E, ovako treba... > Restauracije
Bokobran guma
MiletaStamat:
Zanima me da li je neko ovo već radio i kakva su iskustva?
Želim da skinem bokobran gumu sa mog Cranchi-ja, vidim kakav je spoj izmedju korita i kabine, sve to zalijem nekim silikonom, i ponovo vratim gumu. Naime kada sam kupovao čamac povukao sam tu gumu u nameri da vidim kakav je spoj ispod nje, i više nisam mogao da je vratiom na nosač. Sad mi na tom mestu ulazi voda u kabinu. To sam letos sprečio tako što sam na tom mestu lepio samolepivu traku, ali to mi nije konačno rešenje. Na zadnjioj strani čamca je guma spojena spojnicom.
Da li je neko to već radio, da li je problem tu gumu ponovo vratiti na nosač, jer koliko sam video na gumi je žleb preko kejeg je navučena na nosač, koji je pretpostavljam aluminijumski ili prohrom, a možda i plastika..
Drivee:
Mislim da tu nema sta, bitno je da je jako toplo kada vracas gumu nazad, cak i kada je toplo, neko koristi i fen za krivine..
petar_kozic:
Ja sam skidao sa Elana 401. Ta guma takodje ima falc i plasticni nosac oko camca.
Mora da bude toplo vreme i da guma dobro nagreje, mi smo i po malo ulja sipali po tom nosacu kako bi je lakse navukli jer posle krivine ide teze.
Najlakse je navuci kada je nekoliko ljudi tu pa svi na nekoliko mesta vuku polako, onda ide.
DuleN:
Na ovo sto je Pera napisao, dodao bih samo da je daleko bolje umesto ulja koristiti sapun ili tecni sapun, jer ulje kasnije zna da stvara probleme...
Mileta, cudi me da ti propusta vodu, posto ova guma ne bi trebalo da ima efekat stezanja dve povrsine, vec sluzi kao odbojnik, da se ne ostecuje plastika prilikom pristajanja...
zankiki:
Istina.
Na Marissi je baš masivna, i pri farbanju broda smo odlučili da je bolje da je ne pipamo pošto odlično stoji.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju