proveri kolektore da nisu truli=ali nema sanse jer motor izgleda zacudjujuce dobro.
Impeler ODMAH zameni ma u kakvom je stanju na oko jer je krt i otpasce mu neko perajce i oticice u motor i praviti ti cudo dok ga ne pronadjes. Ulje se godinama  ukiseli i izgubi viskozitet (ne providnost)-menjaj ga, menjas filtere naravno i prvo gorivo uzmi kanticu benzina sa aditivom za ciscenje dizni i upali ga na nju, a ne rezervoar. Mozes ocistiti dizne i ultrazvukom ali obelezi gde je koja stajala pa na isto mesto vrati.Rezervoar isperi, osusi /osetljivi su na vodu i lose gorivo jezivo. Kada palis sacekaj da signalni zvuk odradi svoje, pa tek onda verglaj-da ti ne pregori dioda na kompu motora i da motor dobije od pumpe gorivo koje mu je uz sve i smanjenje hladnog starta i habanja u prazno...Svecice menjaj obavezno za najkvalitetnije *ne Mercruiser, Volvo da te deru) nego NGK pa na gore, sve zameni imas ih samo 6 nije mnogo . WD40 oko razvodne kape i kontakta mozes sam.
Remenje proveri, nategnes prstom kontra na unutra i ne sme da ima sitne poprecne pukotine.
Eto malo saveta 114 pitaj za dalje.
Savet dva tije da nadjes pouzdanog majstora
Z noga proveri ulje da li je belicasto *primalo vodu , mazetnu obavezno zameni jer je i ona krta i ukocena i prvo trimovanje ce ili puci ili cpasti. Proveri lager.
To ti je osnovno

--- Kraj citata ---
Calypso2 Hvala ti puno na izdvojenom vremenu da me posavjetuješ. Kontaktirati ću Tehnonautik za ove dijelove pa da to izmjenjam. Nisam se susretao sa ovim motorima i svaki savjet mi je zlata vrijedan. Što se tiče majstora tu smo nažalost u deficitu, ali pokušati ću da se snađem nekako. Ukoliko imate nekoga da predlozite bilo bi super. Još jednom hvala na odvojenom vremenu i savjetima.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju